Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsi mun sijasta 10 vuotta nuoremman naisen..

Vierailija
20.12.2017 |

Kaipailisin vertaistukea. Olen tosi rikki:( meillä oli liittoa miehen kanssa takana monia vuosia ja kaksi taaperoa.
Mies oli unelma. Kertoi rakastavansa minua , välitti siis kaikin puolin, luottamus oli kohdallaan. Meillä oli , talo, autot ja hyvät työpaikat molemmilla ja elämä luisti oikeita rataa. Niin ainakin luulin.
Sitten kaikki muuttui.. Mies tuli etäämmäksi minua kohtaan, vältteli yhteisiä menoja , työpäivät venyivät ja aloitti uuden harrastuksen ym. Kaikille oli oma selitys , uskottava sellainen, niin halusin uskoa. Muutama viikko sitten mies ilmoitti, ettei enää ole varma suhteestamme. Järkytyin. Keskusteltiin ja lopulta mies kertoi, että hänellä on toinen nainen ollut jo jonkin aikaa ja haluaa erota minusta. Olo oli katkera ja surullinen. Jokin aika tässä sain sitten tietää, että nainen on n. 10 vuotta nuorempi minua ja miestä tai entistä sellaista. Tämä vain tietysti lisäsi katkeruuden tunnetta. Harmittaa kaiken lisäksi se, että nainen on kaunis ja kaikin puolin edustava ja nuori :( miten pääsen yli? Miten jatkan elämääni?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyhmä. Tulee itkemään perääsi. Muista sinun aikasi loukata tulee vielä. Hän loukkaa sinua pahimmalla mahdollisella tavalla. Tai loukkasi jo. Pääset pettäjämiehestä. Hän tulee pettämään uuttakin jossain kohtaa muista se. Voi jopa tulla sinun luokse takaisin. Ota järki käteen. Älä ainakaan itke tuommoisen perään olet arvokkaampi ja näytä se myös lapsillesi. Noin ei toimita ja miehen olisi pitänyt sanoa anteeksi ja todellakin jos on miestä niin korjata tilannetta. Ei juosta toiseen petiin.

Vierailija
2/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä valinnalta. Propsit miehellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä räiskyvään toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen jossa halutuksiolemisen kautta voimaannut sitten jonkun ajan päästä etsimään uutta miestä tuon paskiaisen tilalle.

M

Vierailija
4/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa julmasti tokaistu tuo äskeinen. Vähän nyt empatiaa.

Vierailija
5/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tiedät itsekin, että vain aika auttaa. Ei siihen mitään poppakonstia ole.

Jotenkin tutulta tuntuvaa "käsialaa".

Vierailija
6/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis toi kommentti nro 2 oli julmasti tokaistu..

Vierailija
7/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa julmasti tokaistu tuo äskeinen. Vähän nyt empatiaa.

Olen todella empaattinen (ja vähän ehkä kadekin) ap:n miehelle. Siellä se pääsee uuden suhteen huumassa pistelemään nuorta ja kaunista kissaa.

Vierailija
8/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota takaisin sitten kun tulee dumpattuna kerjäämään.

Vierailija
9/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut miettiä sitä omaa käytöstään hieman aikaisemmin? "Meillä oli kaikki niin hyvin".

No eipä ollut.

Vierailija
10/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kokoat itsesi ja huomaat eläväsi itsesi näköistä elämää.

Anna karman sanktioida. Ja jos kaikille käy lopulta onnellisesti, niin sekin on hyvä - koska se hyvä mitä saat kohdallesi ei olisi ollut mahdollista ilman näitä tapahtumia.

Joskus asia, jota pitää pahana, osoittautuukin tarpeelliseksi ja kääntää kurssin lopulta hyväksi.

Kyllä sä pärjäät. Ja vaikka mies oli sinulle ihana aikansa, niin muista että lopullisesti et voi onneasi laittaa kenenkään muun vastuulle kuin itsesi.

Terveisin viisi vuotta sitten eronnut

Vierailija
11/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 edelleen

Vierailija
12/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama teksti. Provoilu on taitolaji.

Vierailija
13/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sattuu ja lujaa. Ajan myötä tuo nuori nainen tulee jättämään vanhan miehen. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Vierailija
14/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme tuo nyt, totta kai mies valitsee nuorimman mahdollisen jos mahdollista. Itse olet varmasti vain varjo siitä, miltä näytit aikoinasi. Miehet ajattelevat kullil***n aina, vaikka muuta esittävätkin.

Vierailija
15/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sattuu ja lujaa. Ajan myötä tuo nuori nainen tulee jättämään vanhan miehen. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

En tiedä, mutta luulen että se nainen kyllä vanhenee ihan samaa tahtia sen miehen kanssa. Toki se voi olla joku kuolematon haltia, mutta todennäköisyys lienee aika pieni.

Vierailija
16/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihtoi vanhempaan. Ei tuntunut yhtään kivemmalta. 

Vierailija
17/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Uusi on aina uusi. Toki käytetyssäkin on hyvät puolensa, mutta jossain vaiheessa ke kuitenkin alkaa nalkuttamaan ja rupsahtamaan. Viisas vaihtaa ajoissa.

Vierailija
18/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda edes maneereja seuraavaan provoon. Hieno auto ja lomat puuttuivat tällä kertaa.

Vierailija
19/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu että vihaan sanaa TAAPERO. TAAPERO PAAPERO. Voi jumal*uta. Muuten, miksi näissä saduissa on aina tasan 10 vuotta nuorempi nainen?

Vierailija
20/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullekin kävi. Nuori nainen vamppasi rakkaan mieheni, "unohti" pillerit kolme kertaa neljän vuoden sisään ja otti sitten eron. Nainen sai omakotitalon ja muhkeat elarit. Mies ihmettelee nyt, miten tässä näin pääsi käymään, ja etsii keski-ikäisenä epätoivoisena uutta naista tinderistä.

Minun luokseni ei enää voi palata. Minulla on jo uusi mies.