Sinä vasten tahtoasi oleva sinkkunainen, miksi et saa miestä?
Mulla ikää 29 vuotta ja kertaakaan en ole suhteeseen miehille kelvannut. Ala ja yläasteella haukuttiin rumaksi ja laudaksi ja itsevarmuuteni oli nollissa. Opiskeluaikoina yritin lähestyä erästä miestä, mutta hän ei ollut kiinnostunut. Ikävuosina 18-26 mulla ei ollut minkäänlaisia miesjuttuja ja olin jo varma että menen neitsyenä hautaan. Baareissa ei koskaan miehet lähestyneet. 26-vuotiaana päätin että viimeinen oljenkorteni päästä edes siitä neitsyydestä eroon, on netti. Liityin Tinderiin. Sain satoja matcheja, whaaat? Minä? Koko elämäni rumaksi haukuttu/miehille pelkkää ilmaa oleva nainen. Pääsin neitsyydestäni. Sain yht'äkkiä itsevarmuutta. Ihastuin playeriin joka ei tietenkään halunnut musta muuta kuin seksiä. Sitten peli lähti totaalisesti käsistä. Jaoin kaikille kenelle vaan kelpasin yrittäen hakea hyväksyntää ja lopulta romahdin täysin. Tajusin etteivät ne miehet musta muuta halunneet kuin seksiä. En ollut noille miehille edes ihminen. Itsevarmuus oli taas nollissa. Yritin itsemurhaa. Tästä nyt pari vuotta. Olen vähentänyt reilusti Tinderin käyttöä. Tänä vuonna olen harrastanut seksiä yhden miehen kanssa. Sen kanssa jopa tapailtiin ihan muutenkin kuin seksin merkeissä. Sitten tapahtui tämä perus ghostaus eli miehestä ei enää kuulunut. Olen miettinyt miksi en kelpaa kenellekkään muuten kuin seksiin. Noh, olen tullut siihen tulokseen että 1. en ole tarpeeksi kaunis suhteeseen 2. tissini ovat aa-kuppia, miksi kukaan mies haluaisi lautaa kun tarjolla on isotissisiäkin naisia? 3. Olen estoinen seksin suhteen (en anna persettä, en ota suihin). Tulipa tästä nyt romaani. Mitä syitä teillä muilla on sinkkuuteen?
Kommentit (119)
Miehetkin myös huomaavat myös sen mitä ulkokuoren sisällä on. Epävarmuus, itsensä vähättely ja surullisuus ei houkuta vaikka kuinka pitäisi kaikki persoonat hyväksyä sellaisenaan. Mimmin ei tarvitse olla mikään yli-iloinen, itseään rakastava timmimimmi, kunhan vain ottaa ympärillä rullaavan elämän rennosti tai kummempia hötkyilemättä ja on itse itsestään "ok"-mieltä niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin. "Tavallinen nainen" on sinkkumarkkinoiden myyntivaltti. Ei tässä loppuviimein etsitä kuin sitä ihmistä, jonka kanssa tulee mahdollisimman helposti toimeen loppuelämänsä ajan.
Vierailija kirjoitti:
No hän varmaan sitten kompensoi rinnattomuuden ottamalla suihin ja antamalla persettä. Et sä laudan kanssa muuten olisi.
Voi raukka kun tietäisitkin... mutta mitäpä tässä huono-osaisempaa liialla tiedolla kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon kuvitellut, että isojen rintojeni takia mua ei huolita (kuppikokoani löytyy alusvaateliikkeistä, ei marketeista). Pääsyy on varmaan, että olen sisältä rikki, epätasapainossa, masentunut. Jotkut miehet ovat häipyneet elämästäni näkymättömiin, toiset ovat pitäneet mua löyhässä hirressä (tahdon olla yhdessä-en tahdokaan, monta kertaa peräkkäin toistettuna vuorotellen), kaksi miestä on ollut fyysisesti ja psyykkisesti väkivaltaisia. En kovin luota ihmisiin, varsinkaan miehiin. Lisäksi olen varsin introvertti, omaan resting bitch facen. Onnella on myös arpansa pelissä näissä asioissa. En ole samalla aaltopituudella monenkaan miehen kanssa. En kestäisi tyhmää miestä.
Introverteillä ei kyllä ole automaattisesti tuota bitch facea. Itse olen introvertti, mikä vaikeuttaa ihmisiin tutustumista, mutta introverttius itsessään ei tarkoita ylimielistä tai luotaantyöntävää asennetta muita ihmisiä kohtaan, mitä taas tuo bitch face ilmentää. Itse hymyilen kyllä ihmisille, mutta en aloita keskustelua juuri koskaan. Kevyt keskustelu esim. säästä on aika kiusallista mielestäni.
Siinäpä lienee se syy, miksi olen sinkku. En osaa tehdä aloitteita, enkä ole ihminen, jolle esim. baarissa tullaan randomisti jutteleen. Tai, jos tullaan, en osaa small talkia, enkä flirttailua. Exään tutustuin opiskelupiireissä, tunnettiin pari vuotta ennen kuin alettiin edes tapaileen.
Mä olen kanssa introvertti, enkä nyt erityisen lähtökohtaisesti nauti ihmisten kanssa keskustelemisesta. Olen kuitenkin ihan tietoisesti harjoitellut keskustelujen aloittamista ja ylläpitämistä, koska tästä on ihan työelämässäkin hyötyä. Olen myönteinen ihminen ja hymyilen paljon ja ilmeisesti tämä yhdistettynä kohteliaisiin tapoihin riittää tekemään mut armottomaksi flirttailijaksi joidenkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti on niin, että pienirintaisuus on merkittävä haitta parisuhdetta etsiessä ja seksuaalisessa mielessä. On miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista tai joille asialla ei ole merkitystä, mutta valtaosalle sillä on iso merkitys. Niin kuin joku tuossa jo totesi, valintatilanteen osuessa kohdalle, pienirintäinen jää aina kakkoseksi. Tämä on minun kokemukseni asiasta. On valitettavaa, että tällaisen haittatekijän vuoksi, johon ei itse pysty vaikuttamaan, on pakotettu elämään vajavaista elämää.
Sama se on miehilläkin, kun on pieni muna eikä kummoinen ulkonäkö niin juuri kukaan ei halua. Vajavaista on miestenkin elämä.
Tissien koolla ei ole mitään merkitystä. Ulkonäkö on tärkeintä, mutta naisellisuus tulee muista asioista. Kokeilkaapa meikata pitkän kaavan kautta, värjätä hiukset platinablondeiksi tai ottaa lisäkkeitä, laittaa ripsienpidennykset ja pukeutua naisellisesti. Mitä feikimpi, sitä enemmän kiinnitätte huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti on niin, että pienirintaisuus on merkittävä haitta parisuhdetta etsiessä ja seksuaalisessa mielessä. On miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista tai joille asialla ei ole merkitystä, mutta valtaosalle sillä on iso merkitys. Niin kuin joku tuossa jo totesi, valintatilanteen osuessa kohdalle, pienirintäinen jää aina kakkoseksi. Tämä on minun kokemukseni asiasta. On valitettavaa, että tällaisen haittatekijän vuoksi, johon ei itse pysty vaikuttamaan, on pakotettu elämään vajavaista elämää.
Sama se on miehilläkin, kun on pieni muna eikä kummoinen ulkonäkö niin juuri kukaan ei halua. Vajavaista on miestenkin elämä.
Näin se menee monien miestenkin kohdalla, ulkonäkö ratkaisee. Akat vaan valittaa asiasta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tissien koolla ei ole mitään merkitystä. Ulkonäkö on tärkeintä, mutta naisellisuus tulee muista asioista. Kokeilkaapa meikata pitkän kaavan kautta, värjätä hiukset platinablondeiksi tai ottaa lisäkkeitä, laittaa ripsienpidennykset ja pukeutua naisellisesti. Mitä feikimpi, sitä enemmän kiinnitätte huomiota.
tätä en suosittele ihan tuolla tavalla, mutta kevyet ripsienpidennykset, meikkaaminen taitavasti (varjostuksia jne), ja hiukset kuntoon, tyylikkäät naiselliset vaatteet.
ei tartte itteään bimboksi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä miehiä sitten kannattaisi etsiä jos ei netistä? Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Vai kannattaako 30v ikisinkun jo luovuttaa.
No tästä, minä mies 35v voisin lähtee sinun mukaan:)
Missäpäin Suomea oleskelet?
Kuopiossa
Noin 500km etäisyyttä. :(
Mihin suuntaan ?
Toinen kiinnostunut 35v mies
Pohjoiseen. Miesten pariutumis- ja perheenperustamisvietti selvästi herää just siinä 35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä miehiä sitten kannattaisi etsiä jos ei netistä? Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Kuopiossa
Mihin suuntaan ?
Etelässä oleskelen, olen kyllä pohjoisemmasta (Kuopion seutu) kotoisin ja sinne ajattelin muuttaa takaisin heti kun mahdollisuus on. T: se jonka viestiä (2kpl) tässä lainattiin
Hmm. Pienistä tisseistä huolimatta pääsin naimisiin ihanimman miehen kanssa, jonka tunnen. Enkä usko olevani ainoa.
Ei tässäkään voi muuta sanoa kuin että ihan oma vika jos aina valkkaa sen öhisevän lätkäjuntin miehekseen. Koulutettua ja tyylikästä sinkkumiestä on suomessa tarjolla vaikka jonoksi asti, mutta eri juttu on että kelpaako ne muuta kuin juhlapuheissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa
Mihin suuntaan ?
Pohjoiseen. Miesten pariutumis- ja perheenperustamisvietti selvästi herää just siinä 35-vuotiaana.
Jes! Fuckbuddyni johon olen ihastunut on melkein 35 v. Nyt jos pidän hänet tyytyväisenä vielä hetken, ehkä hän haluaa sitoutua muhun vielä joku päivä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässäkään voi muuta sanoa kuin että ihan oma vika jos aina valkkaa sen öhisevän lätkäjuntin miehekseen. Koulutettua ja tyylikästä sinkkumiestä on suomessa tarjolla vaikka jonoksi asti, mutta eri juttu on että kelpaako ne muuta kuin juhlapuheissa.
Ne koulutetut ja tyylikkäät sinkkumiehet (ainakin sellaiset jotka ovat itseään noin mainostaneet) ovat olleet todella kranttuja. Väärän väriset hiukset - pakit, väärä ruumiinmuoto - pakit, vääränlainen seurusteluhistoria - pakit, väärä koulutus - pakit. Ja niin edelleen.
Ollaan sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän näitä koulutettuja ja tyylikkäitä sinkkumiehiä löytää? Ei ainakaan tinderissä ole tullut vastaan ensimmäistäkään.
Olen uskossa. En halua harrastaa seksiä ilman avioliittoa. Ajatus avioliitosta taas ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne koulutetut ja tyylikkäät sinkkumiehet (ainakin sellaiset jotka ovat itseään noin mainostaneet) ovat olleet todella kranttuja. Väärän väriset hiukset - pakit, väärä ruumiinmuoto - pakit, vääränlainen seurusteluhistoria - pakit, väärä koulutus - pakit. Ja niin edelleen.
Ollaan sitten yksin.
Toki silläkin on merkitystä millainen nainen on. Jos se on joku lätkäjunttien kanssa sekoileva semi-alkoholisti niin eihän sellaista kukaan itseään kunnioittava koulutettu mies huoli. Pointti kuitenkin oli, että jos naisella on pää ja asenne ja elämäntavat kunnossa niin laatumiehiä kyllä riittää.
Mietihän nyt asiaa vielä uudestaan.
Selkeästi kelpaat seksiin, kun siihen tunnut miehiä löytävän. Parisuhteen löytäminen on ilmeisesti se isompi ongelma. Kumpaan luulisit naisen ulkonäön enemmän vaikuttavan, seksiin vai parisuhteeseen? Vihjeenä mainittakoon, että yleisesti miehen seksuaalisuutta pidetään hyvin visuaalisena.
Olisikohan kuitenkin niin, että syy suhteen puuttumiseen on jossain muualla kuin ulkonäössäsi? Ellet sitten, ole niin ruma, että miehet harrastavat seksiä kanssasi vain pimeässä silmät kiinni. Yksi syy voi olla heikko itsetunto, joka heijastuu käytökseesi. Tai sitten luonteesi on sen verran haastava, etteivät miehet jaksa tutustua sinuun pidempään. Tai yksinkertaisesti et ole tavannut sinulle sopivaa miestä. Ei ole mitenkään helppo juttu nykypäivän kiireissä tutustua siihen oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitten yksin.
Toki silläkin on merkitystä millainen nainen on. Jos se on joku lätkäjunttien kanssa sekoileva semi-alkoholisti niin eihän sellaista kukaan itseään kunnioittava koulutettu mies huoli. Pointti kuitenkin oli, että jos naisella on pää ja asenne ja elämäntavat kunnossa niin laatumiehiä kyllä riittää.
Olen tuo kommentin kirjoittanut ja sain pakkeja nimenomaan siksi että minkäänlaista seurusteluhistoriaa ei ollut.
Marsilainen kirjoitti:
Miehetkin myös huomaavat myös sen mitä ulkokuoren sisällä on. Epävarmuus, itsensä vähättely ja surullisuus ei houkuta vaikka kuinka pitäisi kaikki persoonat hyväksyä sellaisenaan. Mimmin ei tarvitse olla mikään yli-iloinen, itseään rakastava timmimimmi, kunhan vain ottaa ympärillä rullaavan elämän rennosti tai kummempia hötkyilemättä ja on itse itsestään "ok"-mieltä niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin. "Tavallinen nainen" on sinkkumarkkinoiden myyntivaltti. Ei tässä loppuviimein etsitä kuin sitä ihmistä, jonka kanssa tulee mahdollisimman helposti toimeen loppuelämänsä ajan.
Tämä.
Ystäväni on hyvä esimerkki. Hän on kaunis, upea fitnesstä harrastava, timmi ja lihaksikas sekä fiksu, mutta tosi epävarma itsestään, välillä tosi negatiivinen.
ei ole ulkonäöstä kiinni, monet "rumat" ihmiset ovat kimpassa ja lisääntyvät jne.
luonnetta kehiin ja ilmoita tinderissä että parisuhde kiinnostaisi jos tulee oikeanlainen vastaan
ÄLÄKÄ avaa niitä haarojasi noin helpolla, itsellä takana pitkiä parisuhdeita ja aina odottanut 7-10 treffit ennenkuin olen harrastanut seksiä, ja miehet aina arvostaneet tätä ja siitä erottaa ne ketkä on oikeasti kiinnostuneita.