Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako neljän lapsen äiti

Vierailija
29.12.2017 |

Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei täältä. Tuskinpa neljän lapsen äidillä on aikaa edes satunnaiseen seksiseuraan, ja aika ihme on, jos keho ei ole raskauksien runtelema. Toki monelle miehelle voi kelvatakin.

Vierailija
122/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manzzi kirjoitti:

Tämän muuten kuulee usein.

"Lapsilla on jo isä, miksi lapset mitään muuttaisivat?"

Ja sitten samat naiset valittavat kuinka kovaa kätiäiteys on jos mies ei osallistu, päivätyönsä lisäksi, riittävästi kotitöihin :D

Mutta nyt sitten jollain ihmeen keinolla uusi mies ei joudu varaisäksi. Nainen hoitaisi kaiken yksin! Bongasin aikaisemmista viesteistä että iso OKT ja auto löytyy valmiiksi. Ja millähän ne kustannetaan? Vissiin menee niin että nainen käy kokopäivätöissä, hoitaa kulungit siten että miehen osuus vastaa nykyisiä kuluja pikku kaksiosta, kasvattaa yksin lapset, ja sen päälle jää vielä aikaa/energiaa onnelliselle parisuhteelle jossa lapset ei ole edes hidasteena.

Älkää nyt viitsikö.

Ollaan rehellisiä jookosta?

No mä ajattelen niin, että jos joskus huolin uuden miehen, niin hänen ei tosiaan tarvitse lapsille alkaa isää leikkimään, ts. tekemään kasvatuspäätöksiä. Mutta jos kerran asutaan saman katon alla, niin totta kai jokainen vetää siellä yhtä köyttä, ja aivan varmasti uusi mieskin joutuu lapsia kuskaamaan, joissain asioissa auttamaan jne.

Jos tämä on vastenmielistä, niin siinähän se vastaus sitten jo onkin siihen, onko kyseinen mies minua varten.

Ja tiedätkö, mulla on 5200eKkbrutto, siihen 800e elarit ( kolme lasta), satunnaisia palkanlisiä n. 500ekk ja lapsilisät. Oikein hyvin pystyn maksamaan ok-taloni kustannukset ja ihan normaalin autonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se pitäisi kelvata? Kai siitä minkinrehua saa.

Vierailija
124/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikein hyvinkin. Tiedän yhden kuuden lapsen äidin, joka menisi kaupaksi heti kun ovea vähän raottaisi.

Toki riippuuhan se vähän muustakin ja vähän lapsistakin.  Lapset itsessään ei ole mikään este sellaiselle miehelle joka on sinut itsensä kanssa ja pää kunnossa.

Itsestään huolehtiva nainen jolla on lapsia on pääsääntöisesti kovin seksikäs ja houkutteleva. On todistanut lisääntymiskykynsä, eikä elä vain omaa peilikuvaansa varten.

Tunnen useamman naisen jotka muuttuivat lasten syntymän jälkeen entistäkin kiinnostavammaksi ja rennommiksi. Nipotus katosi.

Vierailija
125/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ihan huippukaunis, niin joku mies voi kelpuuttaa sinut.

Vierailija
126/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7 lasta,samalle miehelle,joka nyt ex.Hyvin oon tuntunut kelpaavan mutta itse oon päättänyt ettei aikaa juuri nyt ole uudelle parisuhteelle.Eikä oikein kiinnostustakaan.Katsellaan sitten kun lapset on isompia...

Vierailija
127/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kelpaa, miehesi pelkää että häivyt ja puhuu tuollaisia. olen itse mies ja lapsirakas mutta yhtään en tee enää lisää että seuraavan naisen kun otan elämääni niin pitää olla lapset tehtynä valmiiks, oli ne sitten vaipoissa tai omillaan, ihan sama.

Vierailija
128/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietysti millain on ajolleen, joskus 8v sitten aloin seukata 4 laosen äidin kanssa ja yllätyin vehkeen pienuudesta ja tiukkuudesta oli ilo ajella iltaisin, tosin vein b rappu neitsyyden samalla   ihan kivat muistot

Vierailija
129/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat vielä pieniä niin ei haittaisi. Teinejä ei kiitos.

Vierailija
130/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ovat vielä pieniä niin ei haittaisi. Teinejä ei kiitos.

Miksei?

Vierailija
131/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lähes aikuista lasta. En haluaisi itselleni miestä, jolla ei ole lapsia, kunhan eivät enää kovin pieniä olisi.

Vierailija
132/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit voisivat olla liian vaikeita.

Vierailija
133/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaksi lähes aikuista lasta. En haluaisi itselleni miestä, jolla ei ole lapsia, kunhan eivät enää kovin pieniä olisi.

Kaksi lasta naisella on ihan normaalia. Siihen on uuden miehen helpompi sopeutua, etenkin jos ovat jo liki aikuisia. Neljä taas on älytön taakka ja vaikeuttaa pariutumista huomattavasti.

Vierailija
134/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä koskisikaan neljän lapsen isään. Ei kiinnosta perhelomat muumimaailmassa ja viikonloput hoplopissa.

Vierailija
135/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä koskisikaan neljän lapsen isään. Ei kiinnosta perhelomat muumimaailmassa ja viikonloput hoplopissa.

Ap on neljän lapsen äiti, joka kysyy kelpaisiko jollekin miehelle. Kukaan perheenisä ei tuollaista edes kutsuisi sinne hoploppiin, siellä ku on tarkoitus pitää hauskaa, ei olla naama norsun**tulla

Vierailija
136/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin aapeetä kerran tuupata anneliin jossain omppuhotellissa

Vierailija
137/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manzzi kirjoitti:

Tämän muuten kuulee usein.

"Lapsilla on jo isä, miksi lapset mitään muuttaisivat?"

Ja sitten samat naiset valittavat kuinka kovaa kätiäiteys on jos mies ei osallistu, päivätyönsä lisäksi, riittävästi kotitöihin :D

Mutta nyt sitten jollain ihmeen keinolla uusi mies ei joudu varaisäksi. Nainen hoitaisi kaiken yksin! Bongasin aikaisemmista viesteistä että iso OKT ja auto löytyy valmiiksi. Ja millähän ne kustannetaan? Vissiin menee niin että nainen käy kokopäivätöissä, hoitaa kulungit siten että miehen osuus vastaa nykyisiä kuluja pikku kaksiosta, kasvattaa yksin lapset, ja sen päälle jää vielä aikaa/energiaa onnelliselle parisuhteelle jossa lapset ei ole edes hidasteena.

Älkää nyt viitsikö.

Ollaan rehellisiä jookosta?

Tässä on parikin juttua. Ensinnäkin, lastenhoito yksin on rankkaa. Se on kuitenkin helpompaa sietää, kun sitä tekee kokonaan yksin, verrattuna tilanteeseen, jossa perheen toinen aikuinen raapii pers*ttään sohvalla ja toinen tekee kaiken yksin.

Toisekseen, valitettavan usein isät kiinnostuvat lapsistaan ja niitten asioista vasta eron jälkeen. Exästä voi siis olla eron jälkeen huomattavasti enemmän apua kuin ennen sitä.

Ja kyllä nuo kulungit ainakin meidän perheessä jakautuvat jokseenkin noin - sillä erotuksella, että en asu isossa ok-talossa. Ei tulisi mieleenikään vaatia uutta miestä osallistumaan lasten kuluihin.

Ihan rehellisiä ollaan ;)

Eli nyt ei kuitenkaan haittaa, vaikka uusi mies raapii persettään sohvalla? En siis kysy provosoidakseni vaan olen useamman lapsen isästä kiinnostunut vela-nainen. En pysty näkemään suhteella tulevaisuutta. En ole valmis joustamaan käytännössä mistään muusta kuin siitä, että mies ”saisi” käyttää aikaansa lapsiin, kunhan minun ei tarvitsisi osallistua.

Juu, en todellakaan ottaisi enää uutta perseenraapijaa sohvalleni :D Uusi mies kyllä osallistuu kodin yhteisiin töihin ja perheen touhuihin, esim. kokkaa usein koko porukalle ja viettää muutenkin aikaa kanssamme. Hän on lapsirakas ja mielellään ulkoilee ja pelaa lasten kanssa ym, mutta hänellä ei ole mitään velvoitteita näiden suhteen. Minä hoidan harrastuskuskaukset, kouluasiat, kaverisynttärit, hammaslääkärit ym. Lasten isä kantaa nyt oman osansa hoitovastuusta ja nykyinen mies on lasten elämässä enemmänkin "kiva kaveri".

Kuluja emme laske sentilleen emmekä jyvitä kotitöitä asuinneliöiden mukaan, mutta lähtökohtaisesti minä vastaan kaikista omista ja lasten kuluista ja mies taas omistaan. Asunto ja auto ovat minun (miehellä ei ole ajokorttia).

Onko ihastuksesi täysipäiväinen yh vai yhteishuoltaja? Totaali-yh:n kohdalla se lapsiin käytettävä aika on varmasti sinulle liikaa, jos et itse ole lainkaan kiinnostunut lapsiperhe-elämästä. Jos lapset ovat miehellä joka toinen viikko tai viikonloppu, voisi homma toimiakin :) Varsinkin, jos pidätte omat asunnot.

Vierailija
138/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omakotitalo on yhdessä miehen kanssa hankittu niin joudut ostamaan hänet ulos jos siinä meinaat jatkaa. Nostaa kyllä mahdollisuuksiasi jos et ole heti uuden miehen kukkarolle menemässä.

Vierailija
139/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeiii olet alle kolmekymppinen neljän lapsen äiti joka omistaa omakotitalon ja auton. Mistä vetoa että tämänkin itsenäisen vahvan naisen elämän on mies ja yhteiskunta kustantanut alusta loppuun 😂

Vierailija
140/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 4 lasta, pitää olla paljon vähemmän nirso kuin lapseton nainen on. Ehkä löytää OK miehen, jolla on myös 4 lasta, tai siedettävän miehen, jolla on vähemmän. Jos on yksinhuoltaja, se on paljon pahempaa kuin jos on vuoroviikot. Jonkun löytää, ajan kanssa.