Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä pitkän parisuhteen nainen teet niin paljon paremmin kun olet onnistunut pitämään miehesi?

Vierailija
20.12.2017 |

Voisitteko kertoa vähän

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin seksiä.

Vierailija
2/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi triggeröityä, mutta "onnistua pitämään"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitenkään "pidä" miestäni. Ihan vapaaehtoisesti hän meidän kanssa asuu.

Kohtelemme toisiamme kunnioituksella ja luottamuksella, meillä on hauskaa yhdessä. Toista ei pidetä itsestäänselvyytenä. Käytin vuosia sopivan kumppanin etsintään: Itsetunnon piti olla kohdillaan ja asioistaan piti osata huolehtia ihan itse.

Vierailija
4/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten muut toimivat, joten vaikea vastata.

Vuonna 1981 alkanut yhteinen taipaleemme jatkuu edelleen onnellisena.

Vierailija
5/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen ja itsellinen, en ole miehestä riippuvainen, rahani ja aikani ovat omiani. Miestä kaiketi viehättää se, että en ripustaudu häneen enkä tarvitse häntä, vaan olen kanssaan, koska haluan olla. Liian monelle mies on elättäjä vielä 2010-luvun lopussa.

Vierailija
6/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten yhtään mitään. Jostain syystä mies silti roikkuu mukana edelleen.

Vierailija
7/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, nätti, pukeudun kivasti, haluan näyttää kauniilta, minulla on törkeä huumorintaju, nautin seksistä, en ole mustasukkainen ja minulla on suurin piirtein samanlainen oman tilan ja ajan tarve kuin miehellänikin. Niin, ja lapsettomia toki ollaan myös. Keskitymme toisiimme.

Vierailija
8/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, virheine kaikkineen. Mun vahvuudet on enemmän ajattelussa ja arvoissa kuin pinnallisissa asioissa.

Vierailija
9/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen paras kaveri enkä tomera täti. Olen mukana auto rempoissa, muissakin askareissa kädessä pysyy työkalut. Sit osaan halata ja pussata, mut antaa tilaa ja tärkeintä: pitää osata kuunnella ilman et alkaa omia näkemyksiään huutamaan :) sit minä aina saan kans miehestä kaverin minun hommiin. Ja joka viikon kruunaa miehen tekemä makkarakastike perunoilla namskis!

Vierailija
10/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ainakin asuin keskellä pitkää parisuhdetta lapsen kanssa muulla paikkakunnalla useamman vuoden, muutenkin suljen korvani kaikenlaiselta nillitykseltä parhaani mukaan. Nytkin ottaa pattiin. Mies ei halua erota ja se olisi käytännön syistä erittäin vaikeaa. Eivät kaikki pitkät parisuhteet ja avioliitot ole pelkästään onnellisia.

Vierailija
11/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei pidetä, ihan vapaaehtoisuuteen homma perustuu. Yhteiset arvot ja huumori, rakkaus kantaa. Yhdessä 30 vuotta.

Vierailija
12/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vierelleni miehen, joka rakastaa minua.

Vierailija
13/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun kanssani olisi mieheni halunnut jatkaa vielä 14 vuoden jälkeenkin mutta mielestäni liittomme oli aikansa elänyt. Mitäkö tein? Elin normaalisti omaa elämääni roikkumatta miehessä.

Vierailija
14/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä. Näin vanhempana pitkän liiton eläneenä muistan miten olen aina myötäilly ja laittanut toisen /toiset etusijalle välillä omista tarpeista tinkien. Oltiin hyvin nuoria kun yhteen mentiin. Liittoa takana 45vuotta.

Vierailija
15/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ole oikea ihminen vastaamaan tähän, mutta vastaan kuitenkin. Olin 10 vuotta hyvässä parisuhteessa, joka päättyi sopuisaan eroon. Olimme paitsi rakastavaisia, myös ystäviä, eli meillä oli mm. yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Olimme toisillemme tärkeimmät ihmiset ja pidimme toistemme puolta. Emme antaneet lapsuudenperheittemme tai ystäviemme tulla väliimme, vaan pidimme meitä kahta yksikkönä. Kestimme toistemme kriisivaiheet ja tuimme toisiamme kritisoimatta esim. uravalinnoissa. Vaikeina aikoina sovimme, että kohdellaan tarkoituksella toisiamme mahdollisimman kiltisti ja kunnioittavasti, kunnes riidat laantuvat. En kadu hetkeäkään tuota suhdetta, se oli hyvää aikaa elämässäni.

Vierailija
16/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä söpö ja hoikka kuin 15vuotta sitten suhteen alkaessa.

Olemme lapsettomia, emme ole menossa naimisiin.

Seksiä useamman kerran viikossa. Rakastan hoidella miehen ihan muuten vaan ilman, että kaipaan itse "vastapalveluksia".

Tykkään passata; lämmin ruoka aina odottamassa kun mies tulee töistä.

Kohdellaan toisiamme kunnioittavasti.

Meillä on samanalaiset kiinnostuksen kohteet, harrastukset ja tulevaisuuden toiveet.

Vierailija
17/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu, nätti, pukeudun kivasti, haluan näyttää kauniilta, minulla on törkeä huumorintaju, nautin seksistä, en ole mustasukkainen ja minulla on suurin piirtein samanlainen oman tilan ja ajan tarve kuin miehellänikin. Niin, ja lapsettomia toki ollaan myös. Keskitymme toisiimme.

Mistä miinukset?

Vierailija
18/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedin pettämistä ja alistamista aivan liian kauan. En suosittele kenellekään. Ei ne pitkät parisuhteet ole aina hyviä parisuhteita.

Vierailija
19/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään kompromisseja, ikinä, missään asiassa, ja laitan itseni aina etusijalle kaikessa.

Onnellisesti naimisissa jo ikuisuuden.

Oikeasti.

Vierailija
20/197 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yhdessä vapaaehtoisesti joten en varsinaisesti "tee" mitään.

Ehkä kohtelen miestäni tasaveroisena, nautin seksistä, annan positiivista palautetta ja keksin aina jotain pientä kivaa meille.

Samalla reseptillä mieheni on onnistunut pitämään minut jo 22v:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi