Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käly perheineen tulossa pilaaman meidän joulun

Vierailija
20.12.2017 |

Käly soitteli ja halusi sopia aaton aikatauluja yms. V*ttu mikä aatto tulossa, voispa vielä perua mut ei kehtaa.

Käly haluaa katsoa lumiukon, joulurauhan julistuksen, jonkun konsertin ja mitähän vielä.. heidän lapset jotain ohjelmia vielä mahdollisesti. Ei sanonut että nuo on pakko katsoa mut alko luettelee mitä telkusta tulee niin kuulosti et nuo on heidän nähtävä. Ok sitten saavat meidän muksut katsoa omassa huoneessaan leffaa kun heitä tuskin joulurauhan julistus kiinnostaa.

No sitten joulusauna, kälyn mielestä kahdelta olis hyvä aika. Ok voin heille saunan lämmittää, Ite käydään saunassa iltapalojen jälkeen niin kuin aina, mutta heidän täytyy tulla sooloilemaan meille.

Jouluruuat. Tiesin että heillä panostetaan ruokaan enemmän, mutta ei kiinnosta osallistua samalla rahalla mitä he olisvat valmiita maksamaan YHDESTÄ ateriasta. Sovittiin että me tarjotaan kaikki perus eli laatikot, kinkku, sinappi, salaatti, rosolli ja he tuo sitten kaikki muut joita me ei edes syödä! Eli menikö reilusti että molempien perheet syö meidän ruokia ja heidän ruokia vain he itse. Ei välitetä kaloista (lapsi allerginen) mädeistä, karpalohilloista (mitä helvettiä varten tätä joulupöytään?!) Ja sitten joku bataattilaatikko mikä on nyt kuulema joku uutus hitti oikein!!

Kälyn toive oli myös että ei tänä jouluna alkoa...! Sori vaan mutta aion ruuan kanssa kaksi punaviinilasia ottaa ja kahvin kanssa yhden glögin ja kun lapset NUKKUVAT juon vaikka punkkupullon loppuun jos siltä tuntuu!!

Verenpaineet nousi uudestaan äskösen puhelun jälkeen, tekis entistä enemmän perua heidän tulo. He on olevinaan niin sivistyneitä ja paremman luokan ihmisiä että koko puhelussa kuului se kälyn nenän vartta pitkin katsoninen ja arvostelu kun ei ole juustolautasella muuta kun emmentaalia ja sinihomejuustoa ja kymmenen muuta juustolajia puuttuu.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi perua? Sanot suoraan että olette oman perheen kesken ja piste.

Vierailija
2/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen junttiviritelmä tällä kertaa.

Että oikein bataattilaatikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat

Vierailija
4/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen takia. Aina ollaan oltu mun sukulaisten kanssa ja ekaa kertaa nyt miehen suvun kanssa. Jää toivottavasti viimeseksi kerraksi. Ap

Vierailija
5/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä me emme mene veljelle jouluksi. Juhlikoot keskenää, minä ja sisko menemme perheinemme  äidille ja isälle, veljen perheelle on sanottu, että olemme jokainen kotonamme.

Vierailija
6/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa banaanilaatikkoa.

Vierailija
7/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen takia. Aina ollaan oltu mun sukulaisten kanssa ja ekaa kertaa nyt miehen suvun kanssa. Jää toivottavasti viimeseksi kerraksi. Ap

.

.

Eiköhän he saa sinusta tarpeekseen ihan yhdestä kerrasta.

Vierailija
8/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasta se on kun mettäläiset päästetään metsän laitaan maailmaa ihmettelemään.

Vierailija
9/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se unohtu listasta että heidän haluama ja varaama pukki maksetaan puoliksi. Ei olis oikeesti yhtään rahaa enää ylimääräseen, lapset nähnyt pukin jo kaupoilla ja on tehty aina niin että pukki vaan jättänyt lahjat oven taakse ja tämä on riittänyt lapsille. Nytkö ei lapsille seuraavina jouluina mikään riitä kun käly tulee näyttämään miten joulua vietetään "oikein" ap

Vierailija
10/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Eiköhän he saa sinusta tarpeekseen ihan yhdestä kerrasta.

No mitä helvettiä? Jos se on vaarana niin tuskin olisvat meille tulossa jos jotain minua vastaan on?

Vierailija
11/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolle joululle.

Vierailija
12/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehno provoksi, max 2/5.

Vierailija
13/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös jos ilmoitan kälylle paljonko ruuat maksoi ja että ne laitetaan puoliksi. Me ei heidän ruokiin kosketa joten tuokoon mitä haluaa. Eikö tämä olis ihan reilu peli? Reilumpi ainakin kun heidän ehdotus. Ap

Vierailija
14/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää, mitä on tulossa, kun eivät ole ennen teillä joulua viettäneet?  Onko sulla ennestään ollut jotain kälyä vastaan, kun noin negatiivisesti asennoidut kaikkeen kälyn ehdottomaan? Ehdotitko sinä mitään puhelussa?

Vierailija
15/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan kehtaisi mennä kylään vieläpä jouluna tuoden vain niitä ruokia mistä itse välitän, joten kyllä, kehnosti toimittu kälyltä.

Vierailija
16/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös jos ilmoitan kälylle paljonko ruuat maksoi ja että ne laitetaan puoliksi. Me ei heidän ruokiin kosketa joten tuokoon mitä haluaa. Eikö tämä olis ihan reilu peli? Reilumpi ainakin kun heidän ehdotus. Ap

Sopii hyvin, että laitetaan puoliksi. Mutta miksi et ehdottanut sitä, vaan kirjoittelit minusta kiukuten palstalle? t. käly

Vierailija
17/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lukee aloitustasi ja peruu tulemisen luoksesi. :D

Vierailija
18/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäti, karpalohillo, kinkku ja rosolli, namnam.

Vierailija
19/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit tietää, mitä on tulossa, kun eivät ole ennen teillä joulua viettäneet?  Onko sulla ennestään ollut jotain kälyä vastaan, kun noin negatiivisesti asennoidut kaikkeen kälyn ehdottomaan? Ehdotitko sinä mitään puhelussa?

No käly on niin tarkka kaikesta ja kuulosti että heillä tarkka aikataulu mietitty missä vaiheessa kaikki tehään. Esim tuo sauna, miksi jouluna täytyisi käydä päivällä saunassa? Käly tietysti haluaa saunan jälkeen tälläytyä rauhassa kaksi tuntia kun minä asettelen heidän karpalohillot pöytään ja itse väsyneenä silmäpussien kanssa yritän esittää että ihanaa kun on kalaa vaikka lapsi on allerginen. En jaksanu ehdottaa muuta kun että helpon kautta tehtäis, itellä ollut masennusta minkä takia oon ollut töistä pois ja käly tietää tästä joten oikeesti ei ole reilua. En vaan saa sanottua suoraan kiltti kun olen ja käly välillä päällekäyvä. Ap

Vierailija
20/104 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kaapeli poikki ja ota kunnon känni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän