Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus, mies haluaa abortin

Vierailija
25.12.2017 |

..vaikka sanoo että haluaa lapsia tulevaisuudessa mutta ei nyt, koska ei ole 'valmis'. Hän on 28, minä 24. Sovimme aiemmin että mahdollisessa vahinkoraskaudessa minun ei tarvitsisi tehdä aborttia, koska musta se on vaan aivan kamalaa enkä haluaisi tehdä sitä, mutta en halua jäädä yksinhuoltajaksi. Ollaan oltu yhdessä nyt 6 kk. Pystyttekö näkemään mitenkään että miehen toiminta olisi ok? Osaan jo odottaa että tähän satelee viestejä joissa käskemään jättämään se sika... Vielä yksi asia mikä minua epäilyttää on, että työskentelen itse siivoojana nyt ja olen ensivuoden alussa hakemassa yhteen kouluun, mutta en näe itse ongelmaa siinä että menisin kouluun sittenkin vasta parin vuoden päästä. Mitä teen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk on todella lyhyt aika. Ette edes tunne toisianne vielä kunnolla.

Vierailija
2/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos abortti ei ole sinulle vaihtoehto, niin sitten et tee sitä. Mies on lisäksi luvannut etukäteen, ettei sinua siihen painosta. Jos silti painostaa, niin se on hänen häpeänsä. Voimia sinulle, tilanteesi on ikävä ja rankka. Toivottavasti mies järkiintyy ja muistaa aiemmat lupauksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä killttimiehenä olen aina haaveillut omasta perheestä missä on nainen ja lapsi/lapsia. Mielummin hyppäisin kiikkuun ennen kuin antaisin abortoida oman lapseni.

Vierailija
4/24 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin todella hankalan kuuloinen tilanne. Mielestäni on todella väärin pakottaa toinen isäksi. Toisaalta on myös mahdottoman väärin pakottaa sinua tekemään abortti vastoin tahtoasi, eikä Sinua siihen edes voi pakottaa kukaan. Myös seurusteluaikanne 6kk on tosi lyhyt. Jos pidät lapsen, sun täytyy olla valmis yksinhuoltajaksi. Et voi miestä pakottaa leikkimään perhettä kanssanne, mutta myöskään mies ei voi pakottaa sinua tekemään aborttia.

Vierailija
5/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..vaikka sanoo että haluaa lapsia tulevaisuudessa mutta ei nyt, koska ei ole 'valmis'. Hän on 28, minä 24. Sovimme aiemmin että mahdollisessa vahinkoraskaudessa minun ei tarvitsisi tehdä aborttia, koska musta se on vaan aivan kamalaa enkä haluaisi tehdä sitä, mutta en halua jäädä yksinhuoltajaksi. Ollaan oltu yhdessä nyt 6 kk. Pystyttekö näkemään mitenkään että miehen toiminta olisi ok? Osaan jo odottaa että tähän satelee viestejä joissa käskemään jättämään se sika... Vielä yksi asia mikä minua epäilyttää on, että työskentelen itse siivoojana nyt ja olen ensivuoden alussa hakemassa yhteen kouluun, mutta en näe itse ongelmaa siinä että menisin kouluun sittenkin vasta parin vuoden päästä. Mitä teen.

Minusta mikään ei ole tärkeämpää, kuin perhe; töitä ehdit vielä tehdä. 

Sinuna pitäisin kriteerinä lapsen säästämiselle sitä, onko siittäjä hyvälaatuinen? Onko hän mielestäsi riittävän älykäs, epäkypsyydestään huolimatta? Tai edes komea? 

Jos luovut lapsesta, kannattaa luopua myös miehestä - vanhemmaksi ei olla ikinä valmiita, siihen kasvetaan...

Vierailija
6/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä teetkin, ero tulee. Ja sinä katkeroidut tai mies katkeroituu, nyt vain päätät kumpi vaihtoehto on parempi.

Vierailija
7/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä sitten tarvitse elatusmaksujakaan maksaa, jos on aborttia ehdottanut ja toinen on kieltäynynyt ja väkisin tehnyt eitoivotun lapsen.

Vierailija
8/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk ja "vahinkoraskaus". Jep.

Vierailija
9/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sellainen ehkäisy petti vai "ehkäisy petti" tapaus?

Vierailija
10/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tai adoptio. Tilanteesi ei salli lasta. Sille on liian huonot lähtökohdat. Olet myös yksin sen lapsen kanssa.

Vierailija
11/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä sitten tarvitse elatusmaksujakaan maksaa, jos on aborttia ehdottanut ja toinen on kieltäynynyt ja väkisin tehnyt eitoivotun lapsen.

Et sitten edes lukenut aloitusta? Mies nimenomaan sanonut että vahinkotapauksessa aborttia ei tarvitse tehdä.

Vierailija
12/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos abortti ei ole sinulle vaihtoehto, niin sitten et tee sitä. Mies on lisäksi luvannut etukäteen, ettei sinua siihen painosta. Jos silti painostaa, niin se on hänen häpeänsä. Voimia sinulle, tilanteesi on ikävä ja rankka. Toivottavasti mies järkiintyy ja muistaa aiemmat lupauksensa.

Entä jos nainen on luvannut etukäteen että tekee abortin, muttei sitten pystykään kun tilanne tulee eteen? Aina sanotaan että on oikeus muuttaa mieltään koska ei voi kuvitella tositilannetta, eli eikös tämä koske sitten miestäkin?

Vierailija
13/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6kk on todella lyhyt aika. Ette edes tunne toisianne vielä kunnolla.

Teillä on jo todella pitkä suhde, mikään ei enää voi mennä pieleen tai epäonnistua, jo 15min tunteminen riittää :)

Vierailija
14/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten edes lukenut aloitusta? Mies nimenomaan sanonut että vahinkotapauksessa aborttia ei tarvitse tehdä.

Jonkun tuollaisen kännissä ohimennen heitetyn lauseen varaan ap varmaan kaiken laskikin pistellessään kondomiin reikiä.

Vierailija
15/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua, miten vuonna 2018 aina vaan ja jatkuvasti tulee näitä "vahinkoraskauksia". Uskokaa muijat nyt vaan että "muutaman pillerin unohdaminen" on riskaabelia.

Vierailija
16/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe teet abortin niin eroat miehestä. Jos et niin perustatte perheen. Mies on jo vanha ensimmäisen isäksi 29v.

Vierailija
17/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua, miten vuonna 2018 aina vaan ja jatkuvasti tulee näitä "vahinkoraskauksia". Uskokaa muijat nyt vaan että "muutaman pillerin unohdaminen" on riskaabelia.

Jos kerran naiset on niin kieroja kun heitä pidät, niin mikä estää kondomin käytön? Eihän sekään 100% varma ole, mutta estäisi silti yli 90% 'vahingoista', iso apu siis kuitenkin jos niitä muksuja mies ei halua. Eikä tarvi niin 'luottaa' siihen kieroon naiseen. Tai huomioida lääkekuurien vaikutuksia. Tai saada sukupuolitauteja.

Vierailija
18/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten vuonna 2018 miehet vaan ulkoistavat itsensä kaikesta vastuusta. Seksin harrastamiseen liittyy riski raskaudesta. Luulisi modernin miehen ymmärtävän kantavan oman osansa vastuusta. Jos et halua lapsia, hanki vasektomia. Käytä kondomia. Kanna vastuusi.

Vierailija
19/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kahden ihmisen elämästä määrää.

Sano sille että se on vahinkoraskauden tulos.

Jääpä miettimään.

Vierailija
20/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät lapsen -->mies on katkera ja ero

Jos teet abortin --->sinä katkeroidut ja ero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi