Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadonnut

Ymmällään
16.12.2017 |

Ajattelin täällä kysyä neuvoa seuraavaan kinkkiseen tilanteeseen:
Tapasin miehen netissä ja ollaan tapailtu kolme kuukautta, ei mitään kovin vakavaa. Viime keskiviikkona tapasin miehen päivällä ja treffit sujuivat normaaliin tapaan hyvin, ei mitään erikoista. Oli sovittu että jutellaan illalla, mutta miehestä ei kuulunut mitään, joten päätin laittaa viestiä whatsappin kautta. Huomasin heti, että miehen kuva ja statusteksti olivat hävinneet, ja kun laitoin viestin, se ei mennyt edes perille. Laitoin tämän jälkeen tavallisen tekstiviestin, ja ilmeisesti sekään ei mennyt perille.
Kun perjantaihin mennessä ei mitään kuulunut, laitoin vielä facebookin kautta viestin. Ei mitään vihaista yms. vaan että ihmettelin kun en saa häneen yhteyttä. Viesti oli luettu puolen tunnin kuluttua, mutta ei vastausta. Tänään huomasin että miehen facebook-profiili on poistettu kokonaan.
Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä? Osittain olen huolestunut että onko hänelle sattunut jotain. Mies oli mielestäni erittäin kiltti ja huomaavainen, niin tuntuu uskomattomalta että käyttäytyisi näin v-mäisesti jos ei halua enää tavata. Hänen puhelimensa tuuttaa vaan varattua. Voisin soittaa hänen työpaikalleen ja varmistaa ettei mitään ole sattunut, mutta en tiedä onko se hyvä idea.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikävä kyllä näitä näköjään riittää. Naispuolinen tuttuni teki samat poikaystävälleen, jonka kanssa oli puhuttu jo naimisiinmenosta ym., että kyllä naisetkin osaavat... Ilmoitti kyllä ensin ettei enää kiinnosta ja samantien blokkasi kaikki kanavat.

Tällä miehellä ei ole paljon kokemusta parisuhteista, vaikka onkin 29-vuotias, varmaan se vaikuttaa asiaan. Vahva epäilys on mullakin että ilmestyy parin kuukauden päästä takaisin, kun ei olekaan löytynyt parempaa seuraa.

-ap

Vierailija
42/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tekstarit menee perille, laittaisin avautumisviestin. Noin ei vain tehdä kenellekään!

Pari kertaa olen tapaillut miestä, joka on selvästi alkanut vältellä minua ja vihjailla, ettei kiinnostusta ole. Aikuisia ihmisiä kun ollaan, olen sitä mieltä, että pitää pystyä sanomaan suoraan. Olen esittänyt tyhmää ja roikkunut miehessä, kunnes mies on saanut suunsa auki, sillä minulle on ihan sama, näytänkö säälittävältä idiootilta miehen silmissä, jota pidän itsekin jo kusipäänä. Pääasia on se, että toinen joutuu käyttäytymään ikänsä ja kauniiden käytöstapojen edellyttämällä tavalla ja kantamaan vastuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi samalla tavalla. Tapailimme tiiviisti muutaman kuukauden ajan ja meidän piti mennä leffaan seuraavana päivänä. Kaikki oli siis jo sovittu ja paikat jopa varattu! Ensiksi ei vastannut viestiin, vaikka oli sen lukenut. Sitten ei viestit menneet enää perille eikä saanut soittamalla yhteyttä enkä myöskään enää facesta löytänyt. Esti siis minut. Ajattelin, että kusipää mikä kusipää ja unohdin koko tyypin. Alkoi kuitenkin tykkäilemään Instagramissa kuvistani, joten pistin tilin yksityiselle.

Tapasin hänet yhdessä baarissa muutama kuukausi tuon tapahtuneen jälkeen ja tuli muina miehinä siihen kyselemään kuulumisia ja kehumaan miten kauniilta näytin. Nauroin päin naamaa ja käskin painua v*ttuun mun läheltä ja sanoin, etten halua ikinä enää olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Suuttui ja häipyi. Sittemmin en onneksi ole enää nänyt.

Yksi tuttuni tiesi hänen PITKÄAIKAISEN TYTTÖYSTÄVÄNSÄ joten kuten, joten siinä selitys katoamiselle. Oli jäänyt kiinni pettämisestä. Eivät asuneet yhdessä, joten en ikinä siis epäillyt edes mitään, kun vierailin miehen luona. Ei mitään naisten esineitä tms. Ei ikinä vahingossa lipsauttanut mitään ja käyttäytyi minua kohtaan oikeasti hyvinkin ihastuneeseen sävyyn.

Vierailija
44/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmällään kirjoitti:

Joo, ikävä kyllä näitä näköjään riittää. Naispuolinen tuttuni teki samat poikaystävälleen, jonka kanssa oli puhuttu jo naimisiinmenosta ym., että kyllä naisetkin osaavat... Ilmoitti kyllä ensin ettei enää kiinnosta ja samantien blokkasi kaikki kanavat.

Tällä miehellä ei ole paljon kokemusta parisuhteista, vaikka onkin 29-vuotias, varmaan se vaikuttaa asiaan. Vahva epäilys on mullakin että ilmestyy parin kuukauden päästä takaisin, kun ei olekaan löytynyt parempaa seuraa.

-ap

Ja silloin ei todellakaan mitään vastausta takaisin päin, jos ottaa yhteyttä! Säälittävää tämä nykymiesten pelleily. Itselläni myös kokemusta siitä, että otetaan yhteyttä jonkun ajan kuluttua ihan, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

En ymmärrä miten jollain on pokkaa tuollaiseen toisen ihmisen henkiseen kiusaamiseen. Miten tällaiset ihmiset voivat elää normaaliin tapaan, kun varmasti tiedostavat, että ovat loukanneet toista!? Tai sitten eivät vaan tiedosta. Siinä oikeasti voi toisella ihmisellä tipahtaa itsetunto hyvinkin alas, jos muutenkin on ollut vaikeaa ja jos luuli löytäneensä sen ihmisen vihdoin, joka oikeasti välittää.

Vierailija
45/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tekstarit menee perille, laittaisin avautumisviestin. Noin ei vain tehdä kenellekään!

Jos on blokattu puhelimen kautta, ei mene viestitkään perille. Itse asiassa laitoin hänelle viestiä deittisivuston kautta, en tiedä onko lukenut. Kirjoitin vaan että toivottavasti hän ymmärtää että tällainen käytös ei todellakaan ole ok, ja hän on loukannut minua.

-ap

Vierailija
46/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli sut dumpattiin. Deal with it.

Vierailija
47/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin poisti Facebook-profiilin, vaan laittoi sinulle eston. Sinä et näe hänen profiiliaan enää vaikka miten etsisit, hän näkee kyllä sinun. Pyydä kaveriasi etsimään mies Facebookissa, niin näkee miehen profiilin normaalisti, jos ei ole salainen tai luo itsellesi uusi profiili, niin näet miehen.

Ei näe. Jos estää toisen, ei itsekään näe enää tätä missään.

Vierailija
48/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutaalia on tuo deittimaailma. Kukaan itseään oikeasti kunnioittava ei tee toiselle noin ja täytyy olla tunneälykkyys aika nollassa jos kuvittelee että se on ok monen kuukauden tapailun jälkeen.

Mutta pahempaakin on. Oma isäni ghostasi lapsensa ekasta avioliitosta. Uuden perheen lapset sai tietää vasta murrosiän jälkeen, että heillä on sisarpuolia.

Vierailija
49/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta henkistä väkivaltaa on luvata pitää yhteyttä ja sitten blokataankin pois ilman selityksiä.

Vierailija
50/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nähdä ensimmäistä kertaa.

Vierailija
51/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten taannoiseen "onko olemassa enää kunnollisia miehiä?" -ketjuun, niin just tämmöstä se on. Ja tähän vielä jotkut suhtautuvat uliuli-kommenteilla (en tiedä, mikä tää uliuli-juttu on nyt useammassa ketjussa) tai siten, että mitäs sitten. No ei ihan normia käytöstä mieheltä ei, vaan sairasta. 

Vierailija
52/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä ulisijat on juuri niitä, jotka häipyy tällä tavalla.

Vierailija
53/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmällään kirjoitti:

En ainakaan usko että olisi naimisissa. Hänen nimellään löytyy vain tuo numero joka minulla on, tarkistin tänään. Ja käytti puhelinta työasioidenkin hoitoon seurassani. Fb-profiili ei vaikuttanut feikiltä, oli yhteydessä kavereiden kanssa sen kautta ja laittoi mm. kirppis-ilmoituksia.

Samana päivänä kun tapasimme hän valitti erittäin pahaa päänsärkyä, ja neuvoin häntä menemään lääkäriin. Hän lupasi mennä ja laittaa minulle viestiä mitä lääkäri neuvoi. Emme muuten välttämättä jutelleet joka päivä, laitoin hänelle viestiä saman päivän iltana juuri tämän takia kun en ollut kuullut mitään. Sen takia pelkään jos jotain on oikeasti tapahtunut :/.

Ai että vaimon numero pitäis löytyä samalla nimellä? Ja fb profiili ei kerro mitään. Tunnen monta miestä joilla naiset kyllä on, mutta fb profiilin mukaan (sekä käytöksen siellä) voisi hyvinkin vaikuttaa sinkuilta.

Joo facetilin tietojen varaan ei kannata laskea.

Mullakaan ei facessa ole muuta viitettä mieheeni kuin että hän on kaverilistallani. 10v oltu yhdessä. Miehen facetilillä sama mun suhteen. Ei me olla taidettu edes tykkäillä toistemme kuvista saati mitään kämäisiä synttärionnitteluja laittaa. :D

No sanotaan niin, että jos toinen ei halua kavereihin tai jos toinen blokkaa, niin jotain vikaa usein on. Tuo on eri asia, ettei FB:ssä asiaa mainosteta. 

Argh, sen verran vanha oon, etten tajua tätä täällä paljon käytettyä ghostata-sanaa ja sen lisäarvoa. 

Vierailija
54/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vastaanottaja on estänyt puhelimen kautta, niin tuleeko lähettäjälle jokin ilmoitus että tekstiviestit eivät mene perille? Vai mistä sen huomaa?

Vierailija
55/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko pojalle edes piparia?

Vierailija
56/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Ei sitä huomaakaan, mutta jos on iPhone, niin iMessageista voi huomata. No, jos nyt on oikein tarkkasilmäinen, niin ainakin mun puhelimesta tavallinen tekstiviesti ja blokattu viesti lähtee mielestäni vähän eri tavalla. Muistaakseni blokattuun numeroon vähän liiankin nopeasti eli tavallaan kirjaimellisesti menee bittien avaruuteen, kun ei tee sitä lähetysprosessia loppuun. 

Vierailija
57/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitat eston puhelimesta päälle, viestit tulevat silti läpi. perus tekstarit siis.

Vierailija
58/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuripee kirjoitti:

jos laitat eston puhelimesta päälle, viestit tulevat silti läpi. perus tekstarit siis.

Ainakaan iPhonessa eivät mene perille. Eikä mielestäni edes saa sellaista asetusta, että soitot blokattaisiin, mutta viestejä ei. Blokkaamiseen kuuluu soitot, tekstiviestit ja FaceTime. 

Vierailija
59/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Ei sitä huomaakaan, mutta jos on iPhone, niin iMessageista voi huomata. No, jos nyt on oikein tarkkasilmäinen, niin ainakin mun puhelimesta tavallinen tekstiviesti ja blokattu viesti lähtee mielestäni vähän eri tavalla. Muistaakseni blokattuun numeroon vähän liiankin nopeasti eli tavallaan kirjaimellisesti menee bittien avaruuteen, kun ei tee sitä lähetysprosessia loppuun. 

Täsmennän itseäni: blokattuun numeroon eli siis pikemminkin numeroon, joka on blokannut sinut. :)

Vierailija
60/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmällään kirjoitti:

En ainakaan usko että olisi naimisissa. Hänen nimellään löytyy vain tuo numero joka minulla on, tarkistin tänään. Ja käytti puhelinta työasioidenkin hoitoon seurassani. Fb-profiili ei vaikuttanut feikiltä, oli yhteydessä kavereiden kanssa sen kautta ja laittoi mm. kirppis-ilmoituksia.

Samana päivänä kun tapasimme hän valitti erittäin pahaa päänsärkyä, ja neuvoin häntä menemään lääkäriin. Hän lupasi mennä ja laittaa minulle viestiä mitä lääkäri neuvoi. Emme muuten välttämättä jutelleet joka päivä, laitoin hänelle viestiä saman päivän iltana juuri tämän takia kun en ollut kuullut mitään. Sen takia pelkään jos jotain on oikeasti tapahtunut :/.

Jos hänel on puhelimes paikka kahdelle simille. 

Perheellä harvoin on pääsyä fb tileihin saati ne olisi ekana ilessä jos läheiselle jotain sattuisi.

Kärähtäny muijalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä