Hakkaraisen kähminnästä rikosasia
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en naisena ymmärrä, miksei Hakkaisen saama julkinen häpeä riitä Ruoholle? Ja olen siis kyllä aivan täysin häirintää vastaan. Siis täysin. Mutta mitä tuolla saavutetaan, mietin.
Suoraan sanottuna en naisena ymmärrä, miksi valehtelet olevasi häirintää vastaan. Sinähän hyväksyt sen. Siis täysin.
Ihan oikein. Ruoho sentään oli fiksu ja tajusi, että nämä metoot on ihan turhan kanssa jos naiset eivät vie näitä asioita oikeuden eteen. Naisten uskottavuus olisi kadonnut kokonaan jos rikosilmoitusta ei olisi tehty tapauksesta, joka sattui korkeinta yhteiskunnallista valtaa käyttävällä työpaikalla työtään tekemässä olleelle naiselle. Lisäksi jos seksuaalinen ahdistelu on niin iso ongelma kuin naiset väittävät niin se pitäisi muuttaa yleisen syytteen alaiseksi rikokseksi.
Tuliko haittamaahanmuutosta nyt viimeinkin rikkaus ja voimavara kun Hakkarainen öykkäröi kännissä? Nytkö ei pitäisi enää äänestää sitä ainoaa maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvaa puoluetta, koska Teuvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en naisena ymmärrä, miksei Hakkaisen saama julkinen häpeä riitä Ruoholle? Ja olen siis kyllä aivan täysin häirintää vastaan. Siis täysin. Mutta mitä tuolla saavutetaan, mietin.
Suoraan sanottuna en naisena ymmärrä, miksi valehtelet olevasi häirintää vastaan. Sinähän hyväksyt sen. Siis täysin.
Käännös: ”Jos et ole kaltaisemme hysteerikko, olet meitä vastaan!”
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa seksuaalirikoksia ei juurikaan enää tutkita. Pari päivää sitten oli tosin harvinaisen törkeä tapahtuma, kun joukko ruotsalaismiehiä raiskasi ja pahoinpiteli alaikäisen tytön, ja lopuksi kaatoivat sytytysnestettä tytön vaginaan ja sytyttivät tuleen. Tällainen vielä luultavasti tutkitaan, kunnes tolpat taas siirtyvät ja näistäkin tulee normaalia.
Ei ihme, että ruotsalaisnaiset kohkaavat sen #metoo -kampanjansa kanssa.
Repskops. Ruotsissa on juuri *kahdesti* madallettu tutkintakynnystä seksuaalirikosten osalta. Mistä nämä palstan ruotsi-hullut oikein tulevat? Ruotsissa ei kukaan heistä selvästikään ole koskaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko haittamaahanmuutosta nyt viimeinkin rikkaus ja voimavara kun Hakkarainen öykkäröi kännissä? Nytkö ei pitäisi enää äänestää sitä ainoaa maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvaa puoluetta, koska Teuvo?
Eihän kukaan normaali ihminen äänestä tuota häirintää ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa edistävää puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännös: ”Jos et ole kaltaisemme hysteerikko, olet meitä vastaan!”
Kiinnostava määritelmä hysteriasta sinulla. Jos teet rikosilmoituksen kun autosi varastetaan, oletko mielestäsi hysteerinen?
Ongelmahan on se että Teuvo on jo rikostuomioitakin saanut, ei ole vaikuttanut käytökseen. Pakko se on lopettaa.
Kuinkahan nopeasti yksityisellä puolella tuolla käytöksellä lähtisi tuoli alta? Hakkarainen todennäköisesti jatkaa sekoiluaan täydellä palkalla oikeuden päätökseen asti. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika koomista sillä rikostutkijalla, joka alkaa asiaa selvitellä. Mitäpäs jos osoittautuukin, että kyseinen nainen on ollut sukupuoliyhteydessä persuaikoinaan Hakkaraisen kanssa? Lasketaanko Hakkaraisen lähentyminen silloin ahdisteluksi?
Teidän persujen mielestä on siis hyväksyttävää raiskata jos on joskus ollut suhteessa. Ei ihme että suomalaiset halveksuvat persuja.
En ole persu enkä ole sekopäinen joukkopsykoosissa oleva nainenkaan. Poliisi tutkii asian jos tutkii ja syyttäjä pohtii nostetaanko kanne vai ei.
Oma näkemykseni on se, että kyse ei voi olla rikoksesta, koska nainen ei tehnyt välittömästi rikosilmoitusta, vaan odotti persujen rankaisua ensin. Kansanedustajana hän varmasti tietää miten poliisi ja oikeuslaitos toimii.
Näkemyksesi on ilmeisesti perssilmästäsi peräisin, sillä Rikoslaki ei ainakaan tunne tuollaista välitöntä ilmoituspakkoa minkään rikosepäilyn osalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista haittamaahanmuuttoa olekaan. Eu:nkin mukaan suomeen mahtuu 62 miljoonaa ihmistä. eli kun tällä hetkellä on reilu viisi miljoonaa, niin silloin tänne sopii vielä tulla reilu 55 miljoonaa siirtolaista. Opittaisiin siinä sivussa hieman muutakin kuin kaivelemaan omaa napaamme ja pyörimään sen ynpärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiinpa julkinen esimerkki, millaista on kiistämätön ahdistelu ja sen vähättely yhteisössä. Helpottaa ahdistelukeskutelua jatkossa, kun ei tarvitse puhua raiskauksista eikä katseista vaan itse asiasta.
Juuri näin. Lisäksi huomionarvoinen asia on se, että tälläkin palstalla jokaisessa ahdistelukeskustelussa nimenomaan ahdistelun vähättelijät ovat käyttäneet aseenaan sitä, että ahdisteluista ei tehdä rikosilmoituksia. Juuri he ovat korostaneet, kuinka oikea ahdistelu on poliisiasia eikä pelkän somepäivityksen aihe. No, nyt nähdään mikä on vähättelijöiden reaktio, kun joku todella tekee työtä käskettyä, eli sen rikosilmoituksen. Eipä paljon kiitosta ahdistelun uhri saanutkaan siltä puolelta. Sen sijaan nyt on ehditty jo keksiä juttuja Ruohon seksielämästä, haukuttu hänen ulkonäköään, arvosteltu mukamas liian paljastavaa pukeutumista ja syytetty poliittisesta kostosta yms.
Kummasti tämä seksielämästä juttujen keksiminen, ulkonäkösheimaus jne. ei ole teille mikään ongelma silloin kun itse kirjoittelette tänne juttuja missien instakuvista.
No nämä sheimaajat on kylläkin miehiä myös. Esim kukaan suomalainen missi ei ole vielä ikinä saanut täällä sellaista törkykohtelua kuin se tummaihoinen suomalainen Miss Helsinki.
Niitä sheimauksia yläpeukutetaan eikä kukaan sano mitään vastaan. Modet ei poista niitä, ne jää vuosikausiksi serverille ja löytyy googlen tulosten kärjestä. Ovatko kaikki peukuttajat ja modetkin miehiä?
No esim tuota Miss Helsingin sheimausta ei kyllä kukaan voinut yläpeukuttaa, se oli pelkkää n-sanan huutoa jne. sellaista ettei sitä kukaan täysissä järjissään oleva voinut yläpeukuttaa. Sitä paitsi peukkujen manipulointi nyt ei muutenkaan ole mikään salaisuus että sitä on tapahtunut.
Nämä teuvon vastustajat on lahjottuja. Ainoo joka ei ole lahjottu on teuvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkaen Perussuomalaiset ovat olleet sitä mieltä, että julkinen häpeä riittää rangaistukseksi seksuaalisesta ahdistelusta? Vai koskeeko tämä vain valkoihoisia?
Niinpä. Hakkaraisen ja ylipäänsä persujen uskottavuus ahdistelusta syyttämiensä ihmisryhmien tuomareina murenee joka ikisestä kommentista, joissa Hakkaraisen tekoa vähätellään. Että jatkakaa kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiinpa julkinen esimerkki, millaista on kiistämätön ahdistelu ja sen vähättely yhteisössä. Helpottaa ahdistelukeskutelua jatkossa, kun ei tarvitse puhua raiskauksista eikä katseista vaan itse asiasta.
Juuri näin. Lisäksi huomionarvoinen asia on se, että tälläkin palstalla jokaisessa ahdistelukeskustelussa nimenomaan ahdistelun vähättelijät ovat käyttäneet aseenaan sitä, että ahdisteluista ei tehdä rikosilmoituksia. Juuri he ovat korostaneet, kuinka oikea ahdistelu on poliisiasia eikä pelkän somepäivityksen aihe. No, nyt nähdään mikä on vähättelijöiden reaktio, kun joku todella tekee työtä käskettyä, eli sen rikosilmoituksen. Eipä paljon kiitosta ahdistelun uhri saanutkaan siltä puolelta. Sen sijaan nyt on ehditty jo keksiä juttuja Ruohon seksielämästä, haukuttu hänen ulkonäköään, arvosteltu mukamas liian paljastavaa pukeutumista ja syytetty poliittisesta kostosta yms.
Kummasti tämä seksielämästä juttujen keksiminen, ulkonäkösheimaus jne. ei ole teille mikään ongelma silloin kun itse kirjoittelette tänne juttuja missien instakuvista.
Eipä ole tullut vielä yhtään sellaista ketjua vastaan, jossa ahdistelua vastustavat ihmiset olisivat sankoin joukoin alkaneet sheimaamaan seksuaalisesta ahdistelusta rikosilmoituksen tehneitä missejä. Toisaalta minä en missejä käsitteleviä ketjuja edes yleensä avaa, koska en ole heistä suuremmin kiinnostunut. Tapaus Axl Smithin yhteydessä kyllä mielestäni hänen uhrejaan, joiden joukossa ymmärtääkseni oli myös missitason julkkisnaisia, kyllä sheimattiin seksielämästä yms, mutta silloinkin asialla olivat nimenomaan salakuvaamista vähättelevät tyypit eivät ne, jotka sen tuomitsivat.
Mistä sinä tiedät mihin muihin ketjuihin ahdistelua vastustavat ihmiset postaavat? Missien sheimausketjuissa ei kukaan puutu törkyyn, joten hiljainen hyväksyntä ainakin on. Av on yksi Suomen suurimmista sheimauksen ja nuoriin naisjulkkiksiin kohdistuvan vihakirjoittelun keskuksista, joten onnea vaan sille joka täällä esiintyy naisten oikeuksien puolustajana.
En yleensä jaksa edes avata nuoria kauniita naisia koskevia ketjuja tai aiheita, mutta aina kun olen niin viime aikoina tehnyt, olen päätynyt puolustamaan nuoria naisia oksettavia, hrttelvia miehiä vastaan. Esim. nyt vaikka Axl-kohun aikaan. Se oli kanssa yksi kaikkein vastenmielisimmistä nuorten naisten sheimauksista mitä nämä palstan miehet on täällä ikinä järjestäneet. Päiväkaupalla, viikkokaupalla kuvottavia tekstejä miehiltä jotka ilmeisesti ihan aidosti kuvittelevat olevansa liian KILTTEJÄ parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Teuvo rehtinä ja nöyränä kansanmiehenä kantaa vastuunsa:
”Olen yrittänyt ja yritän olla rehellinen. En halua osallistua likaiseen poliittiseen peliin, jossa käytettään heikompia hyväksi, odottaen veren maku suussa heidän epäonnistumistaan. Olen kansanedustaja, enkä mielestäni poliittinen peluri. Voin olla puhtain omatunnoin siitä, että olen antanut politiikalle lähes kaiken aikani. Olen käyttänyt niitä lahjoja, joita Luoja on minulle suonut. Kansan mies kompastuu ja kaatuu, mutta nousee jälleen.”
:D
Teuvon hakenut ulinaansa vaikutteita Lahden hiihtokisojen legendoilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nämä sheimaajat on kylläkin miehiä myös. Esim kukaan suomalainen missi ei ole vielä ikinä saanut täällä sellaista törkykohtelua kuin se tummaihoinen suomalainen Miss Helsinki.
Niitä sheimauksia yläpeukutetaan eikä kukaan sano mitään vastaan. Modet ei poista niitä, ne jää vuosikausiksi serverille ja löytyy googlen tulosten kärjestä. Ovatko kaikki peukuttajat ja modetkin miehiä?
No esim tuota Miss Helsingin sheimausta ei kyllä kukaan voinut yläpeukuttaa, se oli pelkkää n-sanan huutoa jne. sellaista ettei sitä kukaan täysissä järjissään oleva voinut yläpeukuttaa. Sitä paitsi peukkujen manipulointi nyt ei muutenkaan ole mikään salaisuus että sitä on tapahtunut.
Miss Helsinki-ketju ei ollut lähellekään pahin täällä. Pistä hakukenttään sanat: skandaali suomalainen missi, niin näet tason millä liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Teuvo rehtinä ja nöyränä kansanmiehenä kantaa vastuunsa:
”Olen yrittänyt ja yritän olla rehellinen. En halua osallistua likaiseen poliittiseen peliin, jossa käytettään heikompia hyväksi, odottaen veren maku suussa heidän epäonnistumistaan. Olen kansanedustaja, enkä mielestäni poliittinen peluri. Voin olla puhtain omatunnoin siitä, että olen antanut politiikalle lähes kaiken aikani. Olen käyttänyt niitä lahjoja, joita Luoja on minulle suonut. Kansan mies kompastuu ja kaatuu, mutta nousee jälleen.”
:D
Ihanasti Teuvo vetää ”Luojan suomat lahjat” tähän mukaan, luoden sellaisen kivan uskonnollisuuden synnyttämän nöyryyden ilmapiirin.
Ei siis ole mikään ihme, että Teuvo Hakkarainen jatkaa toimintaansa eduskunnassa entiseen malliin puolueorganisaation täydellä tuella.