Kelpaako neljän lapsen äiti
Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.
Kommentit (170)
Rehellinen mielipide perustuen omiin ja tuttujen kokemuksiin on se, että vallan hyvin voi löytää sopivan puolison, vaikka siinä on ongelmansa.
Aika monia ehdokkaita 4 lasta kyllä rajaa pois. Monesti niillä, joille kelpaa lapsellinen puoliso on itsellään lapsia tai vaihtoehtoisesti toiveena saada vielä oma lapsi. 4 on iso luku, joka rajaa niitäkin pois, joille lapset ei muuten ole ongelma. Itse en välttämättä olisi ryhtynyt seurutelemaan nykyisen miehen kanssa, jos lapsia olisi ollut enempi kuin kaksi. Itselläkin on kaksi omaa ja aina halunnut vain sen pari lasta, joten nytkin siis tämä määrä on tuplaantunut, tripla olisi saattanut olla liikaa.
Toisaalta irl tunnen tasan kolme 4 lapsen vanhempaa, jotka ovat eronneet ja kaikki on saaneet uuden puolison, jonka kanssa ovaat onnellisia. Yhdellä tosin oli jo aikuiset, omillaan asuvat lapset. Toinen on mies, jonka luona hänen 4 lastaan pääasiassa asuvat, oli valmis tekemään lapsen myös uuden puolison kanssa ja näin perheessä on nyt 5 lasta. Kolmannella on 4 lasta ja kaikki eri miehille, mutta on muuten neljän lapsen äidiksi nuori, nätti, hoikka, urheilullinen, positiivinen ja omillaan pärjäävä ihminen. Löysi puolisoksi yhden lapsen isän.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse ajattelen että jos eroaisin miehestäni niin kumppanin löytyminen voisi olla vaikeaa, meillä siis kolme lasta. Ikäkin jo reilusti 30+.
Mutta vaikuttaahan se miehenkin markkina-arvoon yhtälailla. Etenkin kun meille varmasti olisi täysin selvää että lapset on yhtä paljon molemmilla. Miehestä ei tulisi mitään viikonloppuisää. On todella kiinteästi ollut lasten elämässä ja ihan yhtälailla kun minä.
Ja sit kun ajattelee miten sitä itse kumppania katselisi niin jos miehellä olisi yhtä paljon tai enemmän lapsia niin olishan se aika sirkusta. Kuitenkin hyvä olisi olla se 1-2 lasta että tietää mihin ryhtyy eikä enää ehkä ole painetta lapsia hankkia enempää vaan vois keskittyä kasvattamaan olemassa olevat lapset täyspäisiksi ihmisiksi.
Toivottavasti ei tarvii lusikoita laittaa jakoon koskaan. Tai siinä tilanteessa tyytyisin varmaan pelkkään tapailuun ilman yhteenmuuttoja ym hankaluuksia.
Täytän vasta muutaman vuoden päästä 30. Mies on kyllä tiiviisti lasten elämässä mukana meilläkin eli ei varmaan miksikään viikonloppuisäksi alkaisi. Viikko-viikko systeemillä todennäköisesti mentäisiin.
Omassa kaveripiirissäni ainakin yksi neljän lapsen äiti vaihtoi hiljattain miestä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaveripiirissäni ainakin yksi neljän lapsen äiti vaihtoi hiljattain miestä.
Hänellä siis kaikki neljä vielä kotona asuvia, tosin osan ajasta exällä. Itse varmaan nostaisin kytkintä jo tuollaisen kommentoinnin takia, kuin ap:n miehellä. Mukavampi se on olla yksin, kuin moisen vänisijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.
Emme me voi sitä tietää, se kun ihan riippuu sitä kunnollisesta miehestä. Sun miehesi mielipide on vain hänen omansa ja kiukuspäissä sanottu joten sillä ei ole painoarvoa. Se kun ei halua että kodinkone lähtee.
Ehkä sun kannattais kokeilla elämää kokonaan ilman miestä jotta oppisit että onni tulee omasta itsestä eikä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me voi sitä tietää, se kun ihan riippuu sitä kunnollisesta miehestä. Sun miehesi mielipide on vain hänen omansa ja kiukuspäissä sanottu joten sillä ei ole painoarvoa. Se kun ei halua että kodinkone lähtee.
Ehkä sun kannattais kokeilla elämää kokonaan ilman miestä jotta oppisit että onni tulee omasta itsestä eikä parisuhteesta.
Oletko ap, kun tiedät onko mies ollut tuona hetkenä kiukus päissään vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta kertoo jo holtittomuudesta ja mielen epävakaudesta.
No mutta kun nämä ovat kuitenkin kahdelle eri isälle niin tilanne ei liene niin paha. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta kertoo jo holtittomuudesta ja mielen epävakaudesta.
No mutta kun nämä ovat kuitenkin kahdelle eri isälle niin tilanne ei liene niin paha. Eihän?
Lapsilla on sama isä. -ap
Fakta on että yhden lapsen ja uuden kumppanin kanssa on keskusteltavana vain yhden lapsen koulunkäyntiin, terveyteen ja harrastuksiin liittyvät asiat. Monelle miehelle tuokin on jo no no.
Kun lapsia on enemmän keskusteltavaakin on enemmän. Eikä tässä puhuta kustannuksista. Miten uusi mies voisi välttyä kaikelta mikä vaikkapa 4 lapsen äitinä olemiseen liittyy ? Sama kuinka fantastinen se ex-ukko isänä onkaan ja vaikka maksaisi kaiken ja vielä enemmän (ja harvoin on noin).
Eronnut mies jolla lapsia, itse en ottaisi vaivoikseni, ellei todellakin superrikas 10 miljoonat turvanaan ja välit exän kanssa harvinaisen selvät. Muussa tapauksessa en ikinä lähtisi moiseen pyöritykseen.
Itsepähän olet soppasi keittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsillasi on iskäviikko ja tulet käymään reisisaappaissa, nahkahaalarissa ja koppalakissa niin en välitä vaikka sinulla olisi tusina lapsia.
M
Uuh, oikeesti?
No todellakin. Täällä joskus yyhoita dissataan parisuhdekumppaneina mutten minen ymmärrä miksi, taidan olla tyhmä. Minulle sopisi kuin nenä päähän varsinkin tällainen vuoroviikotteleva koska en haaveile saman katon alle muuttamisesta mutta muuten ihan oikeasta parisuhteesta. Jos muksut on Afrikan Tähti/PS4 iässä niin voin tulla niiden kanssa pelailemaankin ettei luulla että olen vain nahkahaalarin kitinän perässä :B
M
Mikäs mies tää on? Kuulostaa seksikkäältä tapaukselta. Afrikan Tähti-ikä, ihana ilmaus! Minulla on vain yksi poika ja olen hemaiseva nainen :) mutta tässä tapauksessa harmi että elän tukevasti parisuhteessa lapsen isän kanssa. Se vaan ei jaksa kiinnostua mistään saappaista eikä muustakaan. Tosi kiva kuulla että velvollisuudesta pitää sänkyhommat oman avovaimon kanssa hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että yhden lapsen ja uuden kumppanin kanssa on keskusteltavana vain yhden lapsen koulunkäyntiin, terveyteen ja harrastuksiin liittyvät asiat. Monelle miehelle tuokin on jo no no.
Kun lapsia on enemmän keskusteltavaakin on enemmän. Eikä tässä puhuta kustannuksista. Miten uusi mies voisi välttyä kaikelta mikä vaikkapa 4 lapsen äitinä olemiseen liittyy ? Sama kuinka fantastinen se ex-ukko isänä onkaan ja vaikka maksaisi kaiken ja vielä enemmän (ja harvoin on noin).
Eronnut mies jolla lapsia, itse en ottaisi vaivoikseni, ellei todellakin superrikas 10 miljoonat turvanaan ja välit exän kanssa harvinaisen selvät. Muussa tapauksessa en ikinä lähtisi moiseen pyöritykseen.
Miksi uuden miehen kanssa pitäisi keskustella muksun koulu jutuista? Ne asiat kuuluvat muksun vanhemmille. Mitä kaikee siihen 4 lapsen äitinä olemmiseen liittyyy josta miehen pitää vältyä? miksi siltä pitää välttyy kun tässähän ei kysyty sitä, kelpaako lapsettomana vaan lapsien kansssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uuden miehen kanssa pitäisi keskustella muksun koulu jutuista? Ne asiat kuuluvat muksun vanhemmille. Mitä kaikee siihen 4 lapsen äitinä olemmiseen liittyyy josta miehen pitää vältyä? miksi siltä pitää välttyy kun tässähän ei kysyty sitä, kelpaako lapsettomana vaan lapsien kansssa
No jos uusperheeseen muuttaa isäpuoleksi on varmaankin oletettavissa osallistumista myös koulunkäyntiasioihin ja suurperheen arkeen?
Oletko nainen 50+? Silloin voipi olla että no can do.
Vierailija kirjoitti:
Kolmannella on 4 lasta ja kaikki eri miehille, mutta on muuten neljän lapsen äidiksi nuori, nätti, hoikka, urheilullinen, positiivinen ja omillaan pärjäävä ihminen. Löysi puolisoksi yhden lapsen isän.
Tässä on naisella käynyt jumalaton tuuri, neljä eri isää ja löysi vielä kumppanin. Ihan sama miten hoikka, nuori ja nätti mutta takavasemmalle poistuminen ja välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen 50+? Silloin voipi olla että no can do.
Alle 30 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmannella on 4 lasta ja kaikki eri miehille, mutta on muuten neljän lapsen äidiksi nuori, nätti, hoikka, urheilullinen, positiivinen ja omillaan pärjäävä ihminen. Löysi puolisoksi yhden lapsen isän.
Tässä on naisella käynyt jumalaton tuuri, neljä eri isää ja löysi vielä kumppanin. Ihan sama miten hoikka, nuori ja nätti mutta takavasemmalle poistuminen ja välittömästi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta. Uusi mies päätyy ex-lista jatkoksi muiden tapaan. Tuurillaan mukana on vielä jälleen uusi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä ottaisi naista jolla on yli 3 lasta.
Eihän tässä puhuttu eksien lukumääristä mitään, ei äitien tai isien. Mutta harva taitaa arvostaa isääkään, jos lapsillaan on useita äitejä. Sama koskee siis molempia.