Kelpaako neljän lapsen äiti
Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmannella on 4 lasta ja kaikki eri miehille, mutta on muuten neljän lapsen äidiksi nuori, nätti, hoikka, urheilullinen, positiivinen ja omillaan pärjäävä ihminen. Löysi puolisoksi yhden lapsen isän.
Tässä on naisella käynyt jumalaton tuuri, neljä eri isää ja löysi vielä kumppanin. Ihan sama miten hoikka, nuori ja nätti mutta takavasemmalle poistuminen ja välittömästi.
Miksi?
Ensiksi tulee ajatuksiin missä vika kun ei pysty sitoutumaan, neljä kertaa jo yrittänyt, neljä eri isää. Toisekseen väkisinkin tulee mieleen että paljokohan niitä kumppaneita on ollut joista ei ole lapsia. En pystyisi.
onko se nainen pilalla jos kumppaneita on ollut paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmannella on 4 lasta ja kaikki eri miehille, mutta on muuten neljän lapsen äidiksi nuori, nätti, hoikka, urheilullinen, positiivinen ja omillaan pärjäävä ihminen. Löysi puolisoksi yhden lapsen isän.
Tässä on naisella käynyt jumalaton tuuri, neljä eri isää ja löysi vielä kumppanin. Ihan sama miten hoikka, nuori ja nätti mutta takavasemmalle poistuminen ja välittömästi.
Miksi?
Ensiksi tulee ajatuksiin missä vika kun ei pysty sitoutumaan, neljä kertaa jo yrittänyt, neljä eri isää. Toisekseen väkisinkin tulee mieleen että paljokohan niitä kumppaneita on ollut joista ei ole lapsia. En pystyisi.
onko se nainen pilalla jos kumppaneita on ollut paljon?
Heh, no kukin tavallaan. Sanotaan nyt näin ettei se ainakaan hurraa-huutoja aiheuta.
Tosimiehelle ei merkkaa rakastamansa naisen menneisyys. Ei aiempien liitojen lapset, ei vuositulot eikä yhteiskunnallinen status.
Lähipiiristä löytyy useampiakin naisia, jotka olleet monen lapsen yh-mammoja ja ovat onnellisesti uuden TOSImiehen kanssa naimisissa.
Onhan miehesi nyt tavallaan oikeassa, niin surullista kuin se onkin. Neljä lasta noin nuorella naisella ei todellakaan ole mikään ihanteellinen tilanne kosiskelijan näkökulmasta. Pitäisi epätodennäköisenä uuden parisuhteen löytymistä ainakaan ennen kuin lapset ovat äidistä riippumattomia.
Aika harvinaislaatuinen nainen pitäisi olla :D
Itsellä kaksi lasta, enkä ole sen huomannut vaikuttavan mitenkään treffailuun tai miesten asenteisiin... Itse en kyllä deittailisi miestä, jolla on 4 lasta.. En vain jaksaisi sitä kaaosta :)
Kannattaa ehkä puhua asiat halki kotona ja jatkaa nyk suhteessa.
Voisin ryhtyävseksisuhteeseen, mutta ei muuta. En halua leikkiä isää vieraille muksuille.
Jätä se sika! Parempi sun olla yksin
Oletan että lapset on jo isoja, en näe ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsillasi on iskäviikko ja tulet käymään reisisaappaissa, nahkahaalarissa ja koppalakissa niin en välitä vaikka sinulla olisi tusina lapsia.
M
Uuh, oikeesti?
No todellakin. Täällä joskus yyhoita dissataan parisuhdekumppaneina mutten minen ymmärrä miksi, taidan olla tyhmä. Minulle sopisi kuin nenä päähän varsinkin tällainen vuoroviikotteleva koska en haaveile saman katon alle muuttamisesta mutta muuten ihan oikeasta parisuhteesta. Jos muksut on Afrikan Tähti/PS4 iässä niin voin tulla niiden kanssa pelailemaankin ettei luulla että olen vain nahkahaalarin kitinän perässä :B
M
Mikäs mies tää on? Kuulostaa seksikkäältä tapaukselta. Afrikan Tähti-ikä, ihana ilmaus! Minulla on vain yksi poika ja olen hemaiseva nainen :) mutta tässä tapauksessa harmi että elän tukevasti parisuhteessa lapsen isän kanssa. Se vaan ei jaksa kiinnostua mistään saappaista eikä muustakaan. Tosi kiva kuulla että velvollisuudesta pitää sänkyhommat oman avovaimon kanssa hoitaa.
mistä sä sait päähäsi ton velvollisuudesta sänkypuuhathomman?
Vierailija kirjoitti:
Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.
Tuliko tämä yllätyksenä?
Kyllä se 1-2 lasta on ihan maksimi. Etenkin jos miehellä on vielä toiveita uusista lapsista.
hdfhdfg kirjoitti:
Kyllä se 1-2 lasta on ihan maksimi. Etenkin jos miehellä on vielä toiveita uusista lapsista.
Eli apn kantsii myydä pari pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsilla sama isä? Jos on, niin älä pelkää, löydät kyllä uuden (paremman) miehen.
On sama. Lapsilla siis on hyvä isä, eivät tarvitse mitään isänkorviketta.
Hyvä isä? No, ehkä on, mutta hyvä mies se ei ole sulle.
Miksei ole?
Minä kelpasin 5 lapsen kanssa nykyiselle miehelleni. Exän kanssa myös hyvät välit, yhteishuoltajuus. Nykyisellä miehellä ennestään 2 lasta 😊 Uskoisin, että löydät kyllä uuden puolison, jos eroatte. Miehissäkin kun on.niitä, jotka haluavat suurperheen.
Kyllä peli on menetetty, et kelpaa enää miehille.
Vierailija kirjoitti:
Minä kelpasin 5 lapsen kanssa nykyiselle miehelleni. Exän kanssa myös hyvät välit, yhteishuoltajuus. Nykyisellä miehellä ennestään 2 lasta 😊 Uskoisin, että löydät kyllä uuden puolison, jos eroatte. Miehissäkin kun on.niitä, jotka haluavat suurperheen.
Taitaa tuollaset miehet olla aika harvassa jotka toisen lapsista haluu aen auurperheensä kasata, ikään ku toisen miehen jämä perhe.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä siis oot pilalla? Löysä? Rupsahtanu? Vanha? No eihän ne paikat varmasti oo enää niinku teinillä, mut kyllä sä vaaan viel jolleki kelpaat. Ei kai kellää keskiikäsellä enää kroppa oo niin timmi ku nuorena.