Minkä näköinen mies kiihottaa naisia?
Mitkä asiat on naisten mielestä miehessä kiihottavia, miten sinä vlirttailisit miehelle jolla on tuuhea sekainen tukka, 20cm pitkä parta, viikset, pyöreä massu. Onko esim tän näköinen mies, hot or not
Kommentit (6)
Hyvä ryhti, hartioissa ja käsivarsissa jonkin verran lihaksia, ei bodatut vaan sellaiset normaalit ja sopusuhtaiset, niin kuin jotain fyysistä työtä tekevillä miehillä on 😊 Ja katseessa sellainen hyväntuulinen itsevarmuus. Siinä se, ei mitään ihmeellistä!
Kokonaisuus enemmän kuin joku yksittäinen asia. Parta yleisesti ei minua miellytä mutta poikkeuksia on. Siisti, miehen kokoinen mies joka huokuu varmuutta, hyvä rauhallinen käytös, kaunis katse, keskustelukyky. Jos nyt jotain ulkoista pitää sanoa niin en välitä kovin laihoista tai treenatuista.
Jos miehellä on kissa tai joku muu lemmikki sylissä, jota silittää hellyydellä, niin se on hot. Hullaannuin täysin miesystävääni sillä hetkellä, kun hänen lemmikkinsä hyppäsi syliinsä ja mies jutteli sille lempeästi. Mitkään ulkonäköseikat eivät yllä mitenkään samalle tasolle. Hymy voi myös olla valloittava.
Sopivasti treenaava, eli jonkin verran lihaksia, ei ylipainoa. Hyvä ryhti ja ystävällinen katse.
Kuulostat oikein mukavannäköiseltä. Minä kuitenkin kiinnitän huomiota kokonaisuuteen. Esimerkiksi fyysisesti komea mies, joka käyttäytyy huonosti tai jonka katseessa on jotain mikä ei miellyt (kovuutta esimerkiksi) ei sytytä yhtään.
Mutta mun silmä lepää leveissä hartioissa ja isoissa käsissä. Olen itse aika lyhyt nainen, joten kaikki miehet ovat mua pidempiä. Mutta kyllä sellanen mieheksin pitkä varsi kiinnittää huomiota. Ennemmin viehätyn rotevista miehista, kuin ihan laihoista. Karvoja saa olla tai olla olematta, siisti olemus tärkeintä.
Kauneinta on kuitenkin huomaavainen mies.