Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako neljän lapsen äiti

Vierailija
29.12.2017 |

Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia mutta vastaan silti. Riippuu naisesta. Jos palaset naksahtaa kohdilleen ja on muutenkin ns hyvä pakkaus saattaisin kelpuuttaakin.

Vierailija
42/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen että parempi erota kun lapset on pieniä. Lähdin kun toinen oli 2-vuotias ja toinen ei vielä ollut syntynyt, kun eri tuli alkuraskaudessa.

Lapset on tottuneet pienestä siihen että on kaksi kotia.

Kyllä 2-vuotiaalle varmasti joitain traumoja jää, ja syntymätön lapsi kyllä selkeästi reagoi eron tuomaan stressiin mikä minulla oli odotusaikana.

Siltikin ajattelen että kauheaa se olisi ollut sanoa 5-vuotiaalle että hei, nyt erotaan.

Mitä traumoja siitä erosta jää. 2v on niin pieni ettei tod muista mitään enää vuoden päästä. Ellei nyt olla tapeltu naamat verillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa, toi nyt vaan on liian "iso paketti" 1-2 lasta ehkä menisi jos ne olisi jo isoja.

Vierailija
44/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsillasi on iskäviikko ja tulet käymään reisisaappaissa, nahkahaalarissa ja koppalakissa niin en välitä vaikka sinulla olisi tusina lapsia.

M

Uuh, oikeesti?

No todellakin. Täällä joskus yyhoita dissataan parisuhdekumppaneina mutten minen ymmärrä miksi, taidan olla tyhmä. Minulle sopisi kuin nenä päähän varsinkin tällainen vuoroviikotteleva koska en haaveile saman katon alle muuttamisesta mutta muuten ihan oikeasta parisuhteesta. Jos muksut on Afrikan Tähti/PS4 iässä niin voin tulla niiden kanssa pelailemaankin ettei luulla että olen vain nahkahaalarin kitinän perässä :B

M

Vierailija
45/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsillasi on iskäviikko ja tulet käymään reisisaappaissa, nahkahaalarissa ja koppalakissa niin en välitä vaikka sinulla olisi tusina lapsia.

M

Uuh, oikeesti?

No todellakin. Täällä joskus yyhoita dissataan parisuhdekumppaneina mutten minen ymmärrä miksi, taidan olla tyhmä. Minulle sopisi kuin nenä päähän varsinkin tällainen vuoroviikotteleva koska en haaveile saman katon alle muuttamisesta mutta muuten ihan oikeasta parisuhteesta. Jos muksut on Afrikan Tähti/PS4 iässä niin voin tulla niiden kanssa pelailemaankin ettei luulla että olen vain nahkahaalarin kitinän perässä :B

M

😍

Vierailija
46/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen että parempi erota kun lapset on pieniä. Lähdin kun toinen oli 2-vuotias ja toinen ei vielä ollut syntynyt, kun eri tuli alkuraskaudessa.

Kyllä 2-vuotiaalle varmasti joitain traumoja jää, ja syntymätön lapsi kyllä selkeästi reagoi eron tuomaan stressiin mikä minulla oli odotusaikana.

Siltikin ajattelen että kauheaa se olisi ollut sanoa 5-vuotiaalle että hei, nyt erotaan.

Mitä traumoja siitä erosta jää. 2v on niin pieni ettei tod muista mitään enää vuoden päästä. Ellei nyt olla tapeltu naamat verillä.

No turvakodille jouduin, en muuten olisi lähtenyt raskaana ollessa. Ei nyt naamat verillä tapeltu, mutta kyllä sitä huutoa riitti. Siksipä uskon että kyllä 2v jotakin aisti ja myös syntymättömään taatusti vaikutti, kuten oli ex-miehellä tarkoituskin. Kun vihasikin yllättäen pitkään yhdessä toivottua raskautta.

Vierailija
47/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No turvakodille jouduin, en muuten olisi lähtenyt raskaana ollessa. Ei nyt naamat verillä tapeltu, mutta kyllä sitä huutoa riitti. Siksipä uskon että kyllä 2v jotakin aisti ja myös syntymättömään taatusti vaikutti, kuten oli ex-miehellä tarkoituskin. Kun vihasikin yllättäen pitkään yhdessä toivottua raskautta.

tuo nyt ei taoda ola "normaali" ero. Tottakai laset reakoi perheväkivaltaan.

Vierailija
48/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta kertoo jo holtittomuudesta ja mielen epävakaudesta.

Mielen epävakaudesta? Selitähän

En ole edellinen, mutta jos haluaa 4 lasta ja sen jälkeen erota, niin kyllä se jotakin kertoo.

Neljästä lapsesta tulee mieleen myös vähän tietyn uskonlahkon edustajat.

Kyllä 2 on se maksimi ja enintään 3, saman kumppanin kanssa.

eli jos se kolmas raskaus onkin kaksois(jopa kolmois-)raskaus, on mieleltään epävakaa uskovainen. Valoja, valoja.

Valoja itsellesi, jos et kerran tuota ymmärtänyt. Miten kehtaat tuoda pöllöytesi julki?

Mulle on ihan sama, monta niitä lasta on, kunhan ovat samalle isälle.

miks niitten pitää olla samalle?

Harvoin ne eksät mitään positiivista elämään tuovat, joten monta eri isää ei kuulosta hyvälle. Ja kertoohan se äidistäkin, jos on monia isejä tyrkillä.

Vierailija
49/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Uuh, oikeesti?

M

Ja olettaen ettet ole läski.

Vierailija
50/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen, mutta jos haluaa 4 lasta ja sen jälkeen erota, niin kyllä se jotakin kertoo.

eli jos se kolmas raskaus onkin kaksois(jopa kolmois-)raskaus, on mieleltään epävakaa uskovainen. Valoja, valoja.

Valoja itsellesi, jos et kerran tuota ymmärtänyt. Miten kehtaat tuoda pöllöytesi julki?

Mulle on ihan sama, monta niitä lasta on, kunhan ovat samalle isälle.

miks niitten pitää olla samalle?

Harvoin ne eksät mitään positiivista elämään tuovat, joten monta eri isää ei kuulosta hyvälle. Ja kertoohan se äidistäkin, jos on monia isejä tyrkillä.

Mitä se kertoo? Miehellä saa kai kuitenkin olla eksiä montakin?

Vierailija
51/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja jolla on monta lasta, ei sinällään mitään väärää mutta sama asia kun menisit ruokapöytään missä on jo aterioitu, ja itse menet vain korjaamaan jäljet.

Vierailija
52/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt tutustumatta/deittailla miehiä, joilla on yli 2 lasta koska tiedän itsestäni etten viihtyisi niin isossa perheessä. Itselläni on yksi jo kouluikäinen lapsi ja ymmärrän kyllä jos joku ei halua deittailla minua lapsen takia.

Vierailija
53/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla viiden lapsen yksinhuoltajalla näyttää olevan uusi suhde. Eronnut lastensa isästä joskus kesällä. Lapset tällä naisella kaikki pieniä, alta kymmenvuotiaita. Joten kaikki on mahdollista, jos palaset loksahtaa.

Itsekin useamman lapsen yh, lapset samalle isälle. Mutta mitään kaipuuta minulla ei ole parisuhteeseen, nautin elämästä näin lasten kanssa. Vakituinen seksisuhde kyllä kelpaisi, mutta ehkä sekin ajallaan :)

Vierailija
54/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin voin antaa melko varman vastauksen. Luultavasti kelpaat, oikeastaan riittää, että olet oikea nainen. Jätä se sika ja voitte muuttaa kotitilalleni tänne Halsualle koko sakki. Sisävessaa ei ole, mutta kylmä vesi tulee sisään! Haittaako, että vanha äitini asuu samassa taloudessa?

--- --- ---

Anteeksi ap tuo ylläoleva. Ymmärrän, että asia vaivaa sinua, mutta itselleni se ei olisi ongelma, jos nainen on fiksu ja sinut asian kanssa. Elämä vaan ei aina mene käsikirjoituksen mukaan. Itse voisin olla suhteessa niin, että minulla olisi oma asunto ja oma talous, mutta voisin ajoittain olla paljonkin mukana naisen ja lasten arjessa ja elämässä. Mutta tarvitsisin kuitenkin myös tuon oman tilan jo oman luonteeni takia.

Toivottavasti asiat järjestyvät.

Vierailija
55/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanoen: en ottaisi neljää syöttilästä kustannettavakseni.

Miksi ne sun kustannettavia olisivat, lapsilla on jo vanhemmat? -ap

Oletettavasti jossain vaiheessa haluat muuttaa yhteen uuden miehen kanssa. Silloin myös melko oletettavasti ne tulevat mukana ruokakuntaan, isompi kämppä ja autokin pitää hommata. Kumpi ne kustantaa, sinä vai lasten isä?

Minulla on iso omakotitalo. Minulla on myös iso auto, johon mahdun lapsineni. Itse maksan molempien kustannuksia.

Miehesi asuu sinun talossasi? Kehoita pitämään suunsa kiinni ellei halua muuttaa taivasalle.

Vierailija
56/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse ajattelen että jos eroaisin miehestäni niin kumppanin löytyminen voisi olla vaikeaa, meillä siis kolme lasta. Ikäkin jo reilusti 30+.

Mutta vaikuttaahan se miehenkin markkina-arvoon yhtälailla. Etenkin kun meille varmasti olisi täysin selvää että lapset on yhtä paljon molemmilla. Miehestä ei tulisi mitään viikonloppuisää. On todella kiinteästi ollut lasten elämässä ja ihan yhtälailla kun minä.

Ja sit kun ajattelee miten sitä itse kumppania katselisi niin jos miehellä olisi yhtä paljon tai enemmän lapsia niin olishan se aika sirkusta. Kuitenkin hyvä olisi olla se 1-2 lasta että tietää mihin ryhtyy eikä enää ehkä ole painetta lapsia hankkia enempää vaan vois keskittyä kasvattamaan olemassa olevat lapset täyspäisiksi ihmisiksi.

Toivottavasti ei tarvii lusikoita laittaa jakoon koskaan. Tai siinä tilanteessa tyytyisin varmaan pelkkään tapailuun ilman yhteenmuuttoja ym hankaluuksia.

Vierailija
57/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton nainen 37 v ja olisi kyllä ollut aika suuri kynnys mennä yhteen miehen kanssa jolla on pieniä lapsia useampi kappale. Nykyisellä miehelläni on 3 lasta, mutta olivat jo lähes aikuisia tavatessamme joten asialla ei ollut merkitystä.

Vierailija
58/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän lapsen isi ei kyllä olisi ihannepuoliso. Yhteishuoltajuudella tulisi liikaa työtä tai jos ex on yh, niin ruokkomaksut velottaisi liikaa yhteistä taloutta.

Vierailija
59/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kertoo epävakaudesta jos on noin monta lasta saman miehen kanssa. Jos kaikilla olis eri isä, ap ois ihan vakaa ja normaali. Ota ap huomioon että täällä vauvapalstalla on vähän eri maailmankuva kun suurella osalla irl. Mutta siitä huolimatta valitettavasti kertoo jotain sun miehestä jos sillä on tarvetta sanoa tollasta. En siis näkisi että tässä olisi pointtina se, että onko miehesi sanoma totta vaan se miksi niin sanoo. Pariterapiasta ei varmaan olisi haittaa.

Vierailija
60/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sanoa, mutta kyllä neljä lasta on liikaa. Mutta eihän siitä rakkaudesta koskaan tiedä. Jos ovat aikuisia, se on eri asia. Miksi ihmeessä olette hankkineet niin paljon lapsia... Miksi kukaan hankkii?