Ihmiset ovat oikeasti RAIVOISSAAN lapsettomuuden valinneille, naisille JA miehille!
Tästä on kuulkaa tehty tutkimuskin. Lasten tekemistä pidetään normina, ja lapsettomuuden valinneita pidetään normia rikkovina ja "väärässä olevina". Suhtautuminen on sama oli kyse miehestä tai naisesta. Tämä on yllättävää. Lapsettomuuden valinnut mies on siis ihmisten silmissä yhtä pas*a kuin velanainen.
some people are outraged when complete strangers decide not to have children.. These findings offer evidence for the theory that parenthood is seen by some as a moral imperative: "In other words," the study states, "not having children is seen not only as atypical but also as wrong."..
Tutkimuslähde: Parenthood as a Moral Imperative? Moral Outrage and the Stigmatization of Voluntarily Childfree Women and Men
Kommentit (133)
Se on ihan eri asia olla lapseton ennen lapsen hankkimista, tai vapaaehtoisesti lapseton koko ikänsä. Onneksi kaikki ihmiset eivät ole käytöstavattomia, mutta osa ilman muuta on. Minusta on mautonta ylipäätään kysellä tuosta asiasta, se on hyvin henkilökohtainen asia ja voi olla kipeäkin kohta. Vielä tylympää on alkaa neuvoa muita elämään elämäänsä, kun kuulee että toinen ei halua lapsia nyt eikä koskaan.
Mulla oli nuorena "avo-appiukko" joka ihan oikeasti oli raivona mulle kun sanoin etten halua lapsia. Aikaa nyt mennyt yli 25v mutta muistan vieläkin ne nimitykset mitä sain kuulla ja sen pyhää vihaa uhkuvan katseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, paasausta ihmiseltä, jota maapallon tulevaisuus ei omakohtaisesti kosketa. Kuolet lapsettomana, mitään ei sinusta jälkeen jää.
Miksi tämä valitusvirsi on kirjoitettu yhteen pötköön?
En tiedä, eeppistä sekoamista silti. Tätä lisää!
Tässä hyvät kansalaiset, näemme väittelyssä vakavasti tappiolla olevan tyhmän wt:n (homo idioticus whitetrashii) klassisimman defenssin, järkevän puhujan ja hänen puheensa hulluksi leimaamisen. Tämä defenssi- eli puolustusmekanismi on erittäin yleisessä käytössä kaikkien wt-ihmisten kesken, sillä wt ei siedä vankkojen uskomustensa kyseenalaistamista eikä myöskään halua keskustella älyllisesti.
Sinun vastauksestasi loistaa ylimielisyys toisia ihmisiä kohtaan. Olet todennäköisesti lapseton vanhapiika, joka yrittää kohottaa omaa statustaan tuolla wt-nimittelyllä. Taidat itse olla wt, joka asuu pikku kopperossa kissojen ja kirjojen kanssa.
Voi miten lapsellista porukkaa täälä, niin lapsettomat kuin äiti-ihmisetkin.
Kissojen ja kirjojen kanssa, A-luokan elämää! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kuulkaa tehty tutkimuskin. Lasten tekemistä pidetään normina, ja lapsettomuuden valinneita pidetään normia rikkovina ja "väärässä olevina". Suhtautuminen on sama oli kyse miehestä tai naisesta. Tämä on yllättävää. Lapsettomuuden valinnut mies on siis ihmisten silmissä yhtä pas*a kuin velanainen.
some people are outraged when complete strangers decide not to have children.. These findings offer evidence for the theory that parenthood is seen by some as a moral imperative: "In other words," the study states, "not having children is seen not only as atypical but also as wrong."..
Tutkimuslähde: Parenthood as a Moral Imperative? Moral Outrage and the Stigmatization of Voluntarily Childfree Women and Men
Sinä elät ( oletettavasti) Suomessa. Vaikka kuinka yrität, täällä ketään ei kiinnosta.
Saat ihan rauhassa olla lapseton. Suo sinä sama rauha perheellisille.
Sieltä saapui ensimmäinen "luuletko, että ketään kiinnostaa, ei kiinnosta tippaakaan, mene elämään tyhjää pintaliitoelämää senkin epäkypsä pissis, koska minua ei kiinnosta!" -tapaus😂
Ei saapunut. Sä tulkitset näin, koska haluat tulkita näin. Lue uudestaan ja kerro missä edes vihjattiin epäkypsistä pissiksistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä elät ( oletettavasti) Suomessa. Vaikka kuinka yrität, täällä ketään ei kiinnosta.
Saat ihan rauhassa olla lapseton. Suo sinä sama rauha perheellisille.
Sieltä saapui ensimmäinen "luuletko, että ketään kiinnostaa, ei kiinnosta tippaakaan, mene elämään tyhjää pintaliitoelämää senkin epäkypsä pissis, koska minua ei kiinnosta!" -tapaus😂
Ei saapunut. Sä tulkitset näin, koska haluat tulkita näin. Lue uudestaan ja kerro missä edes vihjattiin epäkypsistä pissiksistä mitään.
Luepa koko ketju, samat syytökset ovat tulleet moneen kertaan! Palsta ei petä😁
Vierailija kirjoitti:
Kissojen ja kirjojen kanssa, A-luokan elämää! <3
Varmasti, jos on hullu kissanainen.
Suomessa lapsettomuus on varmaankin hyvyksytympää kuin vaikka jossain perhekeskeisessä Italiassa tai Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorena "avo-appiukko" joka ihan oikeasti oli raivona mulle kun sanoin etten halua lapsia. Aikaa nyt mennyt yli 25v mutta muistan vieläkin ne nimitykset mitä sain kuulla ja sen pyhää vihaa uhkuvan katseen.
Ja nyt se ex-avo-appiukko on kaikki joilla on lapsia koskaan ollut?
Vierailija kirjoitti:
Voi miten lapsellista porukkaa täälä, niin lapsettomat kuin äiti-ihmisetkin.
Mistä tiedät kuka on kuka? Tämä on virtuaalimaailma jossa yksi jonne voi kirjoitella välillä esittäen velaa ja välillä äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se ex-avo-appiukko on kaikki joilla on lapsia koskaan ollut?
Mullekin tulee mieleen serkkuni, joka 15-vuotiaan antaumuksella paasasi minulle, ettei aio koskaan meikata tai tehdä lapsia. Outoa paasausta, varsinkin kun ottaa huomioon että tapasimme vain jossain perhejuhlissa, emme hengailleet muuten. Nyt sillä on lapsia ja varmasti meikkaakin....
Tässä viestissä olisi voinut olla ideaa, mutta vähättelevä kirjoitustyyli, kulunut heitto lääkkeistä typerä nimimerkki... Why?