Juhlatila Turusta?
Olen järjestämässä keväällä valmistujaisiani, ja koska asun yksiössä, pitäisi vuokrata tila n. 30 hengelle. Olen koittanut googlata mutta en löydä sopivaa. Kaikki on liian isolle porukalle tai sitten saunoja. Saa olla ihan missä päin Turkua tahansa tai vaikka muilla lähialueilla. Viihtyisä paikka koko illaksi, ei törkeän kallis tietenkään. Suuri plussa jos saa viedä omat ruuat ja juomat (tulee halvemmaksi). Vinkatkaahan!
Kommentit (14)
Kävisikö joku näistä Turun kaupungin juhlatiloista?
Vanhalla Suurtorilla on monta mukavaa tilaa, samoin tuo Käsityöläismuseon luona oleva tila on toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Tiirikkala.
Kiva paikka, mutta sinne tuskin saa viedä omia tarjoiluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiirikkala.
Kiva paikka, mutta sinne tuskin saa viedä omia tarjoiluita?
Niin :/
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö joku näistä Turun kaupungin juhlatiloista?
Vanhalla Suurtorilla on monta mukavaa tilaa, samoin tuo Käsityöläismuseon luona oleva tila on toimiva.
Ei näistä nyt oikeen mikään vaikuttanut niin hyvältä
Vierailija kirjoitti:
TYYn sauna
Parkkia olen miettinyt mutta en haluaisi saunaa ja tämäkin oli suht hintava jos ei opiskele siellä. Muuten hyvä! Yksi vaihtoehto siis
Ja kyseessä on siis juhlat lähinnä kavereille eli biletystä
Entäs yo-kylän kupeessa oleva Q-talo (nimestä en ihan varma), jota TYY/TYS vuokraa? Siinä ainakin on nyt syksyn aikana monet sitsit ja pikkujoulut järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Entäs yo-kylän kupeessa oleva Q-talo (nimestä en ihan varma), jota TYY/TYS vuokraa? Siinä ainakin on nyt syksyn aikana monet sitsit ja pikkujoulut järjestetty.
tää oli ihan uus, kiitos!
Lisää toki vaan niin vertailen :) venuu.fi katsoin kaikki paikat jo läpi mutta esim. tätä en oo löytänyt googlaamalla lainkaan
Hm