Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä vasten tahtoasi oleva sinkkunainen, miksi et saa miestä?

Vierailija
19.12.2017 |

Mulla ikää 29 vuotta ja kertaakaan en ole suhteeseen miehille kelvannut. Ala ja yläasteella haukuttiin rumaksi ja laudaksi ja itsevarmuuteni oli nollissa. Opiskeluaikoina yritin lähestyä erästä miestä, mutta hän ei ollut kiinnostunut. Ikävuosina 18-26 mulla ei ollut minkäänlaisia miesjuttuja ja olin jo varma että menen neitsyenä hautaan. Baareissa ei koskaan miehet lähestyneet. 26-vuotiaana päätin että viimeinen oljenkorteni päästä edes siitä neitsyydestä eroon, on netti. Liityin Tinderiin. Sain satoja matcheja, whaaat? Minä? Koko elämäni rumaksi haukuttu/miehille pelkkää ilmaa oleva nainen. Pääsin neitsyydestäni. Sain yht'äkkiä itsevarmuutta. Ihastuin playeriin joka ei tietenkään halunnut musta muuta kuin seksiä. Sitten peli lähti totaalisesti käsistä. Jaoin kaikille kenelle vaan kelpasin yrittäen hakea hyväksyntää ja lopulta romahdin täysin. Tajusin etteivät ne miehet musta muuta halunneet kuin seksiä. En ollut noille miehille edes ihminen. Itsevarmuus oli taas nollissa. Yritin itsemurhaa. Tästä nyt pari vuotta. Olen vähentänyt reilusti Tinderin käyttöä. Tänä vuonna olen harrastanut seksiä yhden miehen kanssa. Sen kanssa jopa tapailtiin ihan muutenkin kuin seksin merkeissä. Sitten tapahtui tämä perus ghostaus eli miehestä ei enää kuulunut. Olen miettinyt miksi en kelpaa kenellekkään muuten kuin seksiin. Noh, olen tullut siihen tulokseen että 1. en ole tarpeeksi kaunis suhteeseen 2. tissini ovat aa-kuppia, miksi kukaan mies haluaisi lautaa kun tarjolla on isotissisiäkin naisia? 3. Olen estoinen seksin suhteen (en anna persettä, en ota suihin). Tulipa tästä nyt romaani. Mitä syitä teillä muilla on sinkkuuteen?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja oikeille miehille, sellaisille joita haluavat oikeat naiset, ei ole tissien koolla mitään merkitystä. Tämä kannattaa muistaa. Eihän kukaan halua olla ihmisen kanssa jolla on fiksoituminen johonkin kapeaan alaan ihmisissä? Edelleen, ihmiset seurustelevat ihmisten kanssa, eivät jonkun ruumiinosan.

Vierailija
22/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on niin, että pienirintaisuus on merkittävä haitta parisuhdetta etsiessä ja seksuaalisessa mielessä. On miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista tai joille asialla ei ole merkitystä, mutta valtaosalle sillä on iso merkitys. Niin kuin joku tuossa jo totesi, valintatilanteen osuessa kohdalle, pienirintäinen jää aina kakkoseksi. Tämä on minun kokemukseni asiasta. On valitettavaa, että tällaisen haittatekijän vuoksi, johon ei itse pysty vaikuttamaan, on pakotettu elämään vajavaista elämää.

Jos olisi kaksi täysin saman näköistä kaunista naista, vaikka nyt kaksoset, ja toisella olisi aa-kuppi ja toisella g-kuppi, KUKAAN heteromies ei valitsisi aa-kupin omaavaa naista. EI KUKAAN. Bi-mies voisi valita aa-kuppisen koska pitäisi mahdollisimman poikamaisesta naisesta.

Ei helvetti tissien koolla ole mitään tekemistä naisellisuuden/seksikkyyden kanssa. Mulla on ollut pari isotissistä kumppania ja pari pienitissistä kumppania, pidemmissä suhteissa kaikki. Nykyinen siro pienitissinen naiseni on kaikkein naisellisin nainen mitä tiedän. Kokonaisuus ratkaisee. Sitä paitsi mitä isommat tissit, sitä tyhmempi nainen , sanoo kokemukseni.

Kas kummaa kun (isot) tissit nimenomaan liitetään vain ja ainoastaan naisellisuuteen. Mikä muu on naisellisuuden merkki ellei (isot) tissit?

Mun miehelle se on pitkät hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 10 kg ylipainoinen. Minulle sanotaan aina, että olen mukava ja hauska mutta laihduttaa pitäisi että minun kanssa voisi seurustella. Olen mieluummin yksin, kahteen vuoteen en ole edes yrittänyt mitään.

Vierailija
24/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on niin, että pienirintaisuus on merkittävä haitta parisuhdetta etsiessä ja seksuaalisessa mielessä. On miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista tai joille asialla ei ole merkitystä, mutta valtaosalle sillä on iso merkitys. Niin kuin joku tuossa jo totesi, valintatilanteen osuessa kohdalle, pienirintäinen jää aina kakkoseksi. Tämä on minun kokemukseni asiasta. On valitettavaa, että tällaisen haittatekijän vuoksi, johon ei itse pysty vaikuttamaan, on pakotettu elämään vajavaista elämää.

Höpö höpö. Itse pitäisin isoista sinänsä enemmän mutta olen aina seurustellut pienirintaisten kanssa. Ei tissit vaan kokonaisuus.

Vierailija
25/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itse pitäisin isoista sinänsä enemmän mutta olen aina seurustellut pienirintaisten kanssa. Ei tissit vaan kokonaisuus.

Niin, seurustelet lautojen kanssa kun et isotissistä saa. Tyydyt siihen mitä saat kun et yksin halua olla. Perus. Kuhan pillua saa... Huoh.

Ei, vaan en ole ihastunut isotissisiin. Sängyssä olen kyllä olut kurvikkaammankin kanssa. 

Vierailija
26/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä esimerkki, että kun nainen vähänkin panostaa seuran hakuun, niin johan alkaa kiinnostusta löytymään. Aiemmin ei löytynyt ketään, kun ei itse ollut aktiivinen.

Vierailija
27/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuutta 5v. takana, joista osa omasta tahdosta. Nyt vuoden olen haaveillut taas parisuhteesta, mutta mitään ei ole tapahtunut, eikä varmaan tapahdukkaan. Olen kranttu ja lisäksi hidas suhteen alussa, että ei ihme, kun miehet ehtii häippästä. Minun suhteet alkavat pidemmällä tutustumisella, ennen kuin mitään intiimiä pääsee tapahtumaan. Kiitos vain nuoruusvuosien huonoista mieskokemuksista, mutta minähän en ole mikään panopuu, ränni, kiimalehmä tai muu halveksivasti nimetty nainen. Se on pillit poikki heti, kun suusta pääsee jotain halpaa ja arvostus puuttuu. Ulkonäköä ja statusta kyllä piisaa, että siitä se ei ole kiinni. Pelkästään kokemukset minusta on varovaisen tehneet. Tällä hetkellä olen ihastunut kilttiin mieheen, joka ei halua parisuhdetta lähes samoista syistä kun minäkään. Hänellä on luottamus mennyt naisiin. Minulle hitaalle tämä toimii hyvin, kun ei tarvitse pelätä parisuhdetta, josta silti haaveilen joka päivä.

Vierailija
28/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Olen keski-ikäinen tavismies. Haen kokonaisvaltaiseen suhteeseen naista jonka vasen rinta on kooltaan 380 kuutiosenttimetriä ja oikea 385 kuutiosenttimetriä. Toleranssia saa olla 0,1% suuntaan tai toiseen. Areolan alue saa suoraan edestä mitattuna olla 4,8% rinnan kokonaisalueesta, toleranssi 0,2%. Nännin normaali protruusio 7,8 millimetriä, kiihottuneessa tilassa +38%, toleranssit 2% ja 3,5%.

Muutoin voit olla vaikka totaalilatvalaho pakastinmurhaaja, valitsen partnerin ainoastaan tällä standardilla.

....

Eiku....

Miksi joka ketjusta on pakko löytyä se yksi muka hauska vittuilija?

Koska aina siitä joku vetää melonit sieraimeensa. Siis jos omaa sellaiset.

Vierailija
29/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kaksi täysin saman näköistä kaunista naista, vaikka nyt kaksoset, ja toisella olisi aa-kuppi ja toisella g-kuppi, KUKAAN heteromies ei valitsisi aa-kupin omaavaa naista. EI KUKAAN. Bi-mies voisi valita aa-kuppisen koska pitäisi mahdollisimman poikamaisesta naisesta.

Ei helvetti tissien koolla ole mitään tekemistä naisellisuuden/seksikkyyden kanssa. Mulla on ollut pari isotissistä kumppania ja pari pienitissistä kumppania, pidemmissä suhteissa kaikki. Nykyinen siro pienitissinen naiseni on kaikkein naisellisin nainen mitä tiedän. Kokonaisuus ratkaisee. Sitä paitsi mitä isommat tissit, sitä tyhmempi nainen , sanoo kokemukseni.

Kas kummaa kun (isot) tissit nimenomaan liitetään vain ja ainoastaan naisellisuuteen. Mikä muu on naisellisuuden merkki ellei (isot) tissit?

Jäkätys, mököttäminen, myöhässä oleminen, ojaan ajo ... jatkanko listaa?

M

Jäkätys ja mökötys on kyllä meillä tyypillisempää miehelle. Itse kyllä harrastan sarkastista vittuilua ja olen jokapaikassa 10-15 minuuttia ennen määräaikaa.

N

Vierailija
30/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvä esimerkki, että kun nainen vähänkin panostaa seuran hakuun, niin johan alkaa kiinnostusta löytymään. Aiemmin ei löytynyt ketään, kun ei itse ollut aktiivinen.

AP tapaus on myös hyvä esimerkki siitä, miten pelkkä seksi ohjaa miehiä parinhakuun. Tinder on vain pinnallinen lihatiski. Aika harvassa ovat ne rakkauskertomukset.

Vierailija
31/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Olen keski-ikäinen tavismies. Haen kokonaisvaltaiseen suhteeseen naista jonka vasen rinta on kooltaan 380 kuutiosenttimetriä ja oikea 385 kuutiosenttimetriä. Toleranssia saa olla 0,1% suuntaan tai toiseen. Areolan alue saa suoraan edestä mitattuna olla 4,8% rinnan kokonaisalueesta, toleranssi 0,2%. Nännin normaali protruusio 7,8 millimetriä, kiihottuneessa tilassa +38%, toleranssit 2% ja 3,5%.

Muutoin voit olla vaikka totaalilatvalaho pakastinmurhaaja, valitsen partnerin ainoastaan tällä standardilla.

....

Eiku....

Miksi joka ketjusta on pakko löytyä se yksi muka hauska vittuilija?

Miksi joka ketjusta on pakko löytyä se yksi muka järkevä valittaja?

Vierailija
32/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa heti alkuunsa nuo "en ole missi ja isotissinen" -jutut. Parisuhteessa ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.

Ap:n tekstistä paistaa läpi henkiset ongelmat. On todella vaikeaa alkaa syvälliseen suhteeseen henkilön kanssa, joka vihaa itseään, on epävarma ja hautoo itsemurhaa. Se, että ihminen ei pidä itsestään, on vain aistittavissa, ja melko varmasti juuri tämä on syy ap:n ongelmiin.

Neuvoni olisi, että unohda nyt pariksi vuodeksi seksi ja ulkonäkö, ja hoida pääsi kuntoon. Opettele nauttimaan elämästäsi ja arvostamaan itse itseäsi.

Vierailija
33/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa enkä ole tinderissä.Oikeadti en vain tapaa ketään sopivaa. 167/57 ja ihan ok naama joten ei ulkonäkö ole este. Töissä ehkä tapaisin,mutta työkavereihin en koske.

Vierailija
34/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen 10 kg ylipainoinen. Minulle sanotaan aina, että olen mukava ja hauska mutta laihduttaa pitäisi että minun kanssa voisi seurustella. Olen mieluummin yksin, kahteen vuoteen en ole edes yrittänyt mitään.

Etkö voisi laihduttaa sitten ihan vain itsesi takia? Toki kaikki saa olla sellaisia kuin haluaa, mutta olisiko parin kilon tiputtaminen liian vastenmielistä? Ihmiset ovat erilaisia, tiedän. Kun minä jäin sinkuksi pitkästä parisuhteesta, niin laihdutin 15 kiloa pois, ja tietysti halusin näyttää paremmalta mutta myös oma oloni koheni huomattavasti. Aika pian erostani (ehkä 6kk) löysin uuden ihanan kumppanin, ja kolme vuotta jo vierähtänyt tuosta.

Vierailija
35/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta voi päätellä, miksi miehet eivät kelpaa nykynaiselle.

Ihan näyttää löytyvän sellaisia miehiä jotka haluavat seurustella pelkkien tissien kanssa. Tulee mieleen sketsi jossa "mattinykänen" lähtee pumpattavan barbaran kanssa kanarialle ja levittelee aurinkorasvaa. Sellaisia miehiä sieltä tinderistä löytyy.

Mies sitten olisi parikymmentä vuotta parisuhteessa niitten tissien kanssa? Naimisissa ja kaikki?

WT? Oh, yes :D

Vierailija
36/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa sä nyt selität?

Vierailija
37/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kaikki pienirintaiset naiset ovat vakuuttuneita siitä, että rintojen koko on se ainoa syy sinkkuuteen, niin miksi ette tee asialle mitään? Jos itsetunto on tisseistä kiinni niin hankkikaa riittävän suuret silikonit.

Itse olen vain B-kuppinen enkä edes erityisen kaunis, mutta aina on parisuhdetta haluavia miehiä löytynyt. Arvelisin, että syynä siihen on hyvä itsetunto, itsenäisyys ja positiivinen elämän asenne. Omat kumppanini olen löytänyt työelämästä tai harrastusteni parista. Baareista ja netistä luulisin olevan vaikeampaa löytää muustakin kuin seksistä kiinnostuneita.

Vierailija
38/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jo jättää nuo pienten rintojen mollaamiskommentit pois. Toiset tykkää muhkummasta, toisille ei ole kaikki kaikessa, eiköhän se ole jo käynyt selväksi.

Edelleen odottelen vinkkejä siitä mistä niitä miehiä löytää, kun yli 10 vuotta tässä etsitty tuloksetta. "Kelpaisi" ihan perusjantteri jolla ei ole vaikeaa ylipainoa eikä vaikeaa päihdeongelmaa.

Vierailija
39/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus karkottaa miehet, ei liian pienet tissit tai mikään muukaan kehon pala. En usko, että olet rumakaan, koska olet kuitenkin saanut miesseuraa. Aloita itsetunnon kohotus projekti. Terapiastakin saa siihen apua. Sitten kun itsetunto kohoaa, ei elämäsi onnellisuus ole kiinni siitä onko sinulla miestä vai ei. Löydät myös sopivan miehen, kun et kaipaa miestä epätoivoisesti vaan olet valmis etsimään ihmisen kenen kanssa klikkaa monella tasolla. Toivoa on!

Vierailija
40/119 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole löytynyt tasoistani miestä ainakaan Suomesta. Olen akateeminen ja korkeastikoulutettu, elegantti nainen ja odotan myös korkeaa tasoa mieheltä. Hygienian täytyy olla kunnossa, samoin koulutuksen ja elämän sisällön. En vain ihastu palavasti niin helposti kuin tasottomat miehet.