Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on taas se päivä vuodesta, kun äitien pitäisi uhrautua muiden eteen

Vierailija
24.12.2017 |

Että vituttaa jo heti aamusta. En taida yrittääkään tehdä muita onnelliseksi tänään. Siihen miten onnellisilta he vaikuttavat on saanut pettyä niin sata kertaa edellisinä jouluina.

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun äitini kiusasi minua kyllä, purki kaiken joulustressinsä ja muun vitutuksensa minuun. Minä olen nyt ollut juuri täällä asunnolla, etten tee sitä.

ap

Vierailija
122/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään yhdessä. Minä teen ruuat, lapset kattavat pöydät, mies kävi kaupasta metsästämässä kuuseen valoja kun vanhat räjähtivät. En koe tätä päivää raskaana, on ihanaa iltapäivällä kokoontua perheen kesken pöytään ja syödä ja juoda hyvin.

Lapset ja mies kävivät eilen kaatamassa kuusen. Menihän siinäkin heillä aikaa kun valitsivat sopivan.

Rakastan joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen mielestä meillä ei ole keskenämme mitään ongelmia. Sanoo näin jos erillään asuminen on tullut puheeksi vaikkapa lapsen nepsytutkimuksissa.

ap

Vierailija
124/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla nyt uhrautunut muiden eteen, sekö sillä pinnaa kiristää vai mikä? Se aina halusi tehdä kaiken omalla tavallaan, mä siitä aina riitelin, kun se ei ollut tapa, jonka hyväksyin :( Miksi mun ois pitänyt hyväksyä miehen tapoja koittamatta vaikuttaa niihin? Miehestä se oli ilmeisesti henkistä väkivaltaa. Ehkä. Vaikka minusta se on, jos mun pitää hyväksyä neuvottelematta asioita.

ap

Vierailija
125/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonnollisestikaan en saa tähän nyt mitään tukea mistään, tyyliin äidiltäni. Tai keltään. Miten kukaan voisi ymmärtää, mille minusta tuo miehen lause lapselleni minusta tuntui? Kun se oli täysin valheellinen tähän päivään, hetkeen ja kyseiseen keskusteluun lapseni kanssa. Mies ei edes kuullut, mitä mä sanoin!!!! Lapsen itkun perusteella vain sanoi lapselle mun kiusaavan!

ap

Vierailija
126/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Toisten onni ei ole sinun vallassasi.

Voit tehdä vain itsesi onnelliseksi.

Ja kun olet onnellinen, niin olet niille muille hauskempaa seuraa. Silloin heidänkin on helpompi löytää oma onnensa.

Oikeasti sellainen on rasittavaa, että joku yrittää tehdä sua onnelliseksi, ja kyttää vieressä onko onnellisuus saavutettu, ja sitten mököttää marttyyrina jos et näytä riittävän onnelliselta.

Keskity ap omaan onneesi ja anna muiden löytää oma onnensa ihan itse 😊

Vierailija
127/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun olet onnellinen, niin olet niille muille hauskempaa seuraa. Silloin heidänkin on helpompi löytää oma onnensa.

Oikeasti sellainen on rasittavaa, että joku yrittää tehdä sua onnelliseksi, ja kyttää vieressä onko onnellisuus saavutettu, ja sitten mököttää marttyyrina jos et näytä riittävän onnelliselta.

Niin, et tiedä, miten vaikea tuo viimeinen lause on lapsille, jotka ovat kasvaneet kodissa, jossa vanhempi ei ole oikeastaan ikinä onnellinen ja syyttää siitä vieläpä muita ja tavallaan muissa onkin vikaa. Sitten lapsena haluaisit äitisi voivan hyvin ja se kaataa oman pahoinvointinsa sinuun syyttäen sinua ilkeäksi pahaksi ja itsekkääksi, koska itse voi pahoin. Missä siinä näkee ihmisen löytävän onnensa ihan itse *hymiö hymiö, aah love love*? Ei näe. Näkee henkisen kitujan ja kärsijän ja se on sun oma äitisi. Että jee jee vaan, menenpä tästä maailmalle onneni löytämään. Harmi, että sun elämäsi äiti on paskaa.

ap

Vierailija
128/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tämä herkkua ole. Koko päivän teet juttuja, kun muut makoilee ja vahtaa telkkua. Haaveilen joulusta etelän lämmössä ilman, että on velvollisuuksia.

Me makoillaan kaikki.

Se on ihanaa rauhallista yhdessäoloa.

Vierailija
129/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vielä lapsena se oma onni ON muiden vallassa. Vanhemmista riippuen lapset voivat elää onnellista tai onnetonta lapsuutta. Niinpä tuo lauseesi on bullshit, etteikö ihmisen onni ole muiden vallassa. Se nimenmaan on.

ap

Vierailija
130/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vielä lapsena se oma onni ON muiden vallassa. Vanhemmista riippuen lapset voivat elää onnellista tai onnetonta lapsuutta. Niinpä tuo lauseesi on bullshit, etteikö ihmisen onni ole muiden vallassa. Se nimenmaan on.

ap

Koska myöhempi elämä perustuu lapsuuden kokemuksille, opeille ja opetuksille. Jos oppii, ettei ole koskaan onnea (en nyt siis puhu itsestäni), tai että asioihin ei voi vaikuttaa, niin se määrää helposti koko loppuelämän ja on paskaa väittää muuta. Ainoastaan rahalla saa niinhyvää terapiaa ja jostain on oltava voimia etsiä apuakin, jos se eka apu ei ole oikea apu, että pystyy noita oppeja muuttamaan. Jos ne ovat vääriä, eivätkä palvele ketään.

ap

Vierailija
131/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, et tiedä, miten vaikea tuo viimeinen lause on lapsille, jotka ovat kasvaneet kodissa, jossa vanhempi ei ole oikeastaan ikinä onnellinen ja syyttää siitä vieläpä muita ja tavallaan muissa onkin vikaa. Sitten lapsena haluaisit äitisi voivan hyvin ja se kaataa oman pahoinvointinsa sinuun syyttäen sinua ilkeäksi pahaksi ja itsekkääksi, koska itse voi pahoin. Missä siinä näkee ihmisen löytävän onnensa ihan itse *hymiö hymiö, aah love love*? Ei näe. Näkee henkisen kitujan ja kärsijän ja se on sun oma äitisi. Että jee jee vaan, menenpä tästä maailmalle onneni löytämään. Harmi, että sun elämäsi äiti on paskaa.

ap

Suosittelen terapiaa.

Sun onnesta ei ole vastuussa muut kuin sinä.

Jos on ollut paska lapsuus niin siitä pitää päästä yli eikä jäädä roikkumaan siihen.

Uskalla päästää siitä lapsuudesta irti.

Hoida itsesi kuntoon ja lakkaa syyttelemästä muita.

Vierailija
132/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä yksi pahin oppi, jos lapsena opetetaan, ette asioihin voi vaikuttaa. Mun äiti oli toiselta puolen juuri sellainen. Alistuja, uhri.

ap

Vierailija
133/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä keskustelu ::Dd ap kirjottaa viestin per minuutti ja toistaa samaa paskaa, joskin ulosanti on ihmeellistä epäselvää mesoamista. Vietä joulu yksinäs, ei kiinnosta :D

Vierailija
134/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Suosittelen terapiaa.

Jos on ollut paska lapsuus niin siitä pitää päästä yli eikä jäädä roikkumaan siihen.

Lapsuus ei ole välttämättä paska, vaan silloin saadut elämänopit. Etkö nyt saatana suomea ymmärrä, ja kirjoitettua asiaa? Jos opit ovat päin persettä ne ovat voineet opettaa esteet juuri niihin kohtiin, joilla haettaisiin apua, tajuatko, vitun aivo-läskimooses?

ap

Vierailija
135/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Suosittelen terapiaa.

Veikkaanpa, asenteestasi päätellen, että sinä meistä kahdesta elämässäsi enemmän syyttelet asioista muita, kuin minä.

ap

Vierailija
136/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä keskustelu ::Dd ap kirjottaa viestin per minuutti ja toistaa samaa paskaa, joskin ulosanti on ihmeellistä epäselvää mesoamista. Vietä joulu yksinäs, ei kiinnosta :D

En kyllä tiedä, miten mieheni kuvittelee, että haluaisin tuollaisen kommentin jälkeen kuin tänään lapselleni puhelimessa, viettää heidän kanssaan yhtään mitään.

ap

Vierailija
137/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu, asutko siis nykyisin erossa lapsistasi ja miehestäsi? Asutko siis yksin?

Vierailija
138/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu, asutko siis nykyisin erossa lapsistasi ja miehestäsi? Asutko siis yksin?

Olen kristallikissa, enkä mikään saatanan haukkumanimi, mutta joo, hankin yksiön, jossa saan olla omassa rauhassani. Kirjoilla olen vielä ed. kodissa.

ap

Vierailija
139/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kristallikissa, enkä mikään saatanan haukkumanimi, mutta joo, hankin yksiön, jossa saan olla omassa rauhassani. Kirjoilla olen vielä ed. kodissa.

ap

Mistä tulee kristallikissa? Eikö se ollut kivikissaäiti?

Vierailija
140/166 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mistä tulee kristallikissa? Eikö se ollut kivikissaäiti?

Kivikissaäitikin oli nimitys, jonka muut antoivat, eräänlainen haukkumanimi siis. Mutta käytin sitä, jos halusin kuitenkin ilmaista kuka kirjoittaa, vaikka se olikin nimi, jota en tietenkään kokenut omakseni, koska sillä kuviteltiin voitavan haukkua ja syyttää minua asiasta, johon en ollut syyllinen. Näin sivustolla kerran mainoksen Kristallikissa-nimisestä yrityksestä, ja tajusin, että tuoksi kutsuisin itseäni, jos haluan käyttää nimimerkkiä. Sen keksimisessä vain vähän kesti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi