Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako neljän lapsen äiti

Vierailija
29.12.2017 |

Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kysyit mieheltäsi että no eikös hänkin ole pilalla kun hänelläkin on neljä lasta?

Tottakai miehellä edelleen on, etenkin jos pennut jää naiselle asumaan niinku todnäk käy

Väärin. Itsellä on kaksi lasta ja on vaikeaa kuvitella että tapailisin 4 lapsen isää, vaikka lapset olisi suurimman osan äidillä.

Pelottaisi ihan jo se härdelli kun tulisi 4 vierasta muksua pyörimään edes joiksikin viikonlopuiksi.

Ja se taas, jos mies ei tapaisi 4 lastansa koskaan vaan ne olisi vain jossakin olemassa, kertoisi miehestä aika paljon.

Ja minä olen jopa harkinnut sijaisvanhemmuutta omien lisäksi.. Silti 4 lasta uudella kumppanilla ei houkuta.

Vierailija
22/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kannustusta vai rehellisen arvion?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kannustusta vai rehellisen arvion?

No rehellisen mielipiteen.

Vierailija
24/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset voi kysyä tätä itseltään:

Tapailisitko miestä, jolla on 4 lasta ennestään?

Niinpä. Suurin osa ainakin normaaleista naisista ei.

Vierailija
25/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta kertoo jo holtittomuudesta ja mielen epävakaudesta.

Vierailija
26/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanoen: en ottaisi neljää syöttilästä kustannettavakseni.

Miksi ne sun kustannettavia olisivat, lapsilla on jo vanhemmat? -ap

Jos lapset asuu luonasi ja uusi suhde etenee niin, että alkaa yhteiselo samassa kodissa. Meinaatko että mies ostaa itselleen ruoat jne. Itse olen ollut suhteessa missä oli kolme kouluikäistä lasta. Ei se halpaa ollut. Eikä siinä ollu aikaa olla kahdestaa juuri ollenkaan.

Vierailija
27/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kysyit mieheltäsi että no eikös hänkin ole pilalla kun hänelläkin on neljä lasta?

Tottakai miehellä edelleen on, etenkin jos pennut jää naiselle asumaan niinku todnäk käy

Väärin. Itsellä on kaksi lasta ja on vaikeaa kuvitella että tapailisin 4 lapsen isää, vaikka lapset olisi suurimman osan äidillä.

Pelottaisi ihan jo se härdelli kun tulisi 4 vierasta muksua pyörimään edes joiksikin viikonlopuiksi.

Ja se taas, jos mies ei tapaisi 4 lastansa koskaan vaan ne olisi vain jossakin olemassa, kertoisi miehestä aika paljon.

Ja minä olen jopa harkinnut sijaisvanhemmuutta omien lisäksi.. Silti 4 lasta uudella kumppanilla ei houkuta.

ylensähän ne on 1-2 muksun vanhempia, joiden on vaikeeta poiketa rutiineistan ja kokee kaiken poikkeavan härdellinä.

Vierailija
28/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielen epävakaudesta? Selitähän

Vierailija
29/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen, mutta jos haluaa 4 lasta ja sen jälkeen erota, niin kyllä se jotakin kertoo.

Neljästä lapsesta tulee mieleen myös vähän tietyn uskonlahkon edustajat.

Kyllä 2 on se maksimi ja enintään 3, saman kumppanin kanssa.

Vierailija
30/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsillasi on iskäviikko ja tulet käymään reisisaappaissa, nahkahaalarissa ja koppalakissa niin en välitä vaikka sinulla olisi tusina lapsia.

M

Vierailija
31/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanoen: en ottaisi neljää syöttilästä kustannettavakseni.

Miksi ne sun kustannettavia olisivat, lapsilla on jo vanhemmat? -ap

Jos lapset asuu luonasi ja uusi suhde etenee niin, että alkaa yhteiselo samassa kodissa. Meinaatko että mies ostaa itselleen ruoat jne. Itse olen ollut suhteessa missä oli kolme kouluikäistä lasta. Ei se halpaa ollut. Eikä siinä ollu aikaa olla kahdestaa juuri ollenkaan.

Tuttavani uusperheessä on ns taloustili, jonne molemmat aikuiset siirtää rahaa tietyn summan. Tuttuni laittaa enemmän, koska hänellä aikaisemmasta suhteesta yksi lapsi. Tuolta tililtä maksetaan ruuat,bensat yms. Uusi mies siis heillä kustantaa itsensä, osan yhteisten lasten ruuista jne. Tuttuni saa toki myös elarit isoiman lapsen isältä.

Vierailija
32/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, itsekkin huonossa parisuhteessa kipuileva. Tutustuin tässä muutamavuosi sitten naiseen jolla oli edellisestä avioliitosta kolme lasta. Ja totuus on se että tämän naisen olisin halunnut elämääni, mutta en sitä kokonaispakettia joka siinä ohessa olisi tullut.

Lapset kipuili vielä avioeroa eikä sellaista tasapainoisesta tilanteesta ollut vielä mitään havaintoa.

Että vinkki yksi. Yrittäkää nyt oikeasti ratkaista parisuhdepulmanne, mitä ne sitten ikinä onkaan. Voisin melkein arvata että kun siinä onnistuu, kaikki voittaa.

Ja erotkaa sitten kun lapset ei enää tarvitse teitä jokapäiväisessä elämässä

Vierailija
33/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen, mutta jos haluaa 4 lasta ja sen jälkeen erota, niin kyllä se jotakin kertoo.

eli jos se kolmas raskaus onkin kaksois(jopa kolmois-)raskaus, on mieleltään epävakaa uskovainen. Valoja, valoja.

Vierailija
34/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, itsekkin huonossa parisuhteessa kipuileva. Tutustuin tässä muutamavuosi sitten naiseen jolla oli edellisestä avioliitosta kolme lasta. Ja totuus on se että tämän naisen olisin halunnut elämääni, mutta en sitä kokonaispakettia joka siinä ohessa olisi tullut.

Lapset kipuili vielä avioeroa eikä sellaista tasapainoisesta tilanteesta ollut vielä mitään havaintoa.

Että vinkki yksi. Yrittäkää nyt oikeasti ratkaista parisuhdepulmanne, mitä ne sitten ikinä onkaan. Voisin melkein arvata että kun siinä onnistuu, kaikki voittaa.

Ja erotkaa sitten kun lapset ei enää tarvitse teitä jokapäiväisessä elämässä

erotkaa sitten, kun lapsenne ovat pari-kolmekymppisiä 😂😂😂😂

Vierailija
35/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsillasi on iskäviikko ja tulet käymään reisisaappaissa, nahkahaalarissa ja koppalakissa niin en välitä vaikka sinulla olisi tusina lapsia.

M

Uuh, oikeesti?

Vierailija
36/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli jos se kolmas raskaus onkin kaksois(jopa kolmois-)raskaus, on mieleltään epävakaa uskovainen. Valoja, valoja.

Valoja itsellesi, jos et kerran tuota ymmärtänyt. Miten kehtaat tuoda pöllöytesi julki?

Mulle on ihan sama, monta niitä lasta on, kunhan ovat samalle isälle.

Vierailija
37/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoja itsellesi, jos et kerran tuota ymmärtänyt. Miten kehtaat tuoda pöllöytesi julki?

miks niitten pitää olla samalle?

Vierailija
38/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Uuh, oikeesti?

Paitsi jos oot läski.

Vierailija
39/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen että parempi erota kun lapset on pieniä. Lähdin kun toinen oli 2-vuotias ja toinen ei vielä ollut syntynyt, kun eri tuli alkuraskaudessa.

Lapset on tottuneet pienestä siihen että on kaksi kotia.

Kyllä 2-vuotiaalle varmasti joitain traumoja jää, ja syntymätön lapsi kyllä selkeästi reagoi eron tuomaan stressiin mikä minulla oli odotusaikana.

Siltikin ajattelen että kauheaa se olisi ollut sanoa 5-vuotiaalle että hei, nyt erotaan.

Vierailija
40/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks niitten pitää olla samalle?

Koska oot uskovainen jos ne on samale, jos eivät oo niin oot normaali.