Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako neljän lapsen äiti

Vierailija
29.12.2017 |

Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanoen: en ottaisi neljää syöttilästä kustannettavakseni.

Vierailija
2/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos lapset asuvat jo omillaan, mutta jos kaikki ovat vielä kotona, niin todella voi tehdä tiukkaa. Ei se silti tarkoita, että miehes on oikeassa, et sä pilalla ole, mutta et vain ehkä kovin haluttua vaimomatskuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan läpiirissä kävi näin: nuori mies tapasi naisen jolla 4 lasta ja hyvin menevät yhdessä :)

Vierailija
4/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sun kustannettavia olisivat, lapsilla on jo vanhemmat? -ap

Vierailija
5/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsilla sama isä? Jos on, niin älä pelkää, löydät kyllä uuden (paremman) miehen.

Vierailija
6/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsilla sama isä? Jos on, niin älä pelkää, löydät kyllä uuden (paremman) miehen.

On sama. Lapsilla siis on hyvä isä, eivät tarvitse mitään isänkorviketta.

Vierailija
7/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja 4 lapsen äidin kun tapaisin et valittaisi vaan ottaisin tuumasta toimeen ^^ ei sillä ole merkitystä onko jo lapsia.

Vierailija
8/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rumasti sanottu nykyiseltä mieheltäsi :( Ehkä oli vain paniikkireaktio ajatukseen että menettäisi sinut? Silti, aitoa anteeksipyyntöä, katumusta ja parannuksen tekoa odottaisin, ennenkuin voisin jatkaa tuollaisen lauseen möläyttäjän kanssa.

Vierailija
9/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu jolla 4 lasta ja ollut heidän yh koko ajan. Samalle miehelle.

Deittaili miehiä pitkään, aina hänellä vaikutti joku olevan. Mutta puhui aika avoimesti siitä että kyllä ne miehet säikähti kun lapsia ei ollutkaan 1-2, vaan 4..

Vaikeaa oli löytää kumppania siis. Treffiseuraa kyllä löysi.

Lopulta löysi miehen jolla ei lapsia ennestään ja heillä on nyt yksi yhteinen lapsi. Sai siis viidennen...

Vierailija
10/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sama. Lapsilla siis on hyvä isä, eivät tarvitse mitään isänkorviketta.

Hyvä isä? No, ehkä on, mutta hyvä mies se ei ole sulle.

Vierailija
11/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeasti, kyllähän se vaikuttaa. Itsellä on kaksi lasta ja sekin vaikuttaa :)

Olen tapaillut lähinnä miehiä joilla itselläkin on lapsia ja usein lapset paljon itsellä. Muut miehet harvemmin kiinnostuu ja on osa näistäkin sanonut suoraan, että kun eivät löydä lapsetonta naista. Mikä on varmasti ihan totta.

Muttei miehelläsikään 4 lapsenisänä isot markkinat, ei kiitos ainakin itselle.

Vierailija
12/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kysyit mieheltäsi että no eikös hänkin ole pilalla kun hänelläkin on neljä lasta?

Vierailija
13/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kysyit mieheltäsi että no eikös hänkin ole pilalla kun hänelläkin on neljä lasta?

Tottakai miehellä edelleen on, etenkin jos pennut jää naiselle asumaan niinku todnäk käy

Vierailija
14/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt, tuli vähän yllättäen tuo.

Vierailija
15/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti jossain vaiheessa haluat muuttaa yhteen uuden miehen kanssa. Silloin myös melko oletettavasti ne tulevat mukana ruokakuntaan, isompi kämppä ja autokin pitää hommata. Kumpi ne kustantaa, sinä vai lasten isä?

Vierailija
16/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti jossain vaiheessa haluat muuttaa yhteen uuden miehen kanssa. Silloin myös melko oletettavasti ne tulevat mukana ruokakuntaan, isompi kämppä ja autokin pitää hommata. Kumpi ne kustantaa, sinä vai lasten isä?

Minulla on iso omakotitalo. Minulla on myös iso auto, johon mahdun lapsineni. Itse maksan molempien kustannuksia.

Vierailija
17/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noin monta lasta on kyllä aikamoinen turn off. Tavallaan siis olen samaa mieltä miehesi kanssa, uuden pari suhteen löytymistä pitäisin aika ihmeenä. Kannattaa harkita sitä yhdessä pysymistä vielä jos kerran on hyvä isäkin.

Vierailija
18/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan oikeasti, kyllähän se vaikuttaa. Itsellä on kaksi lasta ja sekin vaikuttaa :)

Olen tapaillut lähinnä miehiä joilla itselläkin on lapsia ja usein lapset paljon itsellä. Muut miehet harvemmin kiinnostuu ja on osa näistäkin sanonut suoraan, että kun eivät löydä lapsetonta naista. Mikä on varmasti ihan totta.

Muttei miehelläsikään 4 lapsenisänä isot markkinat, ei kiitos ainakin itselle.

Onko 4 lasta joku raja? Minulla on 3 ja hyvin kelpasin uuteen suhteeseen. Ei tulisi edes mieleen tapailla lapsetonta.

Vierailija
19/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle noin monta lasta on kyllä aikamoinen turn off. Tavallaan siis olen samaa mieltä miehesi kanssa, uuden pari suhteen löytymistä pitäisin aika ihmeenä. Kannattaa harkita sitä yhdessä pysymistä vielä jos kerran on hyvä isäkin.

sama. mitään vakavaa en aloittaisi nuin monen lapsen äidin kanssa.

Vierailija
20/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaat älä huoli! Jos taloosi mahtuu uusi mieskin ja kenties hänen lapsensa. Taitaa nykyisesi pelätä, että heität hänet ulos.