Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksityöntekijä yllättyi asiakaskunnastaan: hyvännäköisiä, kaksi-kolmekymppisiä miehiä, jotka ”hyvin varusteltu”

Vierailija
21.12.2017 |

No mites nyt suu pannaan, mammat? Aiemminhan on jo tutkittu, että seksistä maksavat suomalaismiehet ovat keskimääräistä koulutetumpia ja varakkaampia, nyt ovat vielä "kenttätyötä" tehneen naisen mukaan isokaluisia ja komeita. A-luokan karjuja siis.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712202200619546_u0.shtml

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 300e maksaa, niin tuskinpa sinne mitkään resupekat meneekään. Ihan kunnon työssä oleva miettii kaks kertaa, laittaako 300e siihen huvitukseen. Varakkaille miehille se on tietysti yks hailee mitä maksaa. Jos 60-70000e uudehkolla mersulla ajelee, parin tonnin puku päällä, niin voi sen 300e maksaakin.

Vierailija
142/144 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt televisiossa sanoisi, että omat asiakkaat ovat pienimunaisia luusereita. Silloinhan kauppa tyrehtyisi ja naapurit nauraisivat.

Eihän hänen ollut mikään tarve kommentoida asiakkaiden ulkonäköä ollenkaan. Miksi siis olisi heitä haukkunut, vaikka aihetta olisi ollutkin? Kyllä nyt mammoille ottaa koville, kun seksistä maksavien miesten hpäiseminen menee päivä päivältä vaijkeammaksi.

Häpäiseminen? Bisnes on bisnestä. Seksille on aina kysyntää, joten sitä tullaan aina myymään. Sitä päivää tuskin tulee, että kaikki saisivat ilmaiseksi, joten joidenkin täytyy maksaa. He tuskin ovat niitä, joiden oven takana on naisia jonossa.

Juuri tuo halventava stereotypiahan tässä nyt koko ajan menee enemmän ja enemmän epäuskottavaksi, kun seksistä maksvat asiakkaat ovat tutkimusten mukaan keskimääräistä koulutetumpia ja varakkaampia, ja nyt seksityöntekijä vielä kehuu heidän ulkonäköä ja varustustakin. Mahtaa ottaa koville, kun enää ei oikein olekaan samaa tehoa sillä "maksakaa vain seksistä, kun ette muuten saa" -mantralla. Mutuilun ja "akkatotuuksien" aika on ohi. :D

Olen osallistunut palstalla moneen prostituutiokeskusteluun niiden parin vuoden aikana, jotka täällä (valitettavasti) olen ollut. Usein prostituutiota on puolusteltu nimenomaan sillä, että silloin myös rumat ja vammaiset miehet saavat seksiä. Olen todennut, että suurin osa maksullisen seksin käyttäjistä on naimisissa olevia miehiä, joille ei ole ongelmaa saada seksiä muutenkaan. Mikään tässä ei siis tullut minulle yllätyksenä.

Niille palstan miehille, jotka nyt kertovat ostavansa seksiä, minulla on pyyntö: Tällä palstalla on yksi tai useampia kirjoittajia, jotka kaipaavat Suomeen bordelleja. Ilmeisesti he eivät osaa ostaa seksiä netin kautta (tai kadulta). Neuvokaa heille mistä ja miten sitä seksiä jo nyt voi täysin laillisesti ostaa. Ehkä ei tällä palstalla kannata jakaa linkkejä, tai ketju voi poistua, mutta jotenkin kiertotien kautta koittakaa auttaa löytämään seksin myyjiä. Ei sillä, etteikö bordelleistakin saisi haaveilla, mutta on niin turhauttavaa kun joku kuvittelee, että bordellit olisivat ratkaisu hänen seksin puutteeseensa. En itse usko, että niitä tulee Suomeen koskaan, mutta jos tuleekin niin siihen mennessä nämä kaipaajat ovat ehtineet kärsiä vielä vuosia tai jopa vuosikymmeniä seksittömyydestä.

Seksi on iloinen asia, nautitaan siitä itse kukin tavallamme!

t. Feministi

Olen kyllä toivonut bordelleja Suomeen. Itse en niitä tarvitse, vaikka olishan se vaihtelua ja ihan mielenkiinnosta menisin. Suurinosa naisista ei asiaa ymmärrä ja se heille suotakoon. On paljon naisia joille koko seksi on yhdentekevää tai sitten se kuuluu, vain ja ainoastaan parisuhteeseen. Kun taas suurinosa miehistä naisi kaikkia kauniita naisia, missä ja milloin vain. Jos se olisi vain mahdollista.

Miten tuo kommenttisi loppuosa liittyi bordelleihin? Itse kuulun niihin naisiin, jotka nauttivat seksistä niin parisuhteessa kuin sinkkunakin ja toivoisin, että asennoituminen seksiin olisi vapaampaa. Nykyisin törmää edelleen asenteisiin, joiden mukaan runsaat seksikokemukset tekevät naisen jotenkin huonommaksi parisuhdepotentiaaliksi. Henkilökohtaisessa elämässäni en ole tuohon törmännyt mutta mm. tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl hassua, et kun tarkemmin miettii frendejä niin monet sellaiset äijät ketkä saa muutenkin jatkuvasti ilmaiseksi seksiä ovat eniten käyttänyt noita. Ehkä ne on niistä puhuneet enemmän kuin ujommat tyypit, mut niillä tuntuu olevan selvästi korkeampi libido ja täten isompi tarve. 

Käytännössä siis maksavat ajan ja energian säästöstä ja siitä, että sen aktin jälkeen se mimmi häipyy pois elämästä.

Vierailija
144/144 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon seksityöntekijän koko kommentti on oikeastaan aika hassu, koska hän kätevästi unohti sen millaiset miehet käyttävät Aistien talon tyyppisiä palveluita. Sieltähän ei saa peruspanoa. Eli asiakaskunta on ihmisiä, joilla on normista poikkeavia seksuaalisia tarpeita.

Nuokin harrastavat ryhmäpanoja ja bukkakea. Vaikka olisi kuinka iso muna, hyvä palkka ja muutenkin ulkonäkö viimeisen päälle niin ei ole mitenkäänn sanottua, että löytää ilmaiseksi naista joka on kiinnostunut siitä että kymmenen miestä runkkaa naamalle samaa aikaa. Nuo eivät myöskään auta jos haluaa vaikka, että nainen pissaa/kakkaa päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan