Mitä annat lahjaksi äidillesi?
Kommentit (122)
Liput Mamma Mia-musikaalin ensi-iltaan.
Käsi- ja jalkavoidepakkauksen, tykkää varmasti.
Joulusiivous, itse tekemäni joululaatikot ja saaristolaisleipä, rikkoutuneen lempi kahvimukin tilalle uusi arabian suomi100 juhlamuki sekä joulukukka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kertoo kynttilöistä haudalla? Ei se ole mikään lahjaidea eikä liity ketjuun. Älkää spämmätkö!
Onko se sinulta pois mitä ihmiset vastaavat ? Itse olet spämmi pahimmasta päästä !
Minä vien kynttilän muualle haudattujen lehtoon :(.
Vierailija kirjoitti:
Minä vien kynttilän muualle haudattujen lehtoon :(.
No vastataan vielä, että jos äiti eläisi, jotain kynttilää veisin, koska hän oli niin kynttiläihminen.
Joulukukka, lahjapakkauksessa vartalonhoitosetti (olikohan emulsio, suihkusaippua ja dödö) sekä jouluiset sukat.
Ostin Arabia Suomi 100 Myrna mukin, lisäksi suklaata, seinäkalenteri ja kuva meidän lapsesta, jota hän joka vuosi jouluksi odottaa.
lahjakortti lippu.fi ja teema vuoka.
Äidillä on kissa joten ostin hänelle kissa-aiheiset aamutossut. Joulusaunaa varten ostin hiusnaamion, kasvonaamion, pari kynsilakkaa ja Maria Drockilan kynttilöitä. Lisäksi annoin seinäkalenterin johon keräsin kuvia mm. heidän kissasta ja yhteisistä tapaamisistamme kuluneen vuoden aikana. Äiti tykkää availla paketteja joten annan hänelle aina vähän useamman lahjan kuin muille aikuisille. 💕
Itsetehdyt villasukat & hillahilloa. Suolakalaakin vietiin 😊
Vien haudalle hyasintin ja kynttilän. Äiti kuoli viime vuonna 2kk ennen joulua 70 vuotiaana. Olisi täyttänyt 71 marraskuussa, mutta ei jaksanut siihen asti.
Ikävä on edelleen ja varsinkin näin jouluna. Onneksi hänellä nyt hyvä olla.
Hyvää Joulua kaikille!
Tiedon siitä, että olen palaamassa kotiin.
Pehmoisen kaulahuivin, museokortin ja kirjan.
Muutaman valokuvan kuluneelta vuodelta, jalkahierontaa (hieron itse :D), thermo villasukat ja omatekosta leipää.
Eiköhän tällä jouluiloa synny:)
Seinäkello, kuumemittari, kiristämättömät sukat, 2 laamapaitaa. Halus, ettei mitään osteta. Ikää yli 80.
Miksi ihmiset kertoo kynttilöistä haudalla? Ei se ole mikään lahjaidea eikä liity ketjuun. Älkää spämmätkö!