Mies valitsi mun sijasta 10 vuotta nuoremman naisen..
Kaipailisin vertaistukea. Olen tosi rikki:( meillä oli liittoa miehen kanssa takana monia vuosia ja kaksi taaperoa.
Mies oli unelma. Kertoi rakastavansa minua , välitti siis kaikin puolin, luottamus oli kohdallaan. Meillä oli , talo, autot ja hyvät työpaikat molemmilla ja elämä luisti oikeita rataa. Niin ainakin luulin.
Sitten kaikki muuttui.. Mies tuli etäämmäksi minua kohtaan, vältteli yhteisiä menoja , työpäivät venyivät ja aloitti uuden harrastuksen ym. Kaikille oli oma selitys , uskottava sellainen, niin halusin uskoa. Muutama viikko sitten mies ilmoitti, ettei enää ole varma suhteestamme. Järkytyin. Keskusteltiin ja lopulta mies kertoi, että hänellä on toinen nainen ollut jo jonkin aikaa ja haluaa erota minusta. Olo oli katkera ja surullinen. Jokin aika tässä sain sitten tietää, että nainen on n. 10 vuotta nuorempi minua ja miestä tai entistä sellaista. Tämä vain tietysti lisäsi katkeruuden tunnetta. Harmittaa kaiken lisäksi se, että nainen on kaunis ja kaikin puolin edustava ja nuori :( miten pääsen yli? Miten jatkan elämääni?
Kommentit (57)
Kyllä minä mielummin "häviäisin" nuorelle ja kauniille naiselle kuin jollekin vanhemmalle harmaalle hiirelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan noinkin joskus jollekin käydä. Tämä aloitus on kyllä aivan satavarmasti miehen kirjoittama. Ei naisen raivoa, ei tunnetta, eikä sellaisia pikkujuttuja, jotka paljastaa että on todellisista ihmisistä kyse. Kaiken huippu on tuo loppu: "edustava". Kukaan petetty vaimo (kahden "taaperon" ;D äiti) ei kuvaile miehen uutta tuollaisilla sanoilla.
Ihan hyvä muuten, mutta väärässä olet. Lopeta se huutelu, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa..
AP.
Tuo oli mun eka kommentti tähän ketjuun. Eli en ole ainoa joka on tuota mieltä.
Mitä sitten? Onneksi täällä on enemmän ihmisiä, jotka ymmärtävät, että palstalla on muitakin kuin pelkkiä provoilijoita. Tätä tapahtuu joka ketjussa melkein. Provo ja Provo..kaikki on Provoja..voi hyvää päivää! Hanki elämä!
Voimia AP! Oma mies jätti pari vuotta sitten nuoremman takia. Yritin miestä takaisin, mutta lopulta tajusin, että ei ollut mitään menetettävää. Elämä jatkuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan noinkin joskus jollekin käydä. Tämä aloitus on kyllä aivan satavarmasti miehen kirjoittama. Ei naisen raivoa, ei tunnetta, eikä sellaisia pikkujuttuja, jotka paljastaa että on todellisista ihmisistä kyse. Kaiken huippu on tuo loppu: "edustava". Kukaan petetty vaimo (kahden "taaperon" ;D äiti) ei kuvaile miehen uutta tuollaisilla sanoilla.
Joo tuohon kosahti.
Aiheesta sen verran että yksi tuttu eronnut ja karannut mies löysi kymmenen vuotta nuoremman naisen, ja oli kauhean tyytyväistä. Sitten vuoden kuluttua puhui, että apua, nyt sillä on vauvakuume ja mulla on kyllä lapset jo tehtynä ja teini-iässä. Sanoin sille, että veli hyvä, kun ottaa alle 40-vuotiaan lapsettoman naisen, niin mitä ihmettä odotit?
Noinhan se yleensä menee. Aika usein on sitten ne noin 20 vuotta nuoremmat toisen kierroksen lapset. Ja ei kai siinä mitään, kyllähän lapsia mahtuu tähän maahan. Mutta on se huvittavaa että petturiäijän mieleen ei tule se mahdollisuus, että vaipparalli odottaa sen uudenkin kumppanin kanssa. Että se ikäänkuin "yllättää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä muuten, mutta väärässä olet. Lopeta se huutelu, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa..
AP.
Mitä sitten? Onneksi täällä on enemmän ihmisiä, jotka ymmärtävät, että palstalla on muitakin kuin pelkkiä provoilijoita. Tätä tapahtuu joka ketjussa melkein. Provo ja Provo..kaikki on Provoja..voi hyvää päivää! Hanki elämä!
Tämä! Ärsyttää itseänikin tuo sama provojankkaus..
Täällä on tosiaan meneillään "nainen, menetät miehesi nuoremmalle" -kampanja. Ainoa vaan, että on niin itseään toistavaa että tosiaan jää kiinni. :D
Naiset eivät ole niitä juopoksi luhistuvia yksinään, miehet ovat. Ei se mihinkään muutu tänne kirjoittelemalla.
Jälleen mietityttää miksi joku mies keksii tällaisen provon - koska miehen näppikseltähän tämä on, sen nyt vaan huomaa. Katkeruudesta todennäköisesti, mutta ketä kohtaan ja miksi. Ja mitä hän tällä tavoittelee? Epävarmuuden synnyttämistä naisissa, epäilemättä. Mutta miten hän siitä hyötyy?
Olisi kiva ymmärtää vaan eipä taida ap kysymyksiini vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Uliuli. Sinä et määrää mitä täällä kirjoitetaan.
Eiks sulla ole voittajafiilis? Pääsit helposti eroon moisesta ukosta ja hänen nyksällään on vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä AP näistä huutelijoista. Jätä heidät aivan omaan arvoonsa. Itselleni kävi juuri noin 12 vuotta sitten. Mies otti nuoremman. Pää pystyyn! Kaikki järjestyy kyllä.
Kivasti ap tekohengittää provoaan. Ei se kyllä siitä paremmaksi enää muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Mitä sitten? Onneksi täällä on enemmän ihmisiä, jotka ymmärtävät, että palstalla on muitakin kuin pelkkiä provoilijoita.
Aahhahahahahahaa! No ei.
Vierailija kirjoitti:
Oma exä ihastui 25v. nuorempaan. Piti tämän kanssa hauskaa 2v. ja sitten kaipaili minua takas. E jaksanut enää sitä nuorikkoa ja kaipasi elämäänsä jotain syvällisempää. Tämä kuvio on toistunut niin monessa ystävän parisuhteessa ja monella käynyt niin, että exä kaipaa takaisin. Miehen 40-kriisi on todellinen. He huomaavat silloin, miten elämä valunut hukkaan. Ja sama pätee kumpaakin lajiin, eli varattuihin ja sinkkuihin 4-kymppisiin. Sinkut heräävät siihen, että perhe jäänyt perustamatta ja varatut siihen, että elämä on jäänyt elämättä. Kriisn jälkeen nähdään vasta mitä he ovat saavuttaneet, kun taas sinkut sitä mistä ovat jääneet paitsi. Kumpikaan laji ei huomaa, että valittavana on ollut joko ura ja vapaa elämä tai perhe. Kumpikin laji sitten kriisin kourissa itkee, kun toinen niistä jäänyt saavuttamatta.
Miehen ei tosin tarvitse valita uran ja perheen välillä.
Minusta nuoret naiset jotka ottavat itselleen vanhemman varatun miehen syyllistyvät siihen, että naisia voidaan käyttää kuin leluja: vanhan lelun voi heittää roskiin uuden tieltä. Tällaiset naiset ovat mahdollistajia, että miehet voivat käyttäytyä näin. He antavat miehille valtaa, jota eivät ansaitse: jättääkseen perheensä, paetakseen vastuuta, tehdäkseen rumaa jälkeä... Toivon, että karma tulee heidän eteensä jonain päivänä. Pettäjämiehet ja tyhmät naiset ansaitsevat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käytettävissä räiskyvään toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen jossa halutuksiolemisen kautta voimaannut sitten jonkun ajan päästä etsimään uutta miestä tuon paskiaisen tilalle.
M
Kuulostaa ihanalta, huolitko minutkin laastarisuhteesen sitten kun olet lopettanut ap:n kanssa?
Katsotaan tilanne sitten jos/kun ap on laastaroitu kuntoon.
Vain yhtä laastarointia kerrallaan, olen herrasmieslaastari.
M
Mä voisin ottaa sut AP:n jälkeen. Oothan lihaksikas?
T. Pieni,siro urheilullisen vartalon omaava XL nainen
Hei, äläpä kiilaa väliin, minä olin jo jonossa ap: n jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Uliuli. Sinä et määrää mitä täällä kirjoitetaan.
Uliuli vaan itsellesi. Vietisi voidaan onneksi ilmoittaa asiattomaksi. Häiriköinti on kiellettyä, jos et sääntöjä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käytettävissä räiskyvään toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen jossa halutuksiolemisen kautta voimaannut sitten jonkun ajan päästä etsimään uutta miestä tuon paskiaisen tilalle.
M
Kuulostaa ihanalta, huolitko minutkin laastarisuhteesen sitten kun olet lopettanut ap:n kanssa?
Katsotaan tilanne sitten jos/kun ap on laastaroitu kuntoon.
Vain yhtä laastarointia kerrallaan, olen herrasmieslaastari.
M
Mä voisin ottaa sut AP:n jälkeen. Oothan lihaksikas?
T. Pieni,siro urheilullisen vartalon omaava XL nainen
Hei, äläpä kiilaa väliin, minä olin jo jonossa ap: n jälkeen!
Minä olen ennen sinua nyt! Olen enemmän hänen mieleen .
Joo tuohon kosahti.
Aiheesta sen verran että yksi tuttu eronnut ja karannut mies löysi kymmenen vuotta nuoremman naisen, ja oli kauhean tyytyväistä. Sitten vuoden kuluttua puhui, että apua, nyt sillä on vauvakuume ja mulla on kyllä lapset jo tehtynä ja teini-iässä. Sanoin sille, että veli hyvä, kun ottaa alle 40-vuotiaan lapsettoman naisen, niin mitä ihmettä odotit?