Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus, mies haluaa abortin

Vierailija
25.12.2017 |

..vaikka sanoo että haluaa lapsia tulevaisuudessa mutta ei nyt, koska ei ole 'valmis'. Hän on 28, minä 24. Sovimme aiemmin että mahdollisessa vahinkoraskaudessa minun ei tarvitsisi tehdä aborttia, koska musta se on vaan aivan kamalaa enkä haluaisi tehdä sitä, mutta en halua jäädä yksinhuoltajaksi. Ollaan oltu yhdessä nyt 6 kk. Pystyttekö näkemään mitenkään että miehen toiminta olisi ok? Osaan jo odottaa että tähän satelee viestejä joissa käskemään jättämään se sika... Vielä yksi asia mikä minua epäilyttää on, että työskentelen itse siivoojana nyt ja olen ensivuoden alussa hakemassa yhteen kouluun, mutta en näe itse ongelmaa siinä että menisin kouluun sittenkin vasta parin vuoden päästä. Mitä teen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä sitten tarvitse elatusmaksujakaan maksaa, jos on aborttia ehdottanut ja toinen on kieltäynynyt ja väkisin tehnyt eitoivotun lapsen.

Tömä on niin turhaa ruikutusta. Kun se mies nyt vaan on itse mukana ollut siinä seksin harrastamisessa. Eikä ilmeisesti ole kondomeja vaatinut? Vai mikä ehkäisy on pettänyt?

Vierailija
22/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä sitten tarvitse elatusmaksujakaan maksaa, jos on aborttia ehdottanut ja toinen on kieltäynynyt ja väkisin tehnyt eitoivotun lapsen.

Miksi ei tarvitsisi maksaa? Ikävä tilanne toki eikä kuulosta mitenkään ihanteelliselta ajankohdalta lapselle, mutta lapsen alulle saantiin tarvitaan kaksi ihmistä ja jokaisen nyt pitäisi tiedostaa se riski, että seksin lopputuloksena voi olla lapsi, ehkäisystä huolimatta, koska ei se nyt satavarma koskaan ole.

Vierailija
24/24 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erohan tuosta tulee joka tapauksessa. Mietit nyt vaan sen kannalta onko susta yksinhuoltajaksi. Mies lähtee jos ei lasta halua ja sinä katkeroidut jos painostuksesta teet abortin ja lähdet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi