Mitä teille naisille pitäisi ostaa lahjaksi?
Kommentit (26)
Naisille?
Kai sinä nyt vittu omat ystäväsi/puolisosi/äitisi tunnet??
Kaikilta maailman naisilta kysyt? Miksi? Et sinä varmaan meille kaikille lahjaa ole hankkimassa, vai oletko?
Vierailija kirjoitti:
Naisille?
Kai sinä nyt vittu omat ystäväsi/puolisosi/äitisi tunnet??
Ei taida tuntea, luulee että nainen kuin nainen, samanlaisia ne kaikki on.
Mulle kelpaisi yhteistä tekemistä, budjetti voi olla pieni tai suuri: leffa, konserttiliput, brunssille lempiravintolaan ym. kelpaisivat loistavasti, mutta jos olis tosi varakas mies, lempilahja olisi pitkä viikonloppu jossain Euroopan isossa kaupungissa, kuten Lontoo, Pariisi, Praha...
Myös joku henkilökohtainen lahja voisi olla ihana, esim. kaulakoru. Ei kallis, vaan mieluummin huolella mulle valittu. Sellainen lahja ylipäänsä, jolla ei yritä muuttaa toista, vaan näyttää kuinka arvostaa sitä mitä nainen jo on.
no jos minulta kysytään (ja niinhän sinä teit) karkkia, alkoholia, hajuvesiä, ylellisyystuotteita, ulkoiluvaatteita, kissanruokaa, sukset, miniloma, koruja, kirjoja, konserttilippuja, ruokaa, teetä, kahvia, pientä elektroniikkaa, kukkia, oloasuja, huiveja, lämpimiä sukkia, liikuntavälineitä, lahjakortteja.
jos meille kaikille naisille ostat, niin joku ainakin osuu oikeaan. Helpompaa tietysti, jos ostat jollekin tietylle ihmiselle
Jos mulle yritetään ostaa jotain perus "kivaa ja naismaista" lahjaksi niin ei luultavasti kelpaakaan. Esimerkiksi jotain pikkusieviä koruja, joita olen saanut useamman kerran, vaikka jokainen silmillään havainnoiva voi nähdä etten sellaisia käytä. Vituttaa juuri tuo touhu että ostetaan lahjoja ihan kuin sukupuolen perusteella joillekin samasta muotista valetuille klooneille.
Jos tunnet lahjan saajan, voisit aloittaa ihan miettimällä mistä kyseinen henkilö tykkää.
Alennusmyynneistä jotain pitsiunelmaa ;)
Jokainen nainen on erilainen – jokainen toivoo eri asioita.
Ei tuollaiseen kysymykseen ole oikeaa vastausta, koska ihmisillä on erilaisia toiveita. Sain itse lapsiltani tänä jouluna yleiskoneen. Minulle se oli mieluinen lahja, koska sellaista ei ollut ja sitä kuitenkin usein olen kaipaillut leipoessani. Joku toinen nainen puolestaan pahastuisi jos paketista ilmestyisi kodinkone.
Minä olisin tykännyt vaikka uudesta tyynystä. Mutta kaikken eniten olisin toivonut läsnäoloa, eli sitä, että mies laittaisi yhdeksi päiväksi kännykän, pädin ja tietokoneen pois ja voisi keskustella tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on erilainen – jokainen toivoo eri asioita.
Ap, muista ylläoleva. Lisäksi suun avaaminen ja kysyminen suoraan lahjansaajalta auttaa aina.
Kaikki naiset toivoo tänä jouluna Pentikin kynttelikköä lahjaksi. No ei vaan, etkö ole puhunut tälle tarkoittamallesi naiselle sen vertaa että tietäisit mistä tämä tykkää?
Ei millään pahalla, mutta kun luin ketjun "mitä ostit miehellesi lahjaksi" ymmärrän paljon paremmin, että miesten on vaikea ostaa lahjoja meille naisille. Eihän naisetkaan osaa ostaa lahjoja miehille. Siellä toistuu ne samat asiat, kuten joku vaate ja tuoksu. Niitähän kaikki miehet toivoo (NOT).
Viisas kuuntelee emännän puheita koko vuoden tai ainakin vuoden loppupuolella koettaen napata sieltä ilmaisuja "onpa ihana", "olisipa joskus varaa", "en kehtaa itselleni tuollaista ostaa, vaikka tekisi mieli", "tuolla kaupassa on vaikka mitä kivaa" ja pistää merkille, mitä nainen vaikka kaupassa hypistelee koskaan sitä ostamatta. En minäkään mitään pakolla hankittuja lahjoja halua, mutta tuntuu huimalta, kun paketista paljastuu todiste siitä, että mies on kuunnellut minua. Vaikka sitten vain paketillinen herrasväen pikkuleipiä, jos olen niistä joskus erehtynyt sanomaan, etten viitsi ostaa kun ovat niin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kun luin ketjun "mitä ostit miehellesi lahjaksi" ymmärrän paljon paremmin, että miesten on vaikea ostaa lahjoja meille naisille. Eihän naisetkaan osaa ostaa lahjoja miehille. Siellä toistuu ne samat asiat, kuten joku vaate ja tuoksu. Niitähän kaikki miehet toivoo (NOT).
Tämäkin on niitä asioita, joista selviäisi ihan vain puhumalla. Jos kysyn joululahjatoiveita, ja mies kertoo haluavansa vaikkapa Dan Brownin uusimman, niin ostan sitten sen. Mutta jos vastaus on luokkaa "no emmää ny mittää", mutta haluaa kuitenkin edes jotenkin muistaa, niin sitten on pakko turvautua johonkin geneeriseen kuten partakone tai pyjama.
Jos kuvittelee kaikkien maailman naisten olevan samanlaisia, niin tottakai menee pieleen sillä asenteella. Eikä ainoastaan joululahjan hankinta vaan koko suhde luultavasti, jos ei kykene näkemään naista ihmisyksilönä.
No kun ei netistä löydy kuin valitusta millaisia kamalia lahjoja miehet ovat osteskelleet.
Naisia ei voi miellyttää. Paitsi jos annat timantteja, mutta silloinkaan pienet ei riitä.
M33
Tässä ketjussa mammat väittävät olevansa kaikki niin erilaisia, niin erilaisia. Mutta ihan samaa trikoot-villasukat-punaviini-jengiä ovat. Toistensa klooneja.
Kysy vinkkejä. Niin minä teen.