Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä pitkän parisuhteen nainen teet niin paljon paremmin kun olet onnistunut pitämään miehesi?

Vierailija
20.12.2017 |

Voisitteko kertoa vähän

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on ollut liitossa sen ensimmäisen miehensä kanssa jo vuosikymmeniä.

Eivät varmaan koskaan eroa elävänä.

Toinen on todella hidas, pikkutarkka ja pikkuasioihin takertuva.

Toinen on saamaton jaarittelija, myös kalja maistuu.

Kummatkin sietävät ja ymmärtävät toisiaan, he ovat aivan hukassa silloin kun toinen ei ole kotona, ovat siis työttömiä

Toinen soittaa heti perään keksimällä jonkin pikkuasian.

Toinen on, minun mielestä loputtoman kärsivällinen.

Esim vastaamaan näihin turhiin puheluihin.

Nämä eivät pärjäisi henkisesti yksinään, siis ilman toista, tai eivät pystyisi opettelemaan uusia tapoja jos eroaisivat, vaikea olisi öytää vastaava kumppani joka kumpaakin noin hyvin ymmärtäisi.

Pelottaa ajatella miten käy kun toisesta aika jättää.

Eli se jonkun ihmisen taito tai paremmuus näissä asioissa aina ratkaise.

Tuollaisia kuin sinä ne suomalaiset "kivat" tuttavat ovat. - Kun selkänsä kääntää, puhutaan pastaa. :(

Vierailija
122/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko kertoa vähän

Anteeksianto ja unohdus. Muuta selitystä tälle (38v yhdessä) ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oma itseni. Avoimella keskustelulla mutta ei tuo ole mitenkään ns. itsellä pidetty vaan se loikkii väärällä puolen aitaa välillä. Niin teen kostoksi itsekin. Aika usein ottaa pattiin niin että tekis mieli erota mutta mies huomaa sen ja tekee itsensä arjessa hyödylliseksi suurimman osan ajasta ja ns. kannattavaksi "pitää" edelleenkin. On tavallaan aviomiehenä niin hyvä, että siedän nämä tietyt avoimen suhteen piirteet ja onhan se vaihtelua itsellekin saada toisilta kun huomiota. Olisin mieluummin kuitenkin yksivuotinen mutta miehelle en minä riitä ja mies hyväksyy minullekin seikkailut ja tavallaan ei ole minulta pois sikäli että seksiä on päivittäin.

Vierailija
124/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsenäinen ja itsellinen, en ole miehestä riippuvainen, rahani ja aikani ovat omiani. Miestä kaiketi viehättää se, että en ripustaudu häneen enkä tarvitse häntä, vaan olen kanssaan, koska haluan olla. Liian monelle mies on elättäjä vielä 2010-luvun lopussa.

Mä taas olevan riippuvainen ja taloudellisesti elätti. En tee itsekseni paljon mitään. Seksiäkin on harvoin. Näyttää silti pysyvän kasassa tämäkin liitto. Tuskin sä ap tästä ketjusta mitään viisastenkiveä löydät.

Vierailija
125/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu, nätti, pukeudun kivasti, haluan näyttää kauniilta, minulla on törkeä huumorintaju, nautin seksistä, en ole mustasukkainen ja minulla on suurin piirtein samanlainen oman tilan ja ajan tarve kuin miehellänikin. Niin, ja lapsettomia toki ollaan myös. Keskitymme toisiimme.

Minä olen tavallisen näköinen, pukeudun kulahtaneisiin flanellihousuihin, enkä välitä. Tympäännyn seksin aikana ja olen mustasukkainen. Omaa tilaa ja aikaa on vessassa käynnin verran. Ja meillä on lapsiakin. Hittoonko tästä kumpikaan jaksaa pyristellä. Näillä mennään.

Vierailija
126/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, virheine kaikkineen. Mun vahvuudet on enemmän ajattelussa ja arvoissa kuin pinnallisissa asioissa.

Yritän jatkuvasti muuttaa miestäni. Olen yrittänyt jo kaksikymmentä vuotta, huonolla menestyksellä.

Vierailija
127/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee tuoa kysymyksen asettelu, että miten olet onnistunut pitämään miehesi?

Onko se joku saavutus, että onnistuu pitämään jonku miehen?

Miehiä tulee ja menee ihan oman mieltymykseni mukaan. 

Vierailija
128/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsenäinen ja itsellinen, en ole miehestä riippuvainen, rahani ja aikani ovat omiani. Miestä kaiketi viehättää se, että en ripustaudu häneen enkä tarvitse häntä, vaan olen kanssaan, koska haluan olla. Liian monelle mies on elättäjä vielä 2010-luvun lopussa.

Mä taas olevan riippuvainen ja taloudellisesti elätti. En tee itsekseni paljon mitään. Seksiäkin on harvoin. Näyttää silti pysyvän kasassa tämäkin liitto. Tuskin sä ap tästä ketjusta mitään viisastenkiveä löydät.

Meillä sama juttu. Käyn aamupäivisin aerobic:ssä ja shoppailemassa, yhteisillä rahoilla. Ei tarvitse tehdä töitä ja mies kuolaa perässä edelleen 20 yhteisen vuoden ja kolmen lapsen jälkeen. Ap, et todellakaan löydä tästä ketjusta sitä yhtä ja ainoaa toimivaa ohjetta. Suosittelen pitäämääm miestä hieman varpaillaan ja olla sopivasti saatavilla. Miehet pitää, kun nainen ei ole itsestäänselvyys. Miehet pitävät myös viehkeistä ja sensuelleista, naisellisista ja älykkäistä naisista. Toisten naisten elämä on helpompaa, toisten pitää raataa.

Vierailija
129/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v yhdessä, oltiin parhaat kaverit. Siinäpä se olikin, ei avioliitto ole kaverisuhde.  Mies olisi jatkanut edelleen.

Vierailija
130/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltäkylläsesti seksiä, rakkautta ja läheisyyttä. Kuuntelen toiveita ja pidän huolen ettei mitään jää puuttumaan mitä mies toivoo. Lellin piloille. Se on mun tapa osottaa rakkautta. Lisäks oon tukena aina kun on vaikeaa ja varaan vapaa-aikani meijän yhteisiin harrastuksiin. Laitan 100% likoon joka päivä. Hyvä mies ei oo itsestäänselvyys vaan suhdetta täytyy vaalia jotta se kukoistais.

Oon luonteeltani kiltti ja miellyttämisenhalunen ja toisen onni on mulle yhtä tärkeää ku oma.

Vierailija
131/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sen olla mies, saa käydä vieraissa, kunhan kumilla ja ei kerro minulle, kymmenen vuotta naimisissa 😊

Vierailija
132/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltäkylläsesti seksiä, rakkautta ja läheisyyttä. Kuuntelen toiveita ja pidän huolen ettei mitään jää puuttumaan mitä mies toivoo. Lellin piloille. Se on mun tapa osottaa rakkautta. Lisäks oon tukena aina kun on vaikeaa ja varaan vapaa-aikani meijän yhteisiin harrastuksiin. Laitan 100% likoon joka päivä. Hyvä mies ei oo itsestäänselvyys vaan suhdetta täytyy vaalia jotta se kukoistais.

Oon luonteeltani kiltti ja miellyttämisenhalunen ja toisen onni on mulle yhtä tärkeää ku oma.

Mun mies on tuommonen. Toimii se näinkin päin.

Vierailija
133/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan omaa tilaa miehelle, aina ei tartte tehdä kaikkea yhdessä. Tuen, en motkota kotitöistä. Ei saa pihdata, seksiä pitää antaa, siitä myös saa ja pitää muistaa olla aloitteellinen myös itse.

Pienet kosketukset arjessa on tärkeitä.

Riidat pitää unohtaa sitten kun ne on sovittu, ei niihin enää palata.

Pitämällä itsestäni huolta.

21 vuotta yhdessä, kolme lasta ja edelleen viihdytään hyvin yhdessä.

Vierailija
134/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan sen olla mies, saa käydä vieraissa, kunhan kumilla ja ei kerro minulle, kymmenen vuotta naimisissa 😊

Voivoi

Vierailija
135/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en loukkaa, mutta kuulostaa siltä, että olet kynnysmatto. Tuosta ei hyvä seuraa paitsi jos miehesi itsekin on tohveli.

Vierailija
136/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ilmeisesti vaan naisia joille se on ihan henki ja elämä että mies pysyy? Omani pysyy ihan pitelemättä ilman että harrastan esimerkiksi seksiä itse haluamatta. Ollaan varmaan vähän tasa-arvoisempia kuin te miehen pitelijät.

Vierailija
137/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti vaan naisia joille se on ihan henki ja elämä että mies pysyy? Omani pysyy ihan pitelemättä ilman että harrastan esimerkiksi seksiä itse haluamatta. Ollaan varmaan vähän tasa-arvoisempia kuin te miehen pitelijät.

Meillä miestä ei tarvitse pidellä. Meillä mies juoksee perässä yli 20 yhteisen vuoden jälkeenkin, kun tietää ettei parempaa naista mistään löydä. Teidän tasa-arvoinen parisuhde kuulostaa kovin kuivakalta.

Vierailija
138/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä niinkään mitä itse olen tehnyt, mutta on vaan olemassa miehiä jotka arvostavat pysyvyyttä ja helppoa elämää. Ihan niin kuin heidän lapsuudessaan kun äiti aina tehnyt ja hoitanut kaiken, eikä itse tarvitse laittaa tikkua ristiin. Tosin kuvio saattaa käydä vaimolle pidemmän päälle raskaaksi.

Vierailija
139/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiskin mahdollinen "tekemään" mitään parisuhteen eteen. Elämme arkea ja juhlaa sen kummemmin miettimättä ,että "teemmekö" tarpeeksi parisuhteen eteen.

Olen sen verran vanhanaikainen, että mies saa nähdä sillointällöin vaivaa,minun vuokseni. En ole niin vain "vietävissä", katsos kiinnostus kun säilyy, kun joutuu hivenen jahtaamaan :-D. Mies haluaa aina lopulta

olla se metsästäjä. Jos se on nainen joka pörrää liikaa miehen ympärillä, ei miestä enää kiinnosta liian helppo nakki.

Vierailija
140/197 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson läpi sen pettämiset, ryyppäämiset, treffipalstoilla notkumiset. evvk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi