Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintö pitää suojata miniältä

Vierailija
29.12.2017 |

Minä ja mieheni olemme tehneet kovasti töitä. Olisi kamalaa jos perintömme päätyisi miniän käsiin! Haluamme, että se mitä meistä jää, päätyy pojalle ja lapsenlapsille. No tuon nykyisen naisen kanssa ei lapsia tule. Jos rahat päätyisivät hänelle, en kestäisi. Luultavasti poltamme rahat tai pelaamme rahapelejä. Mieluummin poika jää sitten ilman, kun on olemassa riski, että miniä saa rahat. Hyvin kertoo miniän rahanhimo tästö nykyajsta, että ”kaikki vaan mulle” eikä ole mitään velvollisuuksia elämässä.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testamentilla voitte rajata miniän pois.

Testamentti ei estä aloittajan poikaa jakamasta perintöään puolisonsa kanssa. Kyllä se on pakko hassata rahat menemään elinaikana jos haluaa olla varma ettei miniän hyväksi mene penniäkään.

Vierailija
22/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa jos lapsen puoliso hyötyy lapsen saamasta perinnöstä. Mutta se mietityttää, että jos sukset menevät ristiin ja puoliso hylkää ja vie puolet perinnöstä mennessään. Tätä vastaanhan voi testamentilla suojautua ja varmaan niin täytyy tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miniässä on sitten niin pahasti vialla? Mitä tekee työkseen vai tekeekö mitään? 

Luonne on kauhea ja vihaa lapsia. Katkoo pitkän sukumme. Pojan pitää se jättää. Työskentelee kai jossakin järjestössä, en ole ihan varma.

ap

Pitihän se arvata, että perustelut on vaan nämä ainaiset "luonne on perseestä" jne. Oletko todella yrittänyt tutustua ihmiseen ilman veemäistä asennetta häntä kohtaan? Ymmärtäisin inhon, jos olisi oikeasti tehnytkin jotain sinulle tai perheellesi. Poikasi on edelleenkin valinnut hänet, tuskin olisi jos häntä haittaisi että "vihaa lapsia"? 

Vierailija
24/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin mun anoppi. Kuule, en tahdo rahojasi, mulla on ihan omat rahat ja myös oma perintö. En myöskään halua lapsia, eikä se tarkoita sitä, että vihaisin lapsia. Mulla on useampi kummilapsikin. En tahdo vanhemmaksi, koska en usko, että minusta on siihen.

P.S. Poikasi on kanssani vapaaehtoisesti, eikä hänkään omien sanojensa mukaan tahdo jälkikasvua (vaikea äitisuhde traumatisoinut). Olen kertonut hänelle, että mieleni ei muutu. Ihan jo siksi, ettei odottele turhaan, jos itse joskus vielä muuttaa mielensä.

Vierailija
25/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on testamentti, jossa erikseen suljettu pois avopuolisot meidän omaisuuteen, koska he eivät ole osoittaneet millään lailla kunnioittavansa meitä kohtaan. Meilläkin elämä opetti, miten raha kelpaa, mutta mitään ei anneta takaisin, kuin olisi vain halunnut vastarakkautta. Tämä taitaa olla meidän kuoltua pieni ylläri, koska miniät ja vävyt jo meidän eläessä jo kiistelevät keskenään. Olemme miettinyt jo eläessä myydä kaiken paskan poissa ja tuhlata itse vaikka ulkomailla tai lomailla lapissa jne. Olisiko järkevää??  Eikä sitä omaisuutta ole kuitenkaan paljon, jonka vuoksi pitäisi olla ahne. Ihminen on kateellinen ja ahne yksilö.

Vierailija
26/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on säästöjä vielä vanhana, voit asua hyvässä hoitokodissa.

Voit myös testamentata omaisuutesi jollekin järjestölle, esim mielenterveysyhdistys, eläinsuojeluyhdistys, eri sairauksiin liittyvät yhdistykset, pelastakaa lapset.

Ehkä kannattaa käyttää rahat itseen: käy matkoilla, hieronnassa, mistä pidätkään.

Voit myös tehdä testamentin sukulaisten varalta.

Vierailija
27/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut ison summan lotossa, mutta olemme salanneet sen teiltä koska tiedämme teidän olevan rahanahneita ja luulevan, että raha antaa luvan käyttää valtaa läheisiin.

-Rakkain terveisin miniäsi

Vierailija
28/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä trolli

Vierailija
29/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan pitää jättää se nainen. Muuten ei saa perintöä.

ap

Suomessa ei voi  tehdä tuon takia lasta perinnöttömäksi. Hae jo  apua mt-ongelmiisi.

Vitun perse kyllä voi. Nostamme rahat pankista ja lyömme tuleen. Talon laitanme homehtumaan, niin se on sitten arvoton. Pidän kyllä huolen ettei miniä saa mitään, vaikka se olisi viimeinen tekoni.

ap

Vierailija
30/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miniäsi sairaanhoitaja?

Ei

ap

Vierailija
31/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on säästöjä vielä vanhana, voit asua hyvässä hoitokodissa.

Voit myös testamentata omaisuutesi jollekin järjestölle, esim mielenterveysyhdistys, eläinsuojeluyhdistys, eri sairauksiin liittyvät yhdistykset, pelastakaa lapset.

Ehkä kannattaa käyttää rahat itseen: käy matkoilla, hieronnassa, mistä pidätkään.

Voit myös tehdä testamentin sukulaisten varalta.

Kyllä käytetään itseemme rahaa. Se mitä jää, tuhotaan, jos poika ei jätä sitä naista.

ap

Vierailija
32/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vissiin mun anoppi. Kuule, en tahdo rahojasi, mulla on ihan omat rahat ja myös oma perintö. En myöskään halua lapsia, eikä se tarkoita sitä, että vihaisin lapsia. Mulla on useampi kummilapsikin. En tahdo vanhemmaksi, koska en usko, että minusta on siihen.

P.S. Poikasi on kanssani vapaaehtoisesti, eikä hänkään omien sanojensa mukaan tahdo jälkikasvua (vaikea äitisuhde traumatisoinut). Olen kertonut hänelle, että mieleni ei muutu. Ihan jo siksi, ettei odottele turhaan, jos itse joskus vielä muuttaa mielensä.

Et ole poinai vaimo. Hänellä ei ole vaikeaa äitisuhdetta. Ja poikani tahtoo lapsia. Vika on täysin naisen.

ap

Vierailija
33/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sydämestäni toivon että ap on trolli. Saan suorastaan kylmiä väreitä tuosta ihmisestä. Tiedän että on kontrolloivia vanhempia (omakin äitini on) mutta oman lapsensa manipulointi jopa puolison valinnassa osoittaa niin suurta luonnehäiriöisyyttä että iljettää. Vanhemmat eivät omista lapsiaan, vaikka heistä ovatkin pari vuotta lapsuudessa pitäneet huolta. Kovin vaikea tämä on joittenkin kuitenkin sisäistää.

Mikäli ap on oikea henkilö, toivon hänelle elämään sisältöä ja jonkinlaista rauhaa niin että nuo pakkoajatukset hiljalleen häviäisivät.

Vierailija
34/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Suomessa ei voi  tehdä tuon takia lasta perinnöttömäksi. Hae jo  apua mt-ongelmiisi.

Vitun perse kyllä voi. Nostamme rahat pankista ja lyömme tuleen. Talon laitanme homehtumaan, niin se on sitten arvoton. Pidän kyllä huolen ettei miniä saa mitään, vaikka se olisi viimeinen tekoni.

ap

Kyllä tässä keskustelussa näkee, miten mahtava anoppi on yrittänyt kaikkensa, mutta miniä on vain mystisesti ollut kamala :)

Vierailija
35/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä on idiootti rahan kanssa. Asuu isossa kaupungissa pienessä kanankopissa ja maksaa varmaan törkeää vuokraa. Niin, ja vielä vuokraa...

ap

Vierailija
36/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miniässä on sitten niin pahasti vialla? Mitä tekee työkseen vai tekeekö mitään? 

Luonne on kauhea ja vihaa lapsia. Katkoo pitkän sukumme. Pojan pitää se jättää. Työskentelee kai jossakin järjestössä, en ole ihan varma.

ap

Voi kuinka harmillista, kun itse vaikutat mukavalta ja ihmisläheiseltä ihmiseltä. Äidiltä, joka rakastaa lapsiaan, tukien heitä elämässään ja päätöksissään. Jaksuhali!

Vierailija
37/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniä on idiootti rahan kanssa. Asuu isossa kaupungissa pienessä kanankopissa ja maksaa varmaan törkeää vuokraa. Niin, ja vielä vuokraa...

ap

Miniä asuu? Siis eikö hän oikeasti edes ole miniä, jos yksin asuu? Provoihin vähän tarkkuutta kiitos.

Vierailija
38/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamentilla voi sulkea avio-oikeuden pois lapsen perinnöstä, jolloin lapsen osituksen ollessa ajankohtaista eron tai kuoleman vuoksi kyseistä perintöä ei lasketa avio-oikeuden alaiseksi omaisuudeksi. Toisaalta mikään taas ei estä lastanne tuhlaamasta perintöä itsensä ja puolisonsa hyväksi.

Näitä kai käytetään eniten tilanteissa, joissa perintö on huomattavan iso. Henkilökohtaisesti en edes kaipaisi siivua puolisoni poikkeuksellisen isosta perinnöstä, koska kyllä se hänelle kuuluu enemmän kuin minulle.

Vierailija
39/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tästä tunnistaa kuka trollaa. Äitihullu fantasioi anoppiudella. 

Vierailija
40/73 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miniä asuu? Siis eikö hän oikeasti edes ole miniä, jos yksin asuu? Provoihin vähän tarkkuutta kiitos.

Poika asuu hänen asunnossaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi