Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS-kolumni: #metoo -kampanjaa syleilevät modernit feministit menivät omaan lankaansa – Miksi miehiä ei haluta edes kuunnella?

Vierailija
21.12.2017 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005496768.html

En oikein ymmärrä tätä kolumnia. Eikö seksuaalisesta häirinnästä muka koskaan ole puhuttu aiemmin? Ja eihän metoo-kampanjan alussa ollut kyse siitä, että uhrit olivat valkoisia hyväosaisia naisia, vaan siitä, että ahdistelija oli arvostettu ohjaaja.
Ja kyllähän keskustelua on käyty ihan avoimilla foorumeilla. Minäkin olen nähnyt keskustelua ihan kyllästymiseen asti, vaikken yhdessäkään suljetussa ryhmässä olekaan.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä jaksa lukea koko ketjua, mutta sanon vaan sen että mun kokemus todellakin on ettei miehiä haluta kuunnella parisuhdeasioissa, en puhu pelkästään metoosta tässä. Täälläkin kun yrittää jotain sanoa, niin aina käännetään asia päälaelleen, miesten syyksi, mitä se usein onkin, mutta kun ei ole mitään halua ymmärtää miestä.

Todellisessa elämässä olen aina pitänytkin pääni kiinni, mutta olen luovuttanut jo tällä palstallakin kun paska olo vaan, jos yrittää vautua.

Sanoisin, että asia on täysin riippuvainen siitä, miten se esittää. Jos yleistät, syyllistät ja haukut naisia, tottakai sinusta etsitään myös vikaa. Jos taas oikeasti vaan kerrot miltä sinusta tuntuu/tuntui sen oman kumppanisi kanssa, ihan takuulla saat sympatiaa myös palstan naisilta, jos tilanne oikeasti ulkopuolisen silmin siltä näyttää. 

Vierailija
122/122 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että kun valkoinen nainen nostaa haloon seksuaalisesta häirinnästä niin häntä voi nyt osoittaa sormella ja sanoa "sinäkin, rasisti", koska valkoisena hän vie mustilta naisilta tarvitsemansa huomion. Onhan nainen valkoisena pääsääntöisesti yhtä rasisti kuin mies on oman sukupuolensa edustajana seksistinen sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä