Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakkaraisen kähminnästä rikosasia

Vierailija
19.12.2017 |

https://yle.fi/uutiset/3-9984332

Tsemppiä Veeralle!

Kommentit (211)

Vierailija
121/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut moderointiin taas. Väännä mode väännä, tämä on 2010 luvun pahin poliittinen moka, ja puolueen lopullinen tuho.

Jäätteenmäki erosi mm.

Nyt puoluejohtaja on sitä mieltä, että toimittajat julkaisivat biletietoja, mitä nyt eduskunnan istunto alkoholin säätelystä käynnissä...

Vierailija
122/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderointiin, koska sanoin että moderoija yrittää trollata ketjun poistoon, koska onnistui vain mokaamaan mestaria. Ei ainutta ylänuolta mihinkään yritykseensä juuri.

Tämä moderoitava toteamus. Vauvahan on tunnetusti sanoman persuhenkinen sivusto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Perus­suomalaisten piiri­pomo puolustaa Hakkaraista: Kuristi ja pahoin­piteli Veera Ruohoa! Heh heh!”

Teuvo Hakkaraiselle löytyy tukea Jussi Halla-ahon lisäksi myös Perussuomalaisten Helsingin piirin puheenjohtajalta Markku Saarikankaalta.

Vierailija
124/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Teuvo rehtinä ja nöyränä kansanmiehenä kantaa vastuunsa:

”Olen yrittänyt ja yritän olla rehellinen. En halua osallistua likaiseen poliittiseen peliin, jossa käytettään heikompia hyväksi, odottaen veren maku suussa heidän epäonnistumistaan. Olen kansanedustaja, enkä mielestäni poliittinen peluri. Voin olla puhtain omatunnoin siitä, että olen antanut politiikalle lähes kaiken aikani. Olen käyttänyt niitä lahjoja, joita Luoja on minulle suonut. Kansan mies kompastuu ja kaatuu, mutta nousee jälleen.”

:D

Vierailija
125/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatiinpa julkinen esimerkki, millaista on kiistämätön ahdistelu ja sen vähättely yhteisössä. Helpottaa ahdistelukeskutelua jatkossa, kun ei tarvitse puhua raiskauksista eikä katseista vaan itse asiasta.  

Juuri näin. Lisäksi huomionarvoinen asia on se, että tälläkin palstalla jokaisessa ahdistelukeskustelussa nimenomaan ahdistelun vähättelijät ovat käyttäneet aseenaan sitä, että ahdisteluista ei tehdä rikosilmoituksia. Juuri he ovat korostaneet, kuinka oikea ahdistelu on poliisiasia eikä pelkän somepäivityksen aihe. No, nyt nähdään mikä on vähättelijöiden reaktio, kun joku todella tekee työtä käskettyä, eli sen rikosilmoituksen. Eipä paljon kiitosta ahdistelun uhri saanutkaan siltä puolelta. Sen sijaan nyt on ehditty jo keksiä juttuja Ruohon seksielämästä, haukuttu hänen ulkonäköään, arvosteltu mukamas liian paljastavaa pukeutumista ja syytetty poliittisesta kostosta yms.

Kummasti tämä seksielämästä juttujen keksiminen, ulkonäkösheimaus jne. ei ole teille mikään ongelma silloin kun itse kirjoittelette tänne juttuja missien instakuvista.

Eipä ole tullut vielä yhtään sellaista ketjua vastaan, jossa ahdistelua vastustavat ihmiset olisivat sankoin joukoin alkaneet sheimaamaan seksuaalisesta ahdistelusta rikosilmoituksen tehneitä missejä. Toisaalta minä en missejä käsitteleviä ketjuja edes yleensä avaa, koska en ole heistä suuremmin kiinnostunut. Tapaus Axl Smithin yhteydessä kyllä mielestäni hänen uhrejaan, joiden joukossa ymmärtääkseni oli myös missitason julkkisnaisia, kyllä sheimattiin seksielämästä yms, mutta silloinkin asialla olivat nimenomaan salakuvaamista vähättelevät tyypit eivät ne, jotka sen tuomitsivat.

Vierailija
126/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten kun Hakkarainen lähtee maitojunalla takaisin Viitasaarelle hän voi keskittyä sahaliiketoimintaan samalla innolla, jota hän on käyttänyt eduskuntatyössään. :D

Vierailija
127/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Veera Ruoho ei pyydä anteeksi?

Vierailija
128/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Perus­suomalaisten piiri­pomo puolustaa Hakkaraista: Kuristi ja pahoin­piteli Veera Ruohoa! Heh heh!”

Teuvo Hakkaraiselle löytyy tukea Jussi Halla-ahon lisäksi myös Perussuomalaisten Helsingin piirin puheenjohtajalta Markku Saarikankaalta.

Saarikangas oli tuon samaisen Ilta-Sanomien uutisen lopussa sitä mieltä, että kyseessä on ”poliittinen peli”. Niinhän se työtovereiden seksuaalinen häirintä usein onkin. :D

Vierailija
129/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en naisena ymmärrä, miksei Hakkaisen saama julkinen häpeä riitä Ruoholle? Ja olen siis kyllä aivan täysin häirintää vastaan. Siis täysin. Mutta mitä tuolla saavutetaan, mietin.

Vierailija
130/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna en naisena ymmärrä, miksei Hakkaisen saama julkinen häpeä riitä Ruoholle? Ja olen siis kyllä aivan täysin häirintää vastaan. Siis täysin. Mutta mitä tuolla saavutetaan, mietin.

Jaa niin poliittista peliäkö sillä saavutetaan, enpä naivina hoksannut, d'oh!

Vierailija
131/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alkaen Perussuomalaiset ovat olleet sitä mieltä, että julkinen häpeä riittää rangaistukseksi seksuaalisesta ahdistelusta? Vai koskeeko tämä vain valkoihoisia?

Vierailija
132/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää eniten se, että kyseessä oli työpaikka eikä mikään Kallion keskikaljabaarin nurkkapöytä. Lisäksi Haggarainen oli laahustellut häiritsemään ihmistä, jota ei edes ollut pikkujouluissa vaan TEKEMÄSSÄ J**LAUTA TÖITÄ. On se nyt V**TU ihme jos edes eduskunnassa ei saa olla rauhassa kännisiltä puristelijoilta.

Olen ollut siinä luulossa, että kepulaisilla moraali on maan alhaisin, mutta persut ovat kyllä aivan omaa luokkaansa.

Hävetkää joka ikinen "puollustelija".

Eihän tuossa puristeltu, ainakaan jutun mukaan

Ei puristettu mutta kuristettiin. Sekö ei ole muka paha asia?

Vierailija
133/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan päästäisiin Suomessakin tässä ahdistelukeskustelussa nyt eteenpäin siitä väittämästä, että kun ei saa enää flirttaillakkaan. Kukaan tuskin sekoittaa Hakkaraisen tekoa flirttiin?

Vierailija
134/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muuten yritetty haukkua Ruohon ulkonäköä. Kyseessähän on näyttävä kaunis urheilullinen nainen, valovuosia Hakkaraisen ’tason’ yläpuolella. Säälittävää touhua persut, oikeasti tajuatteko edes, miten perusteellisesti itsenne nolaatte?

Vierailija
135/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen on melkein pakko näyttää esimerkkiä, että seksuaalisesta häirinnästä tulee tehdä rikosilmoitus. Jos Ruoho lakaisisi tämän maton alle, miten kukaan muukaan nainen voisi vaatia että ahdisteluun suhtaudutaan vakavasti.

Vierailija
136/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muuten yritetty haukkua Ruohon ulkonäköä. Kyseessähän on näyttävä kaunis urheilullinen nainen, valovuosia Hakkaraisen ’tason’ yläpuolella. Säälittävää touhua persut, oikeasti tajuatteko edes, miten perusteellisesti itsenne nolaatte?

Näin on ja on suhteellisen naurettavaa edes unissaan kuvitella että Ruoholla ja Hakkaraisella olisi tässä elämässä ollut jotain sutinaa. Sitä sutinaa on vaan Hakkaraisen omassa päässä ja nyt muutaman rohkaisuryypyn jälkeen päätti mennä toteuttamaan mielihalujaan.

Vierailija
137/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Veera saanut jo kriisiapua. Ettei jää mitään "pattia" sinne mielensopukoihin.  Työpaikalla, jota kuvitteli turvalliseksi joutui tuollaisen ahdistelun ja itsemääräämisoikeuden loukkauksen kohteeksi.  Varmaan on jotenkin raiskattu olo nyt.

Vierailija
138/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”EDUSKUNNAN täysistunnossa järjestettiin viime viikolla keskustelu seksuaalisesta häirinnästä. Perussuomalaisista yksikään edustaja ei allekirjoittanut aloitetta keskustelun järjestämiseksi.”

Tuo kertoo kaiken tarpeellisen Perussuomalaisten edustamasta arvomaailmasta, jota Teuvo Hakkarainen päätti esitellä käytännössä.

Vierailija
139/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä thai-vaimoni on kauniimpi kuin Veera

Vierailija
140/211 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen julkinen häpeä. Hänellehän tulee lähinnä kannustusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi