Paljonko saat (brutto)palkkaa?
Jos haluaa, niin voi myös kertoa oman koulutuksen ja/tai ammatin!
Kiitos etukäteen vastauksista!
Kommentit (88)
Peruspalkka n. 3070e, siihen kokemus-ja henkilökohtaiset lisät n. 600e, kuukausibrutto n. 3700e.
Koulutus FM, aineenopettaja.
Vaihtelee kuukaudesta toiseen vuorolisien, sunnuntaiden ymv. mukaan, mutta 3000-3500 haarukassa. Operaattori kemianteollisuudessa.
Eläke ja palkka yhteensä noin 6 tonnia kuussa. Olen filosofian maisteri, joka toimii S2-opettajana yksityisellä sektorilla.
En tiedä brutto mutta verojen jälkeen 4000 jää kuussa. Automyyjä
Bruttopalkka 3200e/kk. Joskus tohon tulee jotain lisiä mitkä nostaa palkan sinne 3500e/kk tietämille.
Koulutustaso ammattikoulu ja työskentelen teollisuudessa suunnittelijana/asentajana.
M34
6500 brutto, markkinointijohtaja. Tosin km-korvauksista tulee nettona n. 1200 e kuussa, joka merkittävä lisä itselle.
14 500e/kk
Olen sometähti ja onlyfanssia teen sivutyönä.
N22
2900e/kk varhaiskasvatuksen opettaja eskarissa. 1 ikälisä, maisterilisä 70e.
Olen urani huipulla. Muuta kuin ikälisiä ei enää tule.
Mitähän sitä voisi tehdä työkseen?
Palkkani maksetaan verorahoista. Ei pelkoa yt neuvotteluista. Maksakaa vain veroja jotta saan palkkaani.
Vierailija kirjoitti:
6500 brutto, markkinointijohtaja. Tosin km-korvauksista tulee nettona n. 1200 e kuussa, joka merkittävä lisä itselle.
Eikö ne kilometkorvaukset tarkoita sitä, että sinulla on kulunut 1200 kuussa omaa rahaa työnantajan vuoksi tehtyihin matkoihin?
Mitähän aloittaja tälläkin tiedolla tekee? Tässä vastaukset ovat suurin osa keksittyjä eikä niillä ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
14 500e/kk
Olen sometähti ja onlyfanssia teen sivutyönä.
N22
Mikä sun ammatti on veroilmoituksessa? Sometähti? Tai sometteletko veroitta?
6400e brutto, plus verottomia matkakorvauksia n. 1300-1700kk, toki muualtakin tuloja on. Terveysalalla.
4200€ brutto. Todella hyvä liksa työhön ja koulutukseen nähden.Amispohjalta valtion töihin kyttäämään ihmisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kilometkorvaukset tarkoita sitä, että sinulla on kulunut 1200 kuussa omaa rahaa työnantajan vuoksi tehtyihin matkoihin?
Ei tarkoita. Km-korvaukset on huomattavasti enemmän mitä todellisuudessa menee bensaan ja auton käyttöön, kyllä siitä jää voitolle paljonkin.
~ 4900. YAMK-koulutus, liiketalouden. Työskentelen valtiolla hanketyössä asiantuntijana.