Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen kävi käsiksi ja suuteli väkisin naiskolleegaa...

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kun Teuvo oli sahalla töissä se paloi koko ajan ja oli konkurssin partaalla. Jossain vaiheessa sen jälkeen kun Teuvo oli sieltä häipynyt, saha alkoi kannattamaan ja paloturvallisuuskin saatiin kuntoon, varmaan olis uutisoitu jos olis kärvähtänyt taas. Niin ja siis sahaan oli pumpattu satoja tuhansia eu-tukea samaan aikaan kun Teuvo haukkui EU:n tukijärjestelmää 😃.

Todellisuus on toisenlainen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022815261350_uu.shtml 

Laitoit sitten linkin joka on ihan asiasta kolmanteen. Tässä totuutta tuosta josta kirjoitin:

Perussuomalaisten kansanedustajan Teuvo Hakkaraisen perheyritys on rämpinyt vakavissa talousvaikeuksissa kymmenen vuoden ajan. Lähes konkurssikypsälle sahalle on pumpattu yhteiskunnan tukia vuosikymmenen aikana yli 800 000 euroa.

KHT-tilintarkastaja Tom Turja kävi Nelosen uutisten toimeksiannosta läpi yhtiön tilinpäätökset vuosituhannen alusta asti. Hänen mukaansa yhtiö on ollut konkurssin partaalla vuodesta 2002.

-- Kyllä tämä (yhtiö) on aika kunnossa, huonossa hapessa.

Kuinka konkurssikypsä tämä on?

-- Se on tunnuslukujen perusteella maksukyvytön eli ei voi vastata veloistaan, omaisuus ei kata velkoja, Turja määrittelee.

Hakkaraisten mielestä yhtiön talousongelmia selittää saha-alan vaikeuksien lisäksi Haka-Woodin todellinen vitsaus, usein toistuvat tulipalot. 2000-luvulla sahalla on ollut pienten palonalkujen lisäksi peräti viisi suurta tulipaloa.

Teuvo Hakkarainen asuu aivan sahan vieressä, joten hän on itse ollut paikalla sammuttamassa kaikkia tulipaloja. Hän ei osaa selittää, mistä yhtiön tiheään toistuneet palot johtuvat.

-- Kyllä on kaikki yritetty tehdä. Mä tossa vieressä oon asunut ja kukkunut ja ollut valmiina koko ajan, että jos jotain, mutta joka kerta mä oon myöhästynyt siitä muutaman minuutin, Hakkarainen kertoo.

Tämän vuosituhannen ensimmäinen palo oli toukokuussa 2001. Silloin tuhoutui juuri valmistunut sahatavaran lajittelulinja. Teuvo Hakkaraisen mielestä tästä palosta lähti alamäki.

-- Sitä ei keritty käyttää päivääkään, se oli koekäytössä.

Palon jälkeen työt jouduttiin tekemään taas manuaalisesti.

-- Ne on kallita ratkaisuja, kun siinä on miehiä paljon. Siitä kaikki lähti. Jos se olisi silloin onnistunut eikä sitä (paloa) sattunut, niin ei varmasti olisi tommosta tullut, mitä nyt on ollut, Hakkarainen uskoo.

Seuraava paha palo oli tammikuussa 2005. Kuivaamo- ja varastorakennuksen tuhonneelta paloalueelta palokoira merkkasi kaksi kohtaa. Poliisi tutkikin paloa tuhopolttona. Esitutkinnassa kuultiin syylliseksi epäiltynä miestä, joka myönsi ennen paloa uhkailleensa Hakkaraisia vanhojen kaunojen takia. Mies kuitenkin kiisti ehdottomasti sahan polttamisen, sillä asia ei hänen mukaansa ollut käynyt mielessäkään.

Tutkinta ei johtanut mihinkään, ja poliisi lopetti sen tuloksettomana.

Kahden viime vuoden aikana on ollut kolme paloa. Elokuussa 2009 paloi jakosaha saharakennuksessa. Aamuyöllä alkanut palo ei päässyt leviämään, sillä Teuvo Hakkarainen onnistui sammuttamaan tulen letkulla ennen palokunnan tuloa. Hän kertoo, että tässä yhteydessä häneltä paloivat vaatteet päälle ja kännykkä rintataskuun.

Maaliskuussa 2010 paloi juuri valmistunut lämpökeskus kivijalkaan asti, ja juuri ennen viime vuodenvaihdetta tuhoutui korjaamo. Hakkarainen arvelee myöhästyneensä korjaamon palosta vain parilla minuutilla.

-- Kaksi minuuttia, niin mä olisin kerennyt sen sammuttaa. Sitten kun siellä alkoi ne kaasupullot räjähtelemään, palokunta ei voinut tulla siihen lähelle, tietenkään, onhan niillä työturvallisuusmääräykset. Minua ne ei koske, Hakkarainen muistelee.

https://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/239169-hakkaraisten-tulipalojen-…

Hemmetin uuno.

Otappa google käteen ja selvitä kuinka monta sahaa maailmassa palaa joka vuosi. 

Hieno puupöly on kuin ruutia ilmassa ja se syttyy pienistäkin kipinöistä joita sahoilla syntyy helpostikin. 

Puuteollisuusalalla erilaiset rahalliset tuet ovat täysin normaaleja toimenpiteitä ja niitä  on monia erilaisia erilaisiin tarkoituksiin.

Kun et ymmärrä mitään teollisesta yrittämisestä etkä puunjalostuksestakaan niin kannattaisi varmaan olla ihan vaiti.  

No kummasti siellä on kuitenkin viime vuosina pystytty huolehtimaan siitä ettei saha kärvähdä. Että se siitä normaaliudesta :D. Sukulaisella on saha eikä se ole palanut kertaakaan.

Vierailija
202/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista että että hakee vientitukea yritykselleen jos sellaista on tarjolla. 

Se ei silti estä vastustamasta byrokraattista EU-tukijärjestelmää?  

Arvostan miestä joka ei ainostaan katso omaa etuaan eli miestä kuten Teuvo Hakkarainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska zuvagin sukulaisella on saha joka ei ole palanut niin kenekään muunkaan sahat eivät voi palaa. 

Sellasta logiikkaa. 

Vierailija
204/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäytin opettajakolleegaani takapuolelle käytävällä kävelllessä ja tuo nainen vsin sanoi hih ja nauroi

Ei tehnyt rikosilmoitusta. Miksi ei?

Vierailija
205/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauva-palstan moderaattorit eivät sensuroi tätä keskustelua niin kuin he tekivät sen Porvoon-murhaajan kanssa? Nyt kelpaa retostella kun hölmöilijä olikin valkoinen suomalainen mies?

Teuvo Hakkarainen on ihan itse oma-aloiteisesti tuonut yksityisasiansa julkisuuden riepoteltavaksi.

Ja toisekseen, Hakkarainen on vapaaehtoisesti hakeutunut luottamustoimeen (kansanedustaja) joilta vaaditaan korkeampaa moraalia ja käytöstapoja, kuin muilta kansalaisista.

Ja hänelle siitä maksetaan verovaroin palkkaa ja kulukorvausia ja jopa ilmaiset viinat ja taksit.

Hakkarainen saisi viettää rauhallista elämää, jos hän ei kävisi meidän rahakukkarolla.

Lähestyit minun kysymystäni ihan väärästa kulmasta.

Totta kai Hakkaraisen hölmöilyitä kuuluukin riepotella. Väitinkö edes missään muuta? Miksi niin isoa mediahuomiota saanutta Porvoon-murhaa ei saanut käsitellä täällä? Tosin sehän on aika selvää: tällä palstalla on kaksoisstandardit mitä tulee poliittiseen sensurointiin. 

Vierailija
206/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taasen Teuvolla kovat paineet, mutta itse on itensä aina tuollaiseen julkisuusmylläkkään järjestänyt joko taitamattomuuttaan tai ihan tyhmyyttään.  Ehkä saa itse tuosta jotain kiksejä kun pääsee median ryöpytettäväksi ja kansan keskuudessa puheenaiheeksi.

Mitäköhän muuten Teukan nuorikko tuosta tykänny, vai uskaltaako edes olla mitään mieltä, ettei tule jätetyksi. Teuvo tavallaan eräänlainen kultakimpale naisille, vaikka onkin tuollainen hulivili vilperi.

Vierailija
207/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulaiset näyttävät pahoittaneen mielensä tästä hakkaraiskeskustelusta aika pahasti :D

Vierailija
208/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kun Teuvo oli sahalla töissä se paloi koko ajan ja oli konkurssin partaalla. Jossain vaiheessa sen jälkeen kun Teuvo oli sieltä häipynyt, saha alkoi kannattamaan ja paloturvallisuuskin saatiin kuntoon, varmaan olis uutisoitu jos olis kärvähtänyt taas. Niin ja siis sahaan oli pumpattu satoja tuhansia eu-tukea samaan aikaan kun Teuvo haukkui EU:n tukijärjestelmää 😃.

Todellisuus on toisenlainen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022815261350_uu.shtml 

Laitoit sitten linkin joka on ihan asiasta kolmanteen. Tässä totuutta tuosta josta kirjoitin:

Perussuomalaisten kansanedustajan Teuvo Hakkaraisen perheyritys on rämpinyt vakavissa talousvaikeuksissa kymmenen vuoden ajan. Lähes konkurssikypsälle sahalle on pumpattu yhteiskunnan tukia vuosikymmenen aikana yli 800 000 euroa.

KHT-tilintarkastaja Tom Turja kävi Nelosen uutisten toimeksiannosta läpi yhtiön tilinpäätökset vuosituhannen alusta asti. Hänen mukaansa yhtiö on ollut konkurssin partaalla vuodesta 2002.

-- Kyllä tämä (yhtiö) on aika kunnossa, huonossa hapessa.

Kuinka konkurssikypsä tämä on?

-- Se on tunnuslukujen perusteella maksukyvytön eli ei voi vastata veloistaan, omaisuus ei kata velkoja, Turja määrittelee.

Hakkaraisten mielestä yhtiön talousongelmia selittää saha-alan vaikeuksien lisäksi Haka-Woodin todellinen vitsaus, usein toistuvat tulipalot. 2000-luvulla sahalla on ollut pienten palonalkujen lisäksi peräti viisi suurta tulipaloa.

Teuvo Hakkarainen asuu aivan sahan vieressä, joten hän on itse ollut paikalla sammuttamassa kaikkia tulipaloja. Hän ei osaa selittää, mistä yhtiön tiheään toistuneet palot johtuvat.

-- Kyllä on kaikki yritetty tehdä. Mä tossa vieressä oon asunut ja kukkunut ja ollut valmiina koko ajan, että jos jotain, mutta joka kerta mä oon myöhästynyt siitä muutaman minuutin, Hakkarainen kertoo.

Tämän vuosituhannen ensimmäinen palo oli toukokuussa 2001. Silloin tuhoutui juuri valmistunut sahatavaran lajittelulinja. Teuvo Hakkaraisen mielestä tästä palosta lähti alamäki.

-- Sitä ei keritty käyttää päivääkään, se oli koekäytössä.

Palon jälkeen työt jouduttiin tekemään taas manuaalisesti.

-- Ne on kallita ratkaisuja, kun siinä on miehiä paljon. Siitä kaikki lähti. Jos se olisi silloin onnistunut eikä sitä (paloa) sattunut, niin ei varmasti olisi tommosta tullut, mitä nyt on ollut, Hakkarainen uskoo.

Seuraava paha palo oli tammikuussa 2005. Kuivaamo- ja varastorakennuksen tuhonneelta paloalueelta palokoira merkkasi kaksi kohtaa. Poliisi tutkikin paloa tuhopolttona. Esitutkinnassa kuultiin syylliseksi epäiltynä miestä, joka myönsi ennen paloa uhkailleensa Hakkaraisia vanhojen kaunojen takia. Mies kuitenkin kiisti ehdottomasti sahan polttamisen, sillä asia ei hänen mukaansa ollut käynyt mielessäkään.

Tutkinta ei johtanut mihinkään, ja poliisi lopetti sen tuloksettomana.

Kahden viime vuoden aikana on ollut kolme paloa. Elokuussa 2009 paloi jakosaha saharakennuksessa. Aamuyöllä alkanut palo ei päässyt leviämään, sillä Teuvo Hakkarainen onnistui sammuttamaan tulen letkulla ennen palokunnan tuloa. Hän kertoo, että tässä yhteydessä häneltä paloivat vaatteet päälle ja kännykkä rintataskuun.

Maaliskuussa 2010 paloi juuri valmistunut lämpökeskus kivijalkaan asti, ja juuri ennen viime vuodenvaihdetta tuhoutui korjaamo. Hakkarainen arvelee myöhästyneensä korjaamon palosta vain parilla minuutilla.

-- Kaksi minuuttia, niin mä olisin kerennyt sen sammuttaa. Sitten kun siellä alkoi ne kaasupullot räjähtelemään, palokunta ei voinut tulla siihen lähelle, tietenkään, onhan niillä työturvallisuusmääräykset. Minua ne ei koske, Hakkarainen muistelee.

https://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa/239169-hakkaraisten-tulipalojen-…

Hemmetin uuno.

Otappa google käteen ja selvitä kuinka monta sahaa maailmassa palaa joka vuosi. 

Hieno puupöly on kuin ruutia ilmassa ja se syttyy pienistäkin kipinöistä joita sahoilla syntyy helpostikin. 

Puuteollisuusalalla erilaiset rahalliset tuet ovat täysin normaaleja toimenpiteitä ja niitä  on monia erilaisia erilaisiin tarkoituksiin.

Kun et ymmärrä mitään teollisesta yrittämisestä etkä puunjalostuksestakaan niin kannattaisi varmaan olla ihan vaiti.  

Jos turvallisuusasiat on hallinnassa, ei kipinät sinkoile keskellä yötä.

Vierailija
209/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauva-palstan moderaattorit eivät sensuroi tätä keskustelua niin kuin he tekivät sen Porvoon-murhaajan kanssa? Nyt kelpaa retostella kun hölmöilijä olikin valkoinen suomalainen mies?

Teuvo Hakkarainen on ihan itse oma-aloiteisesti tuonut yksityisasiansa julkisuuden riepoteltavaksi.

Ja toisekseen, Hakkarainen on vapaaehtoisesti hakeutunut luottamustoimeen (kansanedustaja) joilta vaaditaan korkeampaa moraalia ja käytöstapoja, kuin muilta kansalaisista.

Ja hänelle siitä maksetaan verovaroin palkkaa ja kulukorvausia ja jopa ilmaiset viinat ja taksit.

Hakkarainen saisi viettää rauhallista elämää, jos hän ei kävisi meidän rahakukkarolla.

Totta kai Hakkaraisen hölmöilyitä kuuluukin riepotella. Väitinkö edes missään muuta? Miksi niin isoa mediahuomiota saanutta Porvoon-murhaa ei saanut käsitellä täällä? Tosin sehän on aika selvää: tällä palstalla on kaksoisstandardit mitä tulee poliittiseen sensurointiin. 

Palstan kaksoisstandardit on tosiaan käsittämättömät. Miksei samat säännöt päde kaikille?

Tätä ihmettelen minä, persujen kannattaja, jonka mielestä on häpeällistä ettei Hakkaraista erotettu tekonsa takia. Ruoho teki rikosilmoituksen hyvästä syystä, ja toivon todella että asia etenee oikeuteen ja Hakkarainen saa ansaitsemansa tuomion. Näin siis siitä huolimatta, että negatiivinen julkisuus on persujen kannatuksesta pois.

On suuri häpeä, että näin törkeästä tempusta voi selvitä pelkällä varoituksella.

Vierailija
210/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsokaas silti, kuinka Teuvo  kerää seur. ek-vaaleissa kaikkien aikojen äänisaaliinsa huolimatta ahdiostelusta nyt.

Vierailija
211/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikespeoples kirjoitti:

Läpsäytin opettajakolleegaani takapuolelle käytävällä kävelllessä ja tuo nainen vsin sanoi hih ja nauroi

Hänellä ei ole motiivia politikoida ja saada julkisuutta tällä "metoo" uhriutumisella vaalien alla. Toisaalta ette ole ex-puoluetovereita ja hän ei ole poliittinen loikkari, joka on loikkauksensa jälkeen ollut kyseenalaisin motiivein lähdössä käräjöimään jo muitakin entisiä puoluetovereita vastaan, tosin viimeksi todistajan roolissa ja silloinkin innolla itsensä asian tiimoilta kaikkiin mahdollisiin medioihin tunkien.

Vierailija
212/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehtyikö Hakkarainen humalassa luulemaan Veera Ruohoa Mikael Jungneriksi?

Vierailija
213/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan kaksoisstandardit on tosiaan käsittämättömät. Miksei samat säännöt päde kaikille?

Tätä ihmettelen minä, persujen kannattaja, jonka mielestä on häpeällistä ettei Hakkaraista erotettu tekonsa takia. Ruoho teki rikosilmoituksen hyvästä syystä, ja toivon todella että asia etenee oikeuteen ja Hakkarainen saa ansaitsemansa tuomion. Näin siis siitä huolimatta, että negatiivinen julkisuus on persujen kannatuksesta pois.

On suuri häpeä, että näin törkeästä tempusta voi selvitä pelkällä varoituksella.

Mitä vidduu?1! Olin kännissä töissä! Ja vähän ( no muistikuva ) lipasin muijaa.

Mut viddu, mä teen teille lait, vaiks niinku et mistä viinaa saa ja koska.

Yhteenveto, jos Laura H edes kehtaa pärstää ikinä näyttää, nämä voimme sit unohtaa.

Vierailija
214/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sensuroidaan taas kovalla kädellä...

PERSUT vastustaa maahanmuuttoa koska Suomi-nainen vaatii turvaa, MUTTA keneltä? 

Ei tässä sentään alaikäisen raiskauksesta ollut kyse, eikä raiskauksesta ylipäätään, vaikka toki tämänkin teon olisi voinut jättää tekemättä.

Vierailija
215/221 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näitä Teukka ketjuja lukenut, mutta missä määrin täällä on kiinnitetty huomiota siihen, että persut vietti pikkujouluja työaikana ja työpaikalla?

Vierailija
216/221 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka on ymmärtänyt metoo kamppanjan hiukan väärin: kun isot pojat kourii niin minä kans.

Vierailija
217/221 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvon pikkujouluväkivalta eskaloituu. Tuonnehan joudutaan ensi vuonna palkkaamaan henkivartijat, varsinkin kun eduskuntaryhmän asenne on ollut nyt Teuvo iso soo soo SOO. Ja hommalla ollaan ilmeisesti liikuttavan yksimielisiä siitä että Teuvo kanavoi hienosti metsien miehen seksuaalista hätätilaa. Viime vuonna pyöritettiin naista hiuksista, tänä vuonna kuristussuudeltiin, jokohan ensi vuonna on vuorossa ullllatusrakastelu...?

Vierailija
218/221 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikespeoples kirjoitti:

Miksi ahdistelet kolleegoitasi seksuaalisesti? Ja vielä työpaikalla, jossa opettajien pitäisi varmaan näyttää hyvää esimerkkiä oppilaille!

Vierailija
219/221 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Purra vaikenee?

Vierailija
220/221 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvoa ahdisti kun on vain kaksi sukupuolta.