Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsi mun sijasta 10 vuotta nuoremman naisen..

Vierailija
20.12.2017 |

Kaipailisin vertaistukea. Olen tosi rikki:( meillä oli liittoa miehen kanssa takana monia vuosia ja kaksi taaperoa.
Mies oli unelma. Kertoi rakastavansa minua , välitti siis kaikin puolin, luottamus oli kohdallaan. Meillä oli , talo, autot ja hyvät työpaikat molemmilla ja elämä luisti oikeita rataa. Niin ainakin luulin.
Sitten kaikki muuttui.. Mies tuli etäämmäksi minua kohtaan, vältteli yhteisiä menoja , työpäivät venyivät ja aloitti uuden harrastuksen ym. Kaikille oli oma selitys , uskottava sellainen, niin halusin uskoa. Muutama viikko sitten mies ilmoitti, ettei enää ole varma suhteestamme. Järkytyin. Keskusteltiin ja lopulta mies kertoi, että hänellä on toinen nainen ollut jo jonkin aikaa ja haluaa erota minusta. Olo oli katkera ja surullinen. Jokin aika tässä sain sitten tietää, että nainen on n. 10 vuotta nuorempi minua ja miestä tai entistä sellaista. Tämä vain tietysti lisäsi katkeruuden tunnetta. Harmittaa kaiken lisäksi se, että nainen on kaunis ja kaikin puolin edustava ja nuori :( miten pääsen yli? Miten jatkan elämääni?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytettävissä räiskyvään toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen jossa halutuksiolemisen kautta voimaannut sitten jonkun ajan päästä etsimään uutta miestä tuon paskiaisen tilalle.

M

Kuulostaa ihanalta, huolitko minutkin laastarisuhteesen sitten kun olet lopettanut ap:n kanssa?

Vierailija
22/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että onnellisuutesi ja itsetuntosi ei ole yhdestä miehestä kiinni! Hyvä kun pääsit mokomasta. Nyt tuntuu pahalta mutta ajan kuluessa pääset yli ja omillesi.

Erosin muutama vuosi sitten ja miehelläni on uusi nainen joka on nuorempi. En silti ajattele olevani huonompi. Olen ymmärtänyt että mies ei pärjää yksin sillä hän vaihtoi melkein lennosta uuteen suhteeseen ja ehtipä siinä olla jotain säätöjäkin välissä.

Sinkkuna oleminen on ihan ok! Eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Aika kuluu harrastusten parissa. Olen 30 ja lapseton. Ja jos sinulle sinkkuelämä ei maistu niin varmasti löydät uuden rakkauden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 edelleen

Tämä on h u o n o provo

Vierailija
24/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama teksti. Provoilu on taitolaji.

Lopeta se huutelu siellä..ei täällä kaikki ole sentään provoja..että joopajoo..jos ei oo mitään järkevää sanottavaa, niin älä tuu kommentoimaan.

Vierailija
25/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jätti tohtori vaimonsa ja . .

Vierailija
26/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että täällä on provoja tästä aiheesta varmasti, mutta tämä ei ole nyt sellainen. Toivoisin, että ette huutelisi sellaista, koska mulla on oikeasti todella kurja olo :(

AP.

Vierailija
27/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullekin kävi. Nuori nainen vamppasi rakkaan mieheni, "unohti" pillerit kolme kertaa neljän vuoden sisään ja otti sitten eron. Nainen sai omakotitalon ja muhkeat elarit. Mies ihmettelee nyt, miten tässä näin pääsi käymään, ja etsii keski-ikäisenä epätoivoisena uutta naista tinderistä.

Minun luokseni ei enää voi palata. Minulla on jo uusi mies.

No kylläpäs vitsin murjasit. Ei mennyt läpi tämäkään.

Vierailija
28/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käytettävissä räiskyvään toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen jossa halutuksiolemisen kautta voimaannut sitten jonkun ajan päästä etsimään uutta miestä tuon paskiaisen tilalle.

M

Kuulostaa ihanalta, huolitko minutkin laastarisuhteesen sitten kun olet lopettanut ap:n kanssa?

Katsotaan tilanne sitten jos/kun ap on laastaroitu kuntoon.

Vain yhtä laastarointia kerrallaan, olen herrasmieslaastari.

M

Vierailija
29/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos nuorempi kiinnostaa. Itse jätin aikoinaan vaimon nuoremman takia. Sitten nuorempi jätti ja kinuin vaimon takaisin ja vaimo otti. Sitten löysin taas uuden ja nyt olen naimisissa 13vuotta nuoremman kanssa.

Vierailija
30/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Katsotaan tilanne sitten jos/kun ap on laastaroitu kuntoon.

Vain yhtä laastarointia kerrallaan, olen herrasmieslaastari.

M

Mä voisin ottaa sut AP:n jälkeen. Oothan lihaksikas?

T. Pieni,siro urheilullisen vartalon omaava XL nainen

Vierailija
31/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exä ihastui 25v. nuorempaan. Piti tämän kanssa hauskaa 2v. ja sitten kaipaili minua takas. E jaksanut enää sitä nuorikkoa ja kaipasi elämäänsä jotain syvällisempää. Tämä kuvio on toistunut niin monessa ystävän parisuhteessa ja monella käynyt niin, että exä kaipaa takaisin. Miehen 40-kriisi on todellinen. He huomaavat silloin, miten elämä valunut hukkaan. Ja sama pätee kumpaakin lajiin, eli varattuihin ja sinkkuihin 4-kymppisiin. Sinkut heräävät siihen, että perhe jäänyt perustamatta ja varatut siihen, että elämä on jäänyt elämättä. Kriisn jälkeen nähdään vasta mitä he ovat saavuttaneet, kun taas sinkut sitä mistä ovat jääneet paitsi. Kumpikaan laji ei huomaa, että valittavana on ollut joko ura ja vapaa elämä tai perhe. Kumpikin laji sitten kriisin kourissa itkee, kun toinen niistä jäänyt saavuttamatta.

Vierailija
32/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan noinkin joskus jollekin käydä. Tämä aloitus on kyllä aivan satavarmasti miehen kirjoittama. Ei naisen raivoa, ei tunnetta, eikä sellaisia pikkujuttuja, jotka paljastaa että on todellisista ihmisistä kyse. Kaiken huippu on tuo loppu: "edustava". Kukaan petetty vaimo (kahden "taaperon" ;D äiti) ei kuvaile miehen uutta tuollaisilla sanoilla.

Vierailija
33/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Sana on etäisemmäksi. Pieni vinkki seuraavaan trolliisi.

Vierailija
34/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani. Mies tulee kyllä varmasti katumaan.

Mulla kävi vähän samalla tavalla, vaikka meillä ei ollut lapsia. Mutta 10v yhteiseloa, paljon koettu yhdessä, unelmien omistusasunto, viihdyttiin yhdessä... Ihan parissa kuukaudessa tilanne luisu siihen et miehestä tuli kylmä ja etäinen, koska työpaikalta oli löytyny 10v nuorempi nainen ja erottiin.

Suunnilleen 5 kk meni ja mies alkoi katumaan. Mutta takaisin en ottanut....koska hän katui kuitenkin sillä tavalla, että syytti mua erosta ja odotti multa kädenojennusta yhteenpaluuseen. Itse ei siis nöyrtynyt muuta kuin itkemällä ikäväänsä mulle.

No tätä nykyä mies on naimisissa uuden kanssa, ainakin näennäisesti onnellisena ja minä poden eron tuskaa yksinäni edelleen 2,5 v myöhemmin. En vaan pääse yli tosta hylkäämisestä ja unelmieni särkymisestä 😐 En tiedä mitä tässä voisi tehdä, auttaisko terapia... En kaipaa enää miestä, enkä rakasta häntä enää tai huolisi takaisin mutta tuska ton onnellisen yhteiselämän muuttumisesta tähän yksinäiseen olotilaan ei ole hellittänyt 😥

Vierailija
35/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan noinkin joskus jollekin käydä. Tämä aloitus on kyllä aivan satavarmasti miehen kirjoittama. Ei naisen raivoa, ei tunnetta, eikä sellaisia pikkujuttuja, jotka paljastaa että on todellisista ihmisistä kyse. Kaiken huippu on tuo loppu: "edustava". Kukaan petetty vaimo (kahden "taaperon" ;D äiti) ei kuvaile miehen uutta tuollaisilla sanoilla.

Ihan hyvä muuten, mutta väärässä olet. Lopeta se huutelu, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa..

AP.

Vierailija
36/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama henkilö on nyt useana päivänä tehtaillut näitä aloituksia. Alkaa jo tyyli tulla tutuksi.

Ei jaksa. Keksi parempi.

Vierailija
37/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille huutelijoille tiedoksi: itselle on käynyt samalla tavalla, johon olen hakenut vertaistukea tällä palstalla. Tällöinkin näitä provohuutelijoita riitti vaikka millä mitalla. Sääli sinänsä, että täällä luokitellaan nykyään kaikki provoiksi.

Vierailija
38/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä muuten, mutta väärässä olet. Lopeta se huutelu, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa..

AP.

Tuo oli mun eka kommentti tähän ketjuun. Eli en ole ainoa joka on tuota mieltä.

Vierailija
39/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se helpottaa jos ajattelet elämää pelinä, joka pelissä on voittaja ja häviäjä :)

Tämä arpa ei voita, mutta kokemus se on huonokin kokemus.

Voit olla onnellinen miehesi puolesta tai rypeä itsesäälissä.

Varmasti oli merkkejä mitä oli tulossa, mutta et huomannut tai halunnut huomata niitä.

Ex miehesi ei ollut onnellinen sinun kanssasi.

Elämä on aivan liian lyhyt haaskattavaksi YOLO

Elämä jatkuu kuitenkin, eikä hän ole ainoa mies maailmassa joten nyt vaan reippaasti katse eteen ja suupielet ylöspäin, teet vastoinkäymisistä voimaa.

Vierailija
40/57 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä AP näistä huutelijoista. Jätä heidät aivan omaan arvoonsa. Itselleni kävi juuri noin 12 vuotta sitten. Mies otti nuoremman. Pää pystyyn! Kaikki järjestyy kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi