Mitä teille naisille pitäisi ostaa lahjaksi?
Kommentit (26)
Todellakin selviää ihan kysymättäkin, jos vähän aikaa naistaan kuuntelee ja seuraa.
Hintataso: Jos elämä on kädestä suuhun elämistä, ei lahjan tarvitse maksaa satoja euroja. Kymppi riittää. Mutta jos mies käyttää omiin heräteostoksiinsa satasia ilman morkkista, silloin se kympin lahja on loukkaus, kertoo ettei arvosta toista, toinen ei ole juuri minkään arvoinen.
Meillä on suht tiukkaa rahasta, ei kuitenkaan niin, ettemme saisi ostettua mitä tarvitsisimme. Näissä oloissa olisin vihainen, jos mies ostaisi kalliita lahjoja, jos ei ole kyse jostain todella tarpeellisesta.
Itse annan vihjeitä niin miehelle kuin lapsillekin, jos niitä kysyvät. Tässä listaani:
-Kalenteri (tietyt kriteerit täytyy täyttyä, jos ovat kuunnelleet, osaavat ostaa mieluisan)
-Korvakorut myyjäisistä (maksoivat 8 e)
-Iso teemuki (Jos ovat kuunnelleet, osaavat....)
-Lempisuklaatani
-Lempiteetäni
-Sudokuvihko
-Lehden irtonumero (Jos ovat kuunnelleet...)
Yleensä olen saanut mieluisia lahjoja varsinkin lapsiltani. Miehelle se kuunteleminen vaikuttaa olevan vähän vaikeampaa, muttei kuitenkaan ihan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kun luin ketjun "mitä ostit miehellesi lahjaksi" ymmärrän paljon paremmin, että miesten on vaikea ostaa lahjoja meille naisille. Eihän naisetkaan osaa ostaa lahjoja miehille. Siellä toistuu ne samat asiat, kuten joku vaate ja tuoksu. Niitähän kaikki miehet toivoo (NOT).
Mitä sinä olisit halunnut? Kerroit varmaan toiveestasi mahdolliselle vaimollesi, joten sait mieleisesi tuotteen.
Vähän, mutta laadukasta. Silkkiä, kashmiria, aitoa villaa etc. Tummaa suklaata.
Noilla minä tulen tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa mammat väittävät olevansa kaikki niin erilaisia, niin erilaisia. Mutta ihan samaa trikoot-villasukat-punaviini-jengiä ovat. Toistensa klooneja.
Olet aivan oikeassa.
Kuten miehet ovat pettäjiä, hakkaajia ja varkaita. Toistensa klooneja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa mammat väittävät olevansa kaikki niin erilaisia, niin erilaisia. Mutta ihan samaa trikoot-villasukat-punaviini-jengiä ovat. Toistensa klooneja.
Älä peukuta omia viestejäsi.
Mikä lahja sellainen on, että ensin kysytään mitä haluat ja sitten ostat mitä on toivottu?
Lahjan pitää olla mieluisa YLLÄTYS!