Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Miten "parantua"? Miehet juoksee karkuun koska oon tällänen

Vierailija
26.12.2017 |

Olen 31-vuotias ja en pysty pitämään miestä luonteeni takia. Kaikki ihmettelevät miksi olen sinkku. No eivät tiedä millainen olen kun tapailen miehiä... En ole siis vuosiin päässyt parisuhteeseen näiden ongelmieni takia, ymmärrettävästi miehet juoksevat pois.
Alan jo ekoilla hyvin menneillä treffeillä miettimään ja kuvittelemaan tulevaisuuttamme, yhteenmuuttoa, lapsia, miten kaikki menee. Vaikka en puhuisi näistä ainakaan suoraan, miehet aistii. Ne pelästyy. EN halua olla tällainen, mutta en ole oppinut kontrolloimaan itseäni tarpeeksi selkeästikään. Mikäli tapailu jatkuu, tulen omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi. En mitenkään sairaalloisen, mutta vähän liikaa. Haluan että miehen maailma pyörii ympärilläni, hän on paljon minun kanssa, ilmottelee asioistaan aina yms. Jos työt tai kaverit menee paljon mun edelle niin pahoitan mieleni ja mies sen kyllä huomaa. Vaikka en suoraan mitään sanoisikaan. En siedä epävarmuutta. Pelkään että mies lähtee, joka saa minut takertumaan aina vain enemmän, jolloin mies ahdistuu.
Mikä tällaiseen mahtaa auttaa?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itsetuntosi kuntoon. Tuollainen liaani tukehduttaa kaikki hengiltä.

Vierailija
2/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni itsetuntoni on ihan kohdillaan. Olen odottanut että löytäisin jonkun joka "ymmärtäisi" mua ja näitä juttuja eikä pakenisi, mutta eipä sellaisia miehiä taida olla

Vierailija
4/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan ei ole varaa :(

Vierailija
5/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustupa kiintymyssuhdetyyleihin. Kuulostaa aivan klassiselta takertuvalta kiintymyssuhteelta.

Kiintymyssuhdeteoriasta on kirjoitettu paljon itseapuoppaita ja lehtijuttuja, joiden avulla tuota voi alkaa työstämään, jos terapiaan ei ole mahdollisuutta.

Aloita tuosta: http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_parisu…

Vierailija
6/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat työstämään, tarvittaessa ammattilaisen kanssa minäkuvaasi ja itsetuntoasi. Vaikutat epävarmalta ja läheisriippuvaiselta, mikä saa sinut vaatimaan miehiltä ihan liikaa. Sinun on tiedostettava, että tunteesi eivät johdu miehestä, vaan sinun omasta epävarmuudestasi, ja kuten sanoit itsekin, ajat miehet vain pois käyttäytymällä noin. Sinun on ymmärrettävä, että testaamalla ja kyttäämällä miehen lojaaliutta ja mielenkiintoa sinuun tapat hänen tunteensa. Ei ole millään tasolla realistista odottaa, että toisen maailma alkaa pyöriä ympärilläsi. Se mieskin on yksilö, jolla on takanaan koko elämänsä verran kokemuksia, ihmissuhteita ja intohimoja ennen sinua, etkä voi odottaa, että se kaikki vain jää taka-alalle kun päädytte yhteen. Silloin et oikeasti halua miestä tasa-arvoisena ihmisenä ja omanlaisenaan yksilönä rinnallesi, vaan kumppanin vain kumppanin saamisen vuoksi, mikä on jo lähtökohtana täysin väärä.

Mitä iloa on edes olla parisuhteessa, jos siinä ei voi olla rennosti ja mukavasti, molempien toiveita kunnioittaen?

Vierailija
7/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen tuollainen. Paransin itseni siten, että deittailin useita miehiä samanaikaisesti. Silloin ei haitannut, jos toinen ei ilmoittanut menoistaan tai jos toisen elämä ei pyörinytkään heti mun ympärillä.

Se oli yllättävän hauskaa. Tietysti täytyy olla tarkkana, ettei jää kiinni. Mutta miehet kiinnostuivat, koska olin heidän mielestään niin vauhdikas ja itsenäinen. Moni halusi sitoutua aika nopeastikin. Niin se tilanne kääntyi.

Kokeile.

Vierailija
8/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kaikki kuulostaa ihan ymmärrettävältä.

Itse ainakin miehenä haluaisin että nainen olisi enemmän takertuva kuin välinpitämätön. Mulla kun on yleensä ollut kokemusta niistä naisista jotka on välinpitämättömiä. Se on musta ikävää kun tapailun aikana itse saa olla aina se joka kehuu toista ja järjestelee tapaamisia ja toinen on vain että whatever.

Vierailija
9/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni itsetuntoni on ihan kohdillaan. Olen odottanut että löytäisin jonkun joka "ymmärtäisi" mua ja näitä juttuja eikä pakenisi, mutta eipä sellaisia miehiä taida olla

Ei se ole kohdallaan jos sulla on tarvetta kontrolloida toista ja suunnitella heti ekoilla treffeillä tulevaisuutta. Läheisriippuvuutta toi on.

Et ole parisuhdekelpoinen noilla spekseillä joten suosittelen terapiaa jotta saat selville mistä  lapsuudentraumasta  käytösmallisi johtuvat.

Vierailija
10/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kaltainen samaa ikäluokkaa oleva mies. Eli lujaa menoa aina ekoista treffeistä lähtien. Moni lähtenyt samaan lentoon mukaan. Aika nopeasti törmätty myös seinään kun  on ihastuttu kovasti tuntematta toista kovin hyvin. Tahtoisin itselleni aloittajan kaltaisen naisen. Epäilen vain että hän ei käyttäyisi samoin miestä kohtaan joka itse olisi samanlainen kuin hän. Veikkaanpa että hän ahdistuisi.

Vierailija
11/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja harrastuksia. Jos joku mies sopii sun elämään hän tulee siihen. Kuulostat tosi ahdistavalta kumppanilta.

Vierailija
12/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kilttinainen kirjoitti:

Olin ennen tuollainen. Paransin itseni siten, että deittailin useita miehiä samanaikaisesti. Silloin ei haitannut, jos toinen ei ilmoittanut menoistaan tai jos toisen elämä ei pyörinytkään heti mun ympärillä.

Se oli yllättävän hauskaa. Tietysti täytyy olla tarkkana, ettei jää kiinni. Mutta miehet kiinnostuivat, koska olin heidän mielestään niin vauhdikas ja itsenäinen. Moni halusi sitoutua aika nopeastikin. Niin se tilanne kääntyi.

Kokeile.

Mites sitten kun oli pakko sitoutua vain yhteen? Silloinhan todellinen luonteesi tulee taas esille.

Vierailija
13/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Täähän on tietenkin aivan idiootti neuvo. Mutta noin se toimi minullakin. Minulla oli vielä hiipuvaa säätöä yhden komistuksen kanssa, kun tapasin mieheni. Ja niin vain mieheni oli aikanaan ensimmäinen, joka vähän juoksi minun perässäni enkä minä hänen. Ja ihan siitä se johtui, kun komea säätö sai vielä jonkin verran huomiotani. Tavattiinkin vielä n. 2 kertaa.

Vierailija
14/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuva kiintymyssuhdetyyli...

Vierailija
15/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä niille jotka katsoo amerikkalaista ihmissuhdedraamaa. Noinhan sen pitäisi saduissa mennä. 

Vierailija
16/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kun valitset sellaisen miehen joka pitää sun tiukasta otteesta. Kyllä niitä on. Nyt olet ottanut vääränlaisia.

Vierailija
17/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä ja harrastuksia. Jos joku mies sopii sun elämään hän tulee siihen. Kuulostat tosi ahdistavalta kumppanilta.

Mulla toki on oma elämä ja harrastuksia, mutta haluaisin myös parisuhteen. -ap

Vierailija
18/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa kun valitset sellaisen miehen joka pitää sun tiukasta otteesta. Kyllä niitä on. Nyt olet ottanut vääränlaisia.

Niin tätä olen vähän ajatellut ja "odottanut" mutta eipä ole sellaista miestä löytynyt :D -ap

Vierailija
19/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku nainen selittää asiaa parhainpäin. Kukaan mies ei pakenisi, jos et olisi huono sängyssä.

Vierailija
20/68 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Tässä on perää. Olen itsekin takertuvaa/sitoutuvaa sorttia oli kyse mistä vain asiasta, mutta jos on riittävästi eri menoja niin yhden palasen epävarmuus/ hiipuminen ei liikuta niin paljoa kuin jos "kaikki munat on samassa korissa" ja menetettävää on enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi