Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadonnut

Ymmällään
16.12.2017 |

Ajattelin täällä kysyä neuvoa seuraavaan kinkkiseen tilanteeseen:
Tapasin miehen netissä ja ollaan tapailtu kolme kuukautta, ei mitään kovin vakavaa. Viime keskiviikkona tapasin miehen päivällä ja treffit sujuivat normaaliin tapaan hyvin, ei mitään erikoista. Oli sovittu että jutellaan illalla, mutta miehestä ei kuulunut mitään, joten päätin laittaa viestiä whatsappin kautta. Huomasin heti, että miehen kuva ja statusteksti olivat hävinneet, ja kun laitoin viestin, se ei mennyt edes perille. Laitoin tämän jälkeen tavallisen tekstiviestin, ja ilmeisesti sekään ei mennyt perille.
Kun perjantaihin mennessä ei mitään kuulunut, laitoin vielä facebookin kautta viestin. Ei mitään vihaista yms. vaan että ihmettelin kun en saa häneen yhteyttä. Viesti oli luettu puolen tunnin kuluttua, mutta ei vastausta. Tänään huomasin että miehen facebook-profiili on poistettu kokonaan.
Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä? Osittain olen huolestunut että onko hänelle sattunut jotain. Mies oli mielestäni erittäin kiltti ja huomaavainen, niin tuntuu uskomattomalta että käyttäytyisi näin v-mäisesti jos ei halua enää tavata. Hänen puhelimensa tuuttaa vaan varattua. Voisin soittaa hänen työpaikalleen ja varmistaa ettei mitään ole sattunut, mutta en tiedä onko se hyvä idea.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joilla on valinnanvaraa niin toimivat juuri noin eli kohtelevat huonosti ja pyörittelevät eri naisia. Ja naiset yleensä retkahtavat aina noihin samoihin miehiin.

Netissähän on näitä feikkiprofiililla tehtyjä kokeita, joissa naiset haluavat treffeille vaikka mies olisi millainen sika kunhan hän on tarpeeksi komea ja pitkä.

Ja miehet haluaa treffeille, vaikka nainen olisi sika JA ruma kuin mikä 😁. En siis ihan ymmärrä, miten naiset olisivat tässä se pöljempi sukupuoli...

Vierailija
62/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun terapeuttihullu-tutka värähtää.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää tämä nykymiesten pelleily.

En ymmärrä miten jollain on pokkaa tuollaiseen toisen ihmisen henkiseen kiusaamiseen.

Ihan samanlaisia miehet oli 90-luvulla ja 2000-luvulla. Kokemusta löytyy ja paljon löytyyki. Silloin oli tosin käytössä vain lankapuhelimet. Sit tuli kännykät ja tekstarimahdollisuudet. Mut siis ihan tuota samaa paskaa ne jo silloin teki.

Vierailija
64/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus samalla tavalla. Pari kk tapailtiin. Kolmeen viikkoon ei kuulunu mitään joten omakin kiinnostus lopahti tämmöisestä radiohiljaisuudesa. Pistin viestiä että en enää häntä odottele vaan jatkan elämääni, olis olettanu aikuisella miehellä olevan munaa sanoa ettei kiinnosta enää että hyvää jatkoa. Vataukseksi sain etä kiinnostan kyllä, ollut vaa kiireitä ja plaaplaa. En enää ite vastannut, en jaksanut tommosta, ihminen oli viel sellanen et kasvanut kiinni älyluuriinsa ja ei muka aikaa laittaa edes yhtä viestiä että on kiireitä. Tästä pari kk huomasin facebookissa parisuhdeilmoituksen, kyseinen herra ja hänen eksä. Kiireiden syy paljastui, lämmitteli eksäänsä samalla selkeästi ja yritti pitää mua vaa varalla :D 

Vierailija
65/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän tarinaan. Ap kuitenkin tiesi, että somekanavat voi kaikki blokata kun ystävänainen oli jollekin tehnyt niin, muttei muka käynyt mielessä, että mies olisi nyt toiminut näin, vaanluuli kuolleeksi?

Ei mene läpi.

Toinen (identtinen ominaisuus terapiahullun kanssa): ei hermostu kun epäillään provoksi tai tarinan todenperäisyyttä.

Vierailija
66/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty sama. Kävi ilmi, että olikin muuttanut yhteen ja mennyt kihloihin pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa, kun tämä olikin tullut raskaaksi. Oltiin seurusteltu siinä kohtaa 4kk ja oli jo tavannut esim. serkkuni. Tää kaikki selvisi, kun tämä samainen serkku on töissä kaupassa, johon tää mut joka mediassa sanaakaan sanomatta estänyt mies tuli vauvantarvikestoksille maha pystyssä olevan naisen kanssa. Myöhemmin tuli lapsen kanssa hankkimaan lisää tarvikkeita ja serkku kävi aspan ominaisuudessa kyselemässä, että voiko auttaa ja samalla siltä naiselta uteli lapsesta, että minkäs ikäinen ja onpas nätti kihlasormus ja nainen kertoi uuden äidin ylpeydellä iän ja että menivät kihloihin, kun lapsi syntyi. Välillä mietin, että pitäiskö paljastaa koko kuvio, mutta ei se lapsi ole mitään väärää tehnyt ja turha siltä on perhettä rikkoa.

Vierailija
67/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lähiaikoina täällä oli pitkähkö keskustelu just tästä ilmiöstä:

"Miksi miehet lopettavat yhtäkkiä yhteydenpidon, ns 'ghostaa'?!".

Pahoittelen että olen niin rähmäkäpälä ettei suoran linkin laitto tällä luurilla kuulu

"hommat jotka hallitsen" -arsenaaliini, mutta hakusanalla' ghostaa' löytyy helposti (itse asiassa löytyy toinenkin ketju, marraskuulta, vähän eri tulokulmasta aiheeseen).

Näistä löytäisit itsellesi sitä kallisarvoista vertaistukea; huomaat että sinussa ei ole missään vaiheessa ollut mitään vikaa, se ongelma on vain ja ainoastaan miehessä jonka käytös on totaalisen kypsymätöntä ja käsittämättömän itsekeskeistä, ja jonka henkinen kehitys on jäänyt viisivuotiaan lapsen tasolle.

(ja lapsistakin vain ne ylihemmotellut ovat tuollaisia: "minä itse" on tärkeintä; vain omat halut ja tarpeet ovat merkityksellisiä, eikä empatiakykyä ole kehittynyt lainkaan).

Älä anna tällaisen nollatason low-life tyypin lannistaa itseäsi! Äläkä missään nimessä ole enää yhteydessä häneen!

Se oli ihan riittävä viesti kun lyhyesti ja asiallisesti ilmoitit että hänen käytöksensä oli loukkaavaa, sellaisen palautteen voi kyllä antaa ilman että vaikuttaa perään-itkijältä..

Mutta tästä eteenpäin: unohda moinen junttimainen, törppö moukka! Se jätkä ei todellakaan ole arvoisesi! Ansaitset miljoonakertaa parempaa!

SINÄ olit empaattinen; olit huolissasi onko jotain sattunut, mietit oliko se päänsärky oire jostain pahemmasta, olit jopa valmis menemään hänen työpaikalleen kysymään tiedetäänkö siellä jotain... Eli SINÄ OLET fiksu, empaattinen, välittävä, epäitsekäs ja huomaavainen sekä tuossakin tilanteessa vilpittömästi toisen ihmisen parasta ajatteleva.

Me kyynistyneet pessimistit olimme alusta saakka epäluuloisia tämän miehen suhteen, emme hetkeäkään olleet huolissamme että hänelle olisi jotain sattunut vaan kokemuksen syvällä rintaäänellä aloimme tykittää vahvoja epäilyksiä ko tyypistä, alkaen puolisonsa pettämisestä - ja että on narahtanut siitä! - siihen että on laittanut pelkurimaisesti ja kaikkea muuta kuin miehekkäästi noi estot sulle... (Jätkä ei uskalla edes avata suutaan vaan menee piiloon! Eikä uskalla vastata sulle edes pelkällä viestillä vaan joka ainoa kanava piti ESTÄÄ! Oikeesti voiko halveksittavampaa tapaa suhteen päättämiseen olla?!)

Sinä unohdat tuon hyypiön yhtä nopeasti kuin mitäänsanomattoman makuisen aterian - kulutit sen parissa pienen hetken elämästä, tuokion jonka olisi voinut viettää paremminkin, mutta ensi kerralla osaat valita paremmin.

Tiedät nyt ettei sinun tarvitse enää ikinä tyytyä yhteenkään mieheen joka ei osaa sinua kunnioittaa, joka vähättelee tunteitasi, ja mitätöi sinun arvosi naisena ja "hänen itsensä vertaisena" ihmisenä kohtelemalla sinua kuin esinettä: kun sille ei ole enää käyttöä, sen voi surutta viskata menemään.

Muista että sinä olet AINA tuon miehen ja kaltaistensa yläpuolella. SINÄ jatkat pystypäin matkaa, kun tuo tampio yhä piilottelee niiden raukkamaisten blokkaustensa ja estojensa takana, ja PELKÄÄ sinua - koska hänellä itsellään ei ole sinun rohkeuttasi eikä koskaan tule olemaankaan (kuten ei myöskään selkärankaa....).

Sinä ansaitset todellakin parempaa - ja sinä tulet sen saamaan. Minä olen siitä varma.

Vierailija
68/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei varmaan halua tavata enää sinua. Tuskin mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
69/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te hölmöläiset vastailette ilmiselvälle trollille

Vierailija
70/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikesta kannustuksesta!

En ymmärrä miksi minua luullaan trolliksi....

Tietenkin kävi heti mielessä että on blokannut minut, mutta en halunnut uskoa sitä tästä miehestä. Hän lisäksi samana päivänä kertoi että oli pudottanut puhelimensa lumeen eikä se toiminut kunnolla (mikrofoni hajonnut tms., eikä voi soittaa puheluita).

Vierailija
71/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tarinoita kun lukee niin tulee entistä vakuuttuneemmaksi siitä että naisten miesmaku on täsmälleen samanlainen.

Moni kunnollinen sinkkumies on yksinäisenä ja naiset vaan kierrättää noita samoja pelimiehiä.

Vierailija
72/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni kävi ihan samalla tavalla. Mies oli lähdössä työmatkalle, sopivat että soitellaan illalla ja koskaan ei kuulunut mitään eikä vastannut enää puhelimeen/tekstarehin. Jotain puoli vuotta myöhemmi äijä ihan pokkana otti uudestaan yhteyttä jonkin meriselityksen kera. Luultavasti useampi nainen kierroksessa, ykkösvaihtoehto näytti vihreää valoa, mutta suhde lopahti ja päätti kokeilla uudelleen kaveriani. Miten tyhmä ja röyhkeä voi mies olla!?!

Mun exäni kuoli yllättäen puolisen vuotta sitten ja instatili elää yhä omaa elämäänsä, Facetilit on piilotettu. Omaisilla on paljon muutakin tekemistä yllättävän poismenon jälkeen kuin alkaa tilejä sulkemaan.

Vierailija
73/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samana päivänä niitä tilejä ei taatusti suljeta jos jotain olisikin sattunut. 

Kokeilepa AP pyytää jotain kaveriasi katsomaan näkevätkö he tuon miehen fb-tilin vielä. Ehkä ei olekaan poistanut sitä vaan pelkästään blokannut sinut. 

Vierailija
74/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samat tavat, oli tekniset laitteet mitä tahansa. Vuonna kivi ja käpy mies ei kuulemma uskaltanut vastata puhelimeen, kun soitin kuten oli sovittu. 20 vuotta myöhemmin hän soitti kännipuhelun ja kertoi, ettei voinu silloin nuorena "tällasen muijan" kanssa olla, koska olin häntä pari senttiä pidempi. Niin muuten, en ole pekkaa pahempi, sillä ton puhelun jälkeen ghostasin tän miehen, jos poistaminen FB-kavereista on ghostaamista.

Vierailija
75/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te naiset aina löydätte noin jänniä miehiä?

Vierailija
76/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni ruokkii trollia?

Vierailija
77/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisin tota että "kunnolliset/kiltit miehet ei kelpaa"-kommenttia. Itselleni ulkonäöllä ei ole niin väliä, se että viehättyy miehestä lähtee eri jutuista. Tunnen monia tosi komeita miehiä, jotka eivät kiinnosta minua yhtään. Haluan tosin miehen, joka pitää huolta itsestään, on siisti ja mielellään urheilullinen (johon tietenkin ulkonäkö kyllä liittyy). Itse harrastan paljon liikuntaa, enkä käytä alkoholia, joten en jaksa katsella mitään kaljaa kittaavaa vätystä.

-ap

Vierailija
78/95 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän tarinaan. Ap kuitenkin tiesi, että somekanavat voi kaikki blokata kun ystävänainen oli jollekin tehnyt niin, muttei muka käynyt mielessä, että mies olisi nyt toiminut näin, vaanluuli kuolleeksi?

Ei mene läpi.

Toinen (identtinen ominaisuus terapiahullun kanssa): ei hermostu kun epäillään provoksi tai tarinan todenperäisyyttä.

Ottamatta kantaa tähän tarinaan, mutta myös minulla on tuttu, joka on blokkailija tai ei usein vastaa muuten vaan puhelimeen eikä viesteihin ja kyllä, olen silti välillä ajatellut, onko tämä masentunut/itsetuhoinen tuttu esim. sairaalassa. Se, että tiedostaa muut vaihtoehdot, ei poissulje sitä, etteikö voisi ajatella myös muitakin kuin näitä blokkaus-viitsimättömyys-vaihtoehtoja, koska joskus voi olla myös tosi kyseessä. Tietysti myös ensisijaisesti ihmisestä koittaa ajatella hyvää eikä sitä, että jaha, se narsistipaska vain siellä blokkailee taas tai ei huvikseen vastaa. Ensisijaisesti sitä ajattelee, että ihmisellä on tällaiseen käytökseen todella hyvä syy, kuten toinen jalka haudassa. 

Vierailija
79/95 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kun kerran vastailet melkein jokaiseen viestiin täällä, niin kokeile soittaa miehelle toisesta puhelimesta kuin omastasi. Sitä ehdotettiin jo aiemmin mutta et kommentoinut sitä.

Jos mies on blokannut numerosi niin se varmistuu yrittämällä soittaa toisesta numerosta hänelle.

Vierailija
80/95 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se sika, ap. Olin vuoden ajan etäsuhteessa mieheen, joka yht'äkkiä vain lopetti yhteydenpidon. Tein kaikkeni että saisin häneen yhteyden, mutta jätti viestit lukematta ja löi luurit kun yritin soittaa. Olin aivan helvetin huolissani ja surullinen, kuvittelin miehen olevan juuri täydellinen minulle. En ole tähän päivään mennessä kuullut hänestä mitään, eikä kyllä kiinnostakaan. Tuollaista ei muille tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän