Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun sanomalehti julkaisee salaista materiaalis

Vierailija
16.12.2017 |

Jolla on merkitystä kansallisen turvallisuuden kannalta, onko mielestäsi myös toimittaja tehnyt rikoksen, vai vain vuotaja?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin kyseenalaista että mikä nyt sitten on niin salaista tietoa että sitä ei saisi missään nimessä julkaista. En tiedä mistä on kyse mutta siihenhän koko valtioterrori pohjaa että kansalta pimitetään milloin mitäkin. Minä itse kykenen arvioimaan mitä minun täytyy tietää, on sietämätöntä jos valtio yrittää rajoittaa tietoani.

Vierailija
2/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin kyseenalaista että mikä nyt sitten on niin salaista tietoa että sitä ei saisi missään nimessä julkaista. En tiedä mistä on kyse mutta siihenhän koko valtioterrori pohjaa että kansalta pimitetään milloin mitäkin. Minä itse kykenen arvioimaan mitä minun täytyy tietää, on sietämätöntä jos valtio yrittää rajoittaa tietoani.

Jos nyt puhutaan valtion asiakirjoista, joihin on selvästi merkitty, että ne ovat erittäin salaisia.

On paljon sellaista tietoa, jonka julkaiseminen vaarantaisi oikeasti ihmishenkiä. Saako mielestäsi kaiken tämän huoletta julkaista? Koska sinua ei saa rajoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt puhutaan valtion asiakirjoista, joihin on selvästi merkitty, että ne ovat erittäin salaisia.

On paljon sellaista tietoa, jonka julkaiseminen vaarantaisi oikeasti ihmishenkiä. Saako mielestäsi kaiken tämän huoletta julkaista? Koska sinua ei saa rajoittaa?

Sellainen tieto on vastuutonta jos se vaarantaa ihmishenkiä.

Vierailija
4/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tieto on vastuutonta jos se vaarantaa ihmishenkiä.

Siis julkaiseminen on vastuutonta, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
5/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhm... mitähän tietoa Suomessa on mikä julkisuuteen vuotaessaan vaarantaisi ihmishenkiä?

Vierailija
6/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän kerrottiin vain valtion omiin kansalaisiinsa kaavailemista kyttäysjärjestelyistä. Tuollaisten vuotaminen julkisuuteen on ihan toivottavaa, koska eliitti ei muutoin noudata demokratian perusteita.

Koittakoot hakkeroida Putinin tietokonetta eikä minun - veroja maksavan suomalaisen.

Vierailija
7/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion salaisimmat asiakirjat taitavat koskea sitä että kuinka paljon oikeasti olemme pystyssä kansainvälisille luottolaitoksille. Jos tietävät itsekään enää.

Vierailija
8/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhm... mitähän tietoa Suomessa on mikä julkisuuteen vuotaessaan vaarantaisi ihmishenkiä?

No esimerkiksi vaikkapa kansainvälisten panttivankitilanteiden ja ihmiskaappausten selvittely. Jos keskeneräisestä tilanteesta paljastuisi tietoja, uhri voitaisiin vaikka tappaa. Tämä nyt suora esimerkki missä ihminen on suorassa hengenvaarassa.

Välillisesti vaikka tilanne, missä paljastuu henkilötietoja ihmisistä, jotka työskentelevät rikollisuuden tai terrorismin parissa, tietojen vuotaminen asettaisi nämä ihmiset rikollisten kohteiksi.

Vierailija
9/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän kerrottiin vain valtion omiin kansalaisiinsa kaavailemista kyttäysjärjestelyistä. Tuollaisten vuotaminen julkisuuteen on ihan toivottavaa, koska eliitti ei muutoin noudata demokratian perusteita.

Koittakoot hakkeroida Putinin tietokonetta eikä minun - veroja maksavan suomalaisen.

Taidat olla itse Putinin palkkalistoilla, kun käännät asiaa tuohon. Vuodetuissa asiakirjoissa ei todellakaan puhuttu omien kansalaisten seuraamisesta vaan nimenomaan ulkomaisista uhista.

Vierailija
10/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jolla on merkitystä kansallisen turvallisuuden kannalta, onko mielestäsi myös toimittaja tehnyt rikoksen, vai vain vuotaja?

No siis toimittajahan saa vaikka raiskata ja jokainen sanomalehti katsoo moisen toimittajan nimen salaamisen arvoiseksi.  Näköjään maan turvallisuus on pienempi asia kuin kaverille aiheutuneet seuraukset tuomiostaan.

Vierailija
11/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion salaisimmat asiakirjat taitavat koskea sitä että kuinka paljon oikeasti olemme pystyssä kansainvälisille luottolaitoksille. Jos tietävät itsekään enää.

Olisi myös mukavaa jos joku vuotaisi todelliset työttömyystilastot. Siis ne joihin on sisällytetty kaikki temppu- ja tukityöllistetyt. 30% ei ole kaukana, sano mun sanoneen.

Vierailija
12/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse Putinin palkkalistoilla, kun käännät asiaa tuohon. Vuodetuissa asiakirjoissa ei todellakaan puhuttu omien kansalaisten seuraamisesta vaan nimenomaan ulkomaisista uhista.

Olen FSB:n läntisen direktoraatin vauva-palsta-asioista vastaava apulaiskomentaja.

Kannukseni hankin Kabulin miehityksessä -79.

Vierailija
13/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamelinperseestä syntyminen on hyvin harkittu kirjoittamattomalle paperille mietiskelijöille. Jos joku nussisi lehmää tunteella vieressä ja haluaisi lapsen siitä niin keskeyttäisitkö tälläisen selvän aktin jos näkisit? Minä veikkaan että asia olisi niin ällöttävä että suu ei menisi edes auki ja olisi todella tehtävä jotain näin yhyeiskunnan hyväksi asian ilmi tultia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

koodikieltä ?

Vierailija
14/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamelinperseestä syntyminen on hyvin harkittu kirjoittamattomalle paperille mietiskelijöille. Jos joku nussisi lehmää tunteella vieressä ja haluaisi lapsen siitä niin keskeyttäisitkö tälläisen selvän aktin jos näkisit? Minä veikkaan että asia olisi niin ällöttävä että suu ei menisi edes auki ja olisi todella tehtävä jotain näin yhyeiskunnan hyväksi asian ilmi tultia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

koodikieltä ?

palstapelle koittaa saada ketjun sensuroitua, taitaa olla joku vallankäyttöjuttu tuolle surkimukselle

Vierailija
15/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ConfusedMathLady.gif

Vierailija
16/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mielenkiintoista, miksi joku näkee vaivaa tämän ketjun poistattamiseksi.

Vierailija
17/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa täydellistä piittaamattomuutta kansallisesta turvallisuudesta, mihin jokaisen tulisi reagoida omalta osaltaan jaloillaan. Herää kysymys, kenen eduksi oikeastaan uutisoidaan..

Vierailija
18/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on paljon vaikutusvaltaa Suomessa. Miten voi tietää mitkä lehdet ovat ”heidän”?

Vierailija
19/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä on paljon vaikutusvaltaa Suomessa. Miten voi tietää mitkä lehdet ovat ”heidän”?

Venäläisten intresseissä ei ole kääntää tiedustelulain kohdalla keskustelua Venäjän suuntaan. Päin vastoin, he yrittävät näissä nettikeskusteluissa uskotella, että lain ensisijainen kohde on suomalaisten omien keskustelujen valvonta.

Vierailija
20/35 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäläisten intresseissä ei ole kääntää tiedustelulain kohdalla keskustelua Venäjän suuntaan. Päin vastoin, he yrittävät näissä nettikeskusteluissa uskotella, että lain ensisijainen kohde on suomalaisten omien keskustelujen valvonta.

Mutta myös suomalaisviranomaisten intresseissä olisi promota kuvaa, että tiedustelun kohde on nimenomaan Venäjä. Nämä on vaikeita asioita ja mitä enemmän hahmottaa kokonaiskuvaa, sitä vähemmän voi luottaa keneenkään.