Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut jotakin yliluonnollista?

Vierailija
27.12.2017 |

Oletko koskaan nähnyt, kokenut tai todistanut jotakin, joka on tuntunut yliluonnolliselta? Uskoitteko yliluonnolloseen vai uskotteko, että sille ehkä oli kaikesta huolimatta jokin "oikea" selitys?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma lasketaako tätä yliluonnolliseksi, mutta kokemus kuitenkin.

Muutimme poikaystäväni kaa kaksioon tässä kuussa, ja ollaan uudesta kodista tykätty/ viihdytty. Yöt nukuttu hyvin jne, mutta viime viikolla en tiedä oliko levoton yö vai ei...

Viime viikolla nukuimme yhteisessä makuuhuoneessa toivotin poikaystävålle hyvät yöt kävi nukkumaan ennen minuu. Valvoin vielä jonkun aikaa. Olin puhelimessa ja kattelin mykistyksenä youtube videoita. Kuulin samalla ääniä (ihan normaaleja mitä kuuluu putkista tai pattereista) kävin selälleen makuulle ja katoin sivusilmällä ihan kuin makuhuoneeseemme olisi tullut joku, ja mietin itsekseen varmaa väsymyksen takia. Sitten kuului makuuhuoneestamme kolina sit ihmettelin mikä vittu se oli!? Kävin poikaystävän syliin ja kuulin hentoa puhetta ihan kuin joku puhuisi, mutta hiljasella äänellä. Seuraavana päivänä kerroin poikaystävälle kertoi näki ja kuuli samaa. Eikä uskonut kummituksiin yhtä paljon kuin itse luulin meillä kummittelee. Poikaystäväni sai rauhoiteltuu enkä ole paljoo miettinyt kummitus juttuja

Viime yönä oli sama kuin viime viikolla. Kuulin hentoa puhetta luulin poikaystävällä on tv auki, kun kävelin olohuoneeseen poikaystävä nukkui ja tv on kiinni. Toisen kerran kuulin samaa puhetta ja kävin uudelleen kattomassa poikaystävä nukkuu ja tv on kiinni. Ihmettelin miksi kuulen ääniä, vaikka ei mitään näy? Naapurien tv:n tai puhe ei kuulu meidän asunnolle, koska eilen olisin kuullut seinän läpi puhetta sitä se ei ollut vaa ihan kuin joku puhuisi vierelläni.

Onko muilla kokemuksia? Vai onko kuulossani vaa vikaa 🤔😂

Vierailija
62/67 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnollisia tapahtumia on sattunut muutamia ja niitä ei selitä mikään. Olen nähnyt unessa hirven seisovan metsän laidassa tulossa tielle. Kerroin asiasta ystävälle seuraavana päivänä. Siitä seuraavana olin menossa töihin varhain aamulla,ajoin hiljaa sen kohdan jossa hirvi minulle näytettiin, mitä vielä siinä se seisoi oikeasti iso sarvipää. Ei tullut tielle asti mutta siellä seisoa tökötti niin kuin toissapäivänä unessa. Kaverille soitin ja kerroin,että muistatko kun puhuin hirvestä unessa...

Olen nähnyt Orbseja,usein kun olen tosi onnellinen tai sitten ääripää että oon surullinen.

Tiesin jostain syystä kun isäni nukkui pois kellonajan. Muutenkin jostain kumman syystä silloin tällöin tiedän kellonaikoja milloin jotain tapahtuu ennalta

Asuntomme vintiltä on kuulunut askeleita vaikkei ketään muita itseni lisäksi ole ollut kotona

Olen ollut vanhassa rakennuksessa todistamassa parin muun kanssa kuinka ovi aukesi ja valot syttyivät itsekseen

Siinä jotain mitä muistui mieleen😃

Uskon todella henkimaailmaan,miksi me ihmiset olisimme ainoita täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin esikoistani odottamassa raskaana, näin unta jossa pieni lapsonen n. 3-vuotias, oli matkalaukkuineen Helsingin juna-asemalla tulossa ja minä menin häntä vastaan. Olin oikein onnellinen ja halasin häntä. Näin lapsen kasvot selvästi, mutta hän oli vaatteiltaan kuin historiadokumentista (niitä sotalapsia, joita lähetettiin Ruotsiin 1940-luvulla).

Kun lapseni syntyi, äitini kertoi myöhemmin, että kun hän sai vauvan syliinsä, hänen mieleensä tuli outo ajatus, että hänen veljensä on tullut takaisin! Äitini pikkuveli kuoli 50-luvulla kolmivuotiaana ja se oli suuri suru äidilleni, joka tuolloin oli vain vuotta vanhempi.

Lapseni näyttää kieltämättä kovasti tuolta äitini edesmenneeltä veljeltä, kun katsoo valokuvia. Toisaalta - sukuahan he ovatkin! Mutta: lapseni näyttää prikulleen tuolta unen lapselta, jonka näin.

Toinen lapseni on aivan eri näköinen, tullut enemmän isäänsä.

Mystistä.

Vierailija
64/67 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on sattunut sellaista, että kun olen epätoivoisena rukoillut, minulle on tavallaan sanottu, tavallaan jotenkin vain pulpahtanut mieleen lyhyt pätkä raamatunlauseesta. Myöhemmin olen nettiraamatusta hakenut koko raamatunkohdan. Kumpaakaan raamatunkohtaa en muista aikaisemmin tunteneeni. 

Molemmat ovat olleet rohkaisevia raamatunkohtia ja lähes toivottomalta tuntunut tilanne on oikeasti kääntynyt hyväksi, juuri niin kuin raamatunlauseesta saattoi ymmärtää. Pidän näitä yliluonnollisina rukousvastauksina ja olen kiitollinen. 

Vierailija
65/67 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jokin aika sitten Budapestissa hotellissa, oli ilta. Selailin sängyssä kännykkää peiton alla etsien tietoa siitä, löytyisikö uutta Jokeri-leffaa Budapestissa jostain leffateatterista alkuperäiskielellä. Lopetettuani selailun yläkerrasta kuului miehen konemainen ja pirullinen, tasainen nauru "HAH-HAH-HAH-HAH-HAH" kuin televisiosta, tms. Muutaman sekunnin tauko ja taas juuri sama "HAH-HAH-HAH-HAH-HAH".

Ehkä joku hotellivieras, mutta olipa erikoinen sattuma. Muina päivinä tai iltoina ei kuulunut mitään vastaavia ääniä.

Vierailija
66/67 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini ja tullut koulusta kotiin ennen muuta perhettä,  aloin siinä sitten keitellä kahvia ja väkertää voileipiä  ym kun keittiön vieressä olevasta pimeästä olohuoneesta kuului karmea nauru. Sellainen demoninen " HAH HA HAA" todella kovaa, pelästyin niin että juoksin sukkasillani ulos missä odotin vanhempieni tuloa. Vanhempani koettivat mieltäni rauhoittaakseen esittää teorioita: radio, telkka, joku ohikulkija...

Vierailija
67/67 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten vasta nyt että joku oli juuri minua ennen kirjoittanut hotelli naurajasta! Toivottavasti ei nyt luulla, että keksin  kokemukseni toisen tarinan perusteella :/ numero 66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi