Mitä annat lahjaksi äidillesi?
Kommentit (122)
Lyhty, led kynttilöitä ja suklaakuusi
Kukan,kuohuviinipullon ja lapsenlapsen kuvan hopeakehyksissä.
Ostin Kultakeramiikan ihanaa Metsässä-sarjaa (tarjottimen ja kulhon.) Lisäksi annan itse tekemiäni koruja.
Äiti 85v, olen muutaman vuoden antanut lahjaksi joulusiivouksen siivousfirmalta.
Veikkauksen arpalahjan ja pullon väkevää viiniä, ei halunnut mitään tavaraa.
Finlandia voittaja -kirjan, eli "Niemen".
Hän toivoi sitä. Lisäksi lasten luokkakuvat siinä about A5 koossa (näitä toivoo joka vuosi).
Kauniin hamam-pyyhkeen ja saunanaamion.
Brunssilahjakortin kahdelle, 2 kpl isoja Marimekon pyyhkeitä ja 2 kpl pieniä käsipyyhkeitä, Freixenet Cavaa. Joskus olen antanut tyynyt, peitteet, sijauspatjat tai liinavaatteita. Teatterilahjakorteista on myöskin pitänyt. Arabian uunikokki uunivuoat olivat mieluisia samoin Teeman tarjoiluastiat. Uudet juomalasit (Iittala Kartio).
Olen opiskelija, joten ostin tänä vuonna äitille vaan kirjan. Siskot (myös opiskelijoita) osti paidan, keittiövälineitä ja yöpaidan
L'occitane lahjapakkaus...äiti ei tarvitse mitään mutta kysyttäessä sanoi että saippuaa voi ostaa:)
Äidille ja isälle yhteisesti sellainen iso peltinen pähkinä- ja hedelmälaatikko sekä nätti koristeyyny.
Yhteislahja siskon kanssa. Minä ostan lankaa ja neulekirjan. Siskoni ostaa knit pron setin vaihdettavia puikonpäitä.
Vien kynttilän hänen haudalleen.
Balmuirin pehmeän kaulahuivin jota vähävarainen äitini ihasteli kerran ollessamme yhdessä ostoksilla. Minulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässäni pidempi työsuhde joten oli varaa ostaa kalliimpi lahja.
N24
Ihanan pehmoinen viltti ja lahjakortti kasvohoitoon.
Pyjaman jossa kissojen kuvia. Tykkää kissoista!
Ostin vinyylillä 60 luvun musiikkia :) sitä toivoi