Kelpaako neljän lapsen äiti
Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Jos omakotitalo on yhdessä miehen kanssa hankittu niin joudut ostamaan hänet ulos jos siinä meinaat jatkaa. Nostaa kyllä mahdollisuuksiasi jos et ole heti uuden miehen kukkarolle menemässä.
Minulla on työ, omat menot myös ja itse ainakin olisin huolissani löytyykö miestä, joka ei hyödyntäisi minun rahapussia ja reippauttani!
Itseään pitää arvostaa ja näkee ihmisien huonovointisuuden kun oman itsensä arvotaminen on olematonta niin kuvittelee "kahden lapsen vanhempana" että se elämä on loiselämää jos lapsia on neljä tai enemmän! Hommatkaa itse se elämä ja lakatkaa kuvittelemasta miten kamalaa muilla mahtaakaan olla..
Itse pärjään kyllä itse, lapsia olen hommannut elämääni rikastuttamaan ja pärjään vallan mainiosti, kiitos vaan lapsettomat ja muutaman lapsen omaavat.
Koska on nämä lapset, en mitä tahansa tallaajaa arkeeni tahdo riesaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa varmasti jollekin tossukalle 👍
Tämä. Tai joku peräkammarinpoika on varmasti ikionnellinen saadessan sut.
Ja niin sinä kuvittelet että suuren perheen saanut nainen kelpuuttaa jonkun tossukan? Kyllä rahaa menee jokaisella juuri niin paljon mitä rahaa laittaa haisemaan. Tuntuu että sinkuilla ei olekaan mitään todellista rahanarvon tunnetta eikä käsitystä millaista se ison perheen elämä on -kun ei ole itsellään kykyä käyttää rahaa maltilla?
Jos ei ole luonnetta, ei pysty elämään ison perheen isäntänä, ei se ole tossukoiden hommaa. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihan läpiirissä kävi näin: nuori mies tapasi naisen jolla 4 lasta ja hyvin menevät yhdessä :)
Oliko ko. nuori mies esim. Irakista kotoisin ja ilman Suomen oleskelulupaa?
Tuleeko sinulle hyväkin mieli tyhmistä heitoistasi? Kuvitteletko, että kukaan ison perheen äiti sinut ottaisi helmoihinsa myös elätettäväksi?
Kuin ihastuisi vanhaan, ruosteiseen, paljon ajettuun, purkukuntoiseen autoon jota ei odota enää mikään muu kuin romutus.
Itselläni ei ainakaan neljän pienen lapsen yyhoona ollut aikaa edes viritellä mitään parisuhteita. Yksi oli, mutta kun molempien arki rullasi lasten ja työn ehdoilla (hänellä oli myös lapsi) ehdimme nähdä noin kerran kuukaudessa. Aina oli joku lapsi kipeä tai työvuorot ristissä tai jokin muu meno. Homma kaatui sitten omaan mahdottomuuteensa. Ex muutti uuden naisensa kanssa ulkomaille ja tapasi lapsia pari viikkoa kesäisin. Tuossa meni kymmenisen vuotta iloisesti, etten käynyt työpaikkaa laskematta missään omissa menoissani. No, nyt lapset omillaan eikä edes kiinnosta miehet tai parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehelle ei merkkaa rakastamansa naisen menneisyys. Ei aiempien liitojen lapset, ei vuositulot eikä yhteiskunnallinen status.
Lähipiiristä löytyy useampiakin naisia, jotka olleet monen lapsen yh-mammoja ja ovat onnellisesti uuden TOSImiehen kanssa naimisissa.
Nuo miehet ei ole tosimiehiä vaan säälittäviä raukkoja, joilta puuttuu itsetunto ja omanarvontunto. Niiden toiminta eli vieraisiin jälkeläisiin omien aineellisten ja henkisten resurssiensa tuhlaaminen on hyvin irrationaalista ja epäloogista biologian ja evoluution kannalta. (Ihmislapsi on kuin n. 20 vuotta riippuvainen vanhemmistaan.) Not for me.
Terv.
Macho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kannustusta vai rehellisen arvion?No rehellisen mielipiteen.
Rehellisesti itse miettisin kyllä kustannuksia: isompi asunto, ruoka, kausivaatteet, harrastukset, tila-auto, lomamatkat, kesämökkiäkin pitäisi laajentaa, jne. Teillä on ilmeisesti todella hyvät tulot kun pystytte tuohon. Itse en pystyisi.
Listaltasi unohtui vielä selibaatti. Seksiä voisi harrastaa lähinnä silloin kun lapset ovat isänsä luona ja niillä harvoilla hetkillä nainen (tai molemmat) on niin puhki, että tekee mieli vain levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okeiii olet alle kolmekymppinen neljän lapsen äiti joka omistaa omakotitalon ja auton. Mistä vetoa että tämänkin itsenäisen vahvan naisen elämän on mies ja yhteiskunta kustantanut alusta loppuun 😂
Talo tuli perintönä, myös vähän metsää. Auto on vanhahko, mutta riittävän monipaikkainen. Käyn töissä, en ole korkeastikoulutettu, menin suoraan ammattikoulusta alani töihin. Mies tekee keikkatyötä v uokrafirmojen kautta. Tällä hetkellä "saan yhteiskunnalta" lapsilisät. Vuosi sitten khh kahdesta lapsesta. En kyllä aivan ymmärrä, miten mikään näistä liittyy varsinaisesti aloitukseeni🤔
No ehkä pienituloinenkin ajokorttiton mutta paljon liikkuva, kuntoileva ja lihaksikas absolutistimies kelpaisi sinulle. Ja tuo sun 5,2t/kk lisineen muuttaa asian. En tavoittelisi tulojasi, kyllä pystyn elättämään utseäni mutten enempään. Valitettavasti minulla on jo ikää, olen liian vanha sulle. Päänikin kestäisi jatkuva lasten hälinää erittäin huonosti. Uskon, että ikäisesi mies sinulle löytyy kun ei tarvitse osallistua paljon sinun ja lapsesi kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihan läpiirissä kävi näin: nuori mies tapasi naisen jolla 4 lasta ja hyvin menevät yhdessä :)
Tuleeko sinulle hyväkin mieli tyhmistä heitoistasi? Kuvitteletko, että kukaan ison perheen äiti sinut ottaisi helmoihinsa myös elätettäväksi?
Olen jo löytänyt oman lippuni paratiisiin (eli varakkaan suomalaisen naisen) ja saanut pysyvän oleskeluluvan, joten olet myöhässä. Ja ko. suomalainen nainen oli muuten lapseton ja minua nuorempi.