Tänään on taas se päivä vuodesta, kun äitien pitäisi uhrautua muiden eteen
Että vituttaa jo heti aamusta. En taida yrittääkään tehdä muita onnelliseksi tänään. Siihen miten onnellisilta he vaikuttavat on saanut pettyä niin sata kertaa edellisinä jouluina.
Kommentit (166)
Mä sanon äidille, että syy, ettemme tule on se, että hän ei ymmärrä, että mies oikeasti tarkoitti, että kiusaan lastani ja että äitini koittaa pakottaa mua uskomaan, että MÄ en tajuaisi, mikä on totuus asiassa. Ja että en hyväksy tuollaista valehtelua itseäni kohtaan, vaikka se perustuisikin hänen harhoihinsa tai kyvyttömyyteensä katsoa tosiasioita silmiin. Josta olen pahoillani, mutta jolle en voi mitään. Mutta jonka takia en aio enempää satuttaa itseäni hänen kanssaan. Tosi ikävä juttu :'(
ap
Ja siis sekin, että äiti koitti saada mut uskomaan valhetta, mutta ettei hän oikeasti tukenut minua asiassa. Siinä, miltä tuntuu olla syytettynä, kun joku muu on harhainen ja valehtelee tai on ainakin ymmärtänyt minut/asian väärin. Se on siis kertakaikkiaan ihan kamala tunne, enkä siedä sellaista sekuntiakaan. Jos joku ei ymmärrä mua oikein, ei ole arvoiseni.
ap
Oisin tarvinnut tukea, äidillä ei ollut kuin antaa valhetta, johon uskoa. Sielu palelee....
ap
Siis vitun tyhmä selviytymiskeino lapsuuden oloista, joka on ainoastaan haitallinen tänä päivänä. Kuka tuollaista epäaitoa itsensäpettäjää kaipaa? Ei kukaan.
ap
Vedä ittes hirteen, voin lahjoittaa köyden.
Jospa äiti laittaa ne vitun paketit postiin. Pakko ehdottaa sitä. Se on nyt muutenkin kiireinen, koska on jonain ihmeen moderaattorina jossain netissä.
ap