Minä tunnen maailman ärsyttävimmän 5-vuotiaan tytön!
Joka on myös sitä paitsi aivan pilalle hemmoteltu!
Jos käyn heillä kylässä,tyttö huutaa: Mee muualle,sä oot ihan paska vieras,ei sua kukaan tänne halua! Ja äitinsä van sanoo et: no eläpä viiti..
No kyllä 5vee viittii! Sit se nimittelee kaikkia ihmisiä joita näkee ja saattaa sylkäistä päälle,vanhemmat vaan hyssyttelee.
Jos ei halua syödä ruokaa, huutaa niin kauan et äiti heltyy ja sanoo et ota vaikka sit pakkasesta jäätelö...tai jos kielletään se jäätelö,käy hakeen sen ja menee vessaan syömään. Tulee sit kuorien kaa pois ja naureskelee..
Kun tulee meille kylään, menee ekaks kaikille mun kaapeille ja ettii karkkeja ja keksejä,joita en todellakaan hälle anna. Jos ei löydä,menee makuuhuoneeseen ja pomppii meidän sängyllä joka on myös kiellettyä ja purkaa kaikki meidän kaapit lattioille. Ei usko mua ja vanhempansa ei välitä. Sanovat vaan et elä viiti sotkee.
Esimerkkejä ois miljoona,piti vaan nyt vähä purkautuu kun taas tavattiin. En kyllä kovin usein heitä tapaa,miksiköhän..?
Kommentit (29)
Ei tarvi äitinsä ihmetellä jos kaverit haluavat tavata jossain ilman lapsia...
Huvittaa jo taas itteenikin eilinen purkaus mutta olin niin pinna kireellä kyläilyn jälkeen!
Joku tais kommentoida et jotain mun omista lapsista,oma on ihan pieni vauva jolle aion kyllä opettaa käytöstavat ja jonkinlaista kuria!!
Illalla tuli vielä mieleeni tosta tytöstä et kun olivat ekaa kertaa kattoon meidän uutta vauvaa,se sano et hyi miten ruma pentu ja pieras(!!!) vauvan naamaan kohti! Olin aika ymmälläni..
Noh,enpä kyl usko et ihan pian taas tavataan..
miten joku voi vetää herneen nenään tälläisestä aiheesta.
Kyllähän tuommoisia lapsia näkee kaupassakin harva se päivä, ja kyllä vanhempien tehtävä on pitää kuria lapsilleen, vai onko se sitä nykyajan vapaakasvatusta?
Pitäis muistaaa, ettei ole lapsen vika jos vanhemmat ei osaa laittaa rajoja. Kyllähän lapset riehuu ja pompottaa jos vanhemmat sen sallivat.
Jos meille tulisi kylään lapsi, joka ei osaa käyttäytyä ja vanhemmat eivät tekisi mitään niin ottaisin ohjat omiin käsiin ja komentaisin lasta itse, esim. kaapeille ei mennä.
Poika oli adoptoitu ulkomailta ja joutui tumman ihonsa vuoksi kokemaan rasismia sekä aikuisilta että lapsilta. Hän purki sitä terapiassa haukkumalla terapeutin liian kalpeaa ihoa, liian pieniä käsiä ja jalkoja ja hailakkaa olemusta juuri samalla tavalla kuin häntä itseään oli haukuttu. Tuli vain tuosta lapsen purkauksesta mieleen.
Vierailija:
...tyttö huutaa: Mee muualle,sä oot ihan paska vieras,ei sua kukaan tänne halua!
Katsottaisiin vaikka vuoden parin päästä että vieläkö se meininki jatkuu. Kyllähän sitä voi kyläillä minkä tahansa hirviön kotona (no on siinäkin rajansa...) mutta omaan kotiini en semmoisia halua ja pidän kyllä huolen että meidän enkeli ei sikaile kylässä. Kavereilla on kaksi tosi villiä (nätisti sanottuna) lasta ja en mene heille kylään kyllä vähään aikaan. Kakarat mätki pientä vauvaa joten se riitti, kiitos.
Ei sille vaan mitään voi että, on ihan inhimillistä olla pitämättä tälläisestä lapsesta.
Mä en myöskään jaksa kutsua kylään kurittomia lapsia vanhempiensa kanssa. Hassua muuten huomata, että kun samat lapset ovat leikkimässä meillä ilman vanhempiaan, ja minä pidän kuria yllä, niin meno on paljon kiltimpää! Haluavat vissiinkin nolata vanhempansa ja testata niiden käyttäytymistä kylässä.