Mies kadonnut
Ajattelin täällä kysyä neuvoa seuraavaan kinkkiseen tilanteeseen:
Tapasin miehen netissä ja ollaan tapailtu kolme kuukautta, ei mitään kovin vakavaa. Viime keskiviikkona tapasin miehen päivällä ja treffit sujuivat normaaliin tapaan hyvin, ei mitään erikoista. Oli sovittu että jutellaan illalla, mutta miehestä ei kuulunut mitään, joten päätin laittaa viestiä whatsappin kautta. Huomasin heti, että miehen kuva ja statusteksti olivat hävinneet, ja kun laitoin viestin, se ei mennyt edes perille. Laitoin tämän jälkeen tavallisen tekstiviestin, ja ilmeisesti sekään ei mennyt perille.
Kun perjantaihin mennessä ei mitään kuulunut, laitoin vielä facebookin kautta viestin. Ei mitään vihaista yms. vaan että ihmettelin kun en saa häneen yhteyttä. Viesti oli luettu puolen tunnin kuluttua, mutta ei vastausta. Tänään huomasin että miehen facebook-profiili on poistettu kokonaan.
Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä? Osittain olen huolestunut että onko hänelle sattunut jotain. Mies oli mielestäni erittäin kiltti ja huomaavainen, niin tuntuu uskomattomalta että käyttäytyisi näin v-mäisesti jos ei halua enää tavata. Hänen puhelimensa tuuttaa vaan varattua. Voisin soittaa hänen työpaikalleen ja varmistaa ettei mitään ole sattunut, mutta en tiedä onko se hyvä idea.
Kommentit (95)
Usko jo, ei se vaan halua olla tekemisissä kanssasi ja estää joka paikassa. Et todellakaan nyt ala enempää yhteydenpitokeinoja kaivamaan. Viestiesi perusteella vaikutat stalkkerilta, koska et juuri edes tuntenut häntä...
Mistä näitä raukkamaisia miehiä sikiää... Todennäköisesti jäänyt kiinni pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Usko jo, ei se vaan halua olla tekemisissä kanssasi ja estää joka paikassa. Et todellakaan nyt ala enempää yhteydenpitokeinoja kaivamaan. Viestiesi perusteella vaikutat stalkkerilta, koska et juuri edes tuntenut häntä...
Mikä stalkkeri!? Jos nyt 3 kk tapailee, niin on se jo suht pitkä aika. Kyllä siinä vaiheessa pitää olla jo selkärankaa kertoa, ettei kiinnosta.
Pyydä jotain kaveria tarkistamaan, näkeekö hän miehen whatsapp-profiilin. Jos näkee, mies on estänyt sinut tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko jo, ei se vaan halua olla tekemisissä kanssasi ja estää joka paikassa. Et todellakaan nyt ala enempää yhteydenpitokeinoja kaivamaan. Viestiesi perusteella vaikutat stalkkerilta, koska et juuri edes tuntenut häntuä...
Mikä stalkkeri!? Jos nyt 3 kk tapailee, niin on se jo suht pitkä aika. Kyllä siinä vaiheessa pitää olla jo selkärankaa kertoa, ettei kiinnosta.
Niinpä! Ja kuka nyt EI olisi huolissaan, jos tapailukumppani yhtäkkiä "katoaisi"? Onhan tuollainen nyt ihan helvetin häröä, oli syy sitten mikä tahansa.
Tuskin poisti Facebook-profiilin, vaan laittoi sinulle eston. Sinä et näe hänen profiiliaan enää vaikka miten etsisit, hän näkee kyllä sinun. Pyydä kaveriasi etsimään mies Facebookissa, niin näkee miehen profiilin normaalisti, jos ei ole salainen tai luo itsellesi uusi profiili, niin näet miehen.
Eikö se miesten katoaminen ole melko yleistä? On niin helppoa, kun ei kaikenaikaa tarvitse olla " kadonneen jäljillä " . 😇
En ole mikään stalkkeri, alusta asti mies oli se innokkaampi osapuoli. Ja juttu on ihan aito, ikävä kyllä.
No tein äsken feikkiprofiilin facebookkiin, ja löysin miehen profiilin heti. Eli on ilmeisesti estänyt mut joka paikassa. Jotenkin vaan vaikea uskoa että tällaisia ihmisiä on, tulee vaan itse koko ajan kyynisemmäksi :(. Mies ei todellakaan vaikuttanut kusipäältä, ja tosiaan oli nähty samana päivänä kun tämä tapahtui. Ei ilmeisesti saanut kasvotusten sanottua, mutta viestikin olisi riittänyt.
Harmi ap, uskon että tulee itselle tosi typerä ja surkea olo tuollaisesta. Ihan kuin olisit tehnyt jotain väärää kun toinen käyttäytyy noin.
Sinuna nauraisin vain miehelle, kertoisin jollekin kaverille tuosta, naurettais yhessä millasia säälittäviä sekopäitä maailmasta löytyy ja sen jälkeen unohtaisin koko tyypin.
Kyllä nyt sen verran pitää munaa olla, että kertoo jos ei nappaa ja varsinkin suoraan kysyttäessä vastaa kysymykseen blokkaamisen sijaan. Ihan järjetöntä tuollaisen luuserimiehen kuvitella olevansa sellainen aarre, että pääsee susta eroon vaan kokonaan estämällä elämästään. Koska sinähän juoksisit vaikka maailman ääriin moisen kultakimpaleen takia! ....not
Hän on laittanut estot eikä ole enää kiinnostunut.
Unohda koko tyyppi.
Voit pyytää jonkun kaverisi näyttämään, että hänen fb-profiili näkyy kyllä muille, muttei sulle.
Näitä kuule riittää. Varovaisemmin ens kerralla sit.
Minut on myös kerran ghostattu. Luulin että tyyppi on kuollut tai sairaalassa, mutta olikin päättänyt katkoa välit eikä vaivautunut kertomaan siitä minulle.
MItään syytä tähän käytökseen ei ollut, kuin se että ilmeisesti päätteli että olen hänen silmissään yhtäkkiä jotain alinta pohjasakkaa. Viikon päästä näin hänet ja valehteli soittavansa. Ei soittanut.
Tyyppi sitten muina miehinä otti yhteyttä kolme kuukautta myöhemmin ja toivoi suhdetta takaisin. Miksiköhän en suostunut? Vastasin raivoviestillä.
Muutaman vuoden päästä tämä tyyppi oli oveni takana. Silloin olin jo varattu.
Piti kai minua säälittävänä rassukkana ja että odotan kiltisti varahyllyllä jos muut hoidot epäonnistuvat.
Voisihan sitä aikuinen ihminen ilmoittaa jos ei kiinnosta!
Ymmällään kirjoitti:
En ole mikään stalkkeri, alusta asti mies oli se innokkaampi osapuoli. Ja juttu on ihan aito, ikävä kyllä.
No tein äsken feikkiprofiilin facebookkiin, ja löysin miehen profiilin heti. Eli on ilmeisesti estänyt mut joka paikassa. Jotenkin vaan vaikea uskoa että tällaisia ihmisiä on, tulee vaan itse koko ajan kyynisemmäksi :(. Mies ei todellakaan vaikuttanut kusipäältä, ja tosiaan oli nähty samana päivänä kun tämä tapahtui. Ei ilmeisesti saanut kasvotusten sanottua, mutta viestikin olisi riittänyt.
Voi paska!
Mitäpä tässä voi todeta muuta kuin että parempiakin on. (Näkis vaan...)
Kaikkea sitä onkin! kirjoitti:
Minut on myös kerran ghostattu. Luulin että tyyppi on kuollut tai sairaalassa, mutta olikin päättänyt katkoa välit eikä vaivautunut kertomaan siitä minulle.
MItään syytä tähän käytökseen ei ollut, kuin se että ilmeisesti päätteli että olen hänen silmissään yhtäkkiä jotain alinta pohjasakkaa. Viikon päästä näin hänet ja valehteli soittavansa. Ei soittanut.Tyyppi sitten muina miehinä otti yhteyttä kolme kuukautta myöhemmin ja toivoi suhdetta takaisin. Miksiköhän en suostunut? Vastasin raivoviestillä.
Muutaman vuoden päästä tämä tyyppi oli oveni takana. Silloin olin jo varattu.
Piti kai minua säälittävänä rassukkana ja että odotan kiltisti varahyllyllä jos muut hoidot epäonnistuvat.Voisihan sitä aikuinen ihminen ilmoittaa jos ei kiinnosta!
Niin mutta jos olisi ilmoittanut, ei olisi voinut palata enää myöhemmin. Kuvitteli, idiootti, jättävänsä oven auki.
Ymmällään kirjoitti:
Ajattelin täällä kysyä neuvoa seuraavaan kinkkiseen tilanteeseen:
Tapasin miehen netissä ja ollaan tapailtu kolme kuukautta, ei mitään kovin vakavaa. Viime keskiviikkona tapasin miehen päivällä ja treffit sujuivat normaaliin tapaan hyvin, ei mitään erikoista. Oli sovittu että jutellaan illalla, mutta miehestä ei kuulunut mitään, joten päätin laittaa viestiä whatsappin kautta. Huomasin heti, että miehen kuva ja statusteksti olivat hävinneet, ja kun laitoin viestin, se ei mennyt edes perille. Laitoin tämän jälkeen tavallisen tekstiviestin, ja ilmeisesti sekään ei mennyt perille.
Kun perjantaihin mennessä ei mitään kuulunut, laitoin vielä facebookin kautta viestin. Ei mitään vihaista yms. vaan että ihmettelin kun en saa häneen yhteyttä. Viesti oli luettu puolen tunnin kuluttua, mutta ei vastausta. Tänään huomasin että miehen facebook-profiili on poistettu kokonaan.
Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä? Osittain olen huolestunut että onko hänelle sattunut jotain. Mies oli mielestäni erittäin kiltti ja huomaavainen, niin tuntuu uskomattomalta että käyttäytyisi näin v-mäisesti jos ei halua enää tavata. Hänen puhelimensa tuuttaa vaan varattua. Voisin soittaa hänen työpaikalleen ja varmistaa ettei mitään ole sattunut, mutta en tiedä onko se hyvä idea.
Jos ei jo seurustellut, niin nyt se on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ymmällään kirjoitti:
En ainakaan usko että olisi naimisissa. Hänen nimellään löytyy vain tuo numero joka minulla on, tarkistin tänään. Ja käytti puhelinta työasioidenkin hoitoon seurassani. Fb-profiili ei vaikuttanut feikiltä, oli yhteydessä kavereiden kanssa sen kautta ja laittoi mm. kirppis-ilmoituksia.
Samana päivänä kun tapasimme hän valitti erittäin pahaa päänsärkyä, ja neuvoin häntä menemään lääkäriin. Hän lupasi mennä ja laittaa minulle viestiä mitä lääkäri neuvoi. Emme muuten välttämättä jutelleet joka päivä, laitoin hänelle viestiä saman päivän iltana juuri tämän takia kun en ollut kuullut mitään. Sen takia pelkään jos jotain on oikeasti tapahtunut :/.
Ai että vaimon numero pitäis löytyä samalla nimellä? Ja fb profiili ei kerro mitään. Tunnen monta miestä joilla naiset kyllä on, mutta fb profiilin mukaan (sekä käytöksen siellä) voisi hyvinkin vaikuttaa sinkuilta.
Exäni jonka kanssa olin naimisissa 19 vuotta, ei halunnut olla fb kaveri kanssani, eikä hänellä lukenut että parisuhteessa. En tajunnut miksi...
Eiköhän se ole jääny pettämisestä kiinni, ja siksi tehnyt tuon. Kaikenlaisia sitä maailmassa riittää...
Olen pahoillasi puolestasi ap! Tosi tökerösti tehty :/
Onneksi asia selvisi eikä sinun tartte enää olla huolissasi. Voit lohduttautua sillä, että mielummin todellinen luonne selviää aiemmin kuin myöhemmin. Mies on huonokäytöksinen paska, joka ei todellakaam ansainnut edes huolenpitoasi.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ymmällään kirjoitti:
En ainakaan usko että olisi naimisissa. Hänen nimellään löytyy vain tuo numero joka minulla on, tarkistin tänään. Ja käytti puhelinta työasioidenkin hoitoon seurassani. Fb-profiili ei vaikuttanut feikiltä, oli yhteydessä kavereiden kanssa sen kautta ja laittoi mm. kirppis-ilmoituksia.
Samana päivänä kun tapasimme hän valitti erittäin pahaa päänsärkyä, ja neuvoin häntä menemään lääkäriin. Hän lupasi mennä ja laittaa minulle viestiä mitä lääkäri neuvoi. Emme muuten välttämättä jutelleet joka päivä, laitoin hänelle viestiä saman päivän iltana juuri tämän takia kun en ollut kuullut mitään. Sen takia pelkään jos jotain on oikeasti tapahtunut :/.
Ai että vaimon numero pitäis löytyä samalla nimellä? Ja fb profiili ei kerro mitään. Tunnen monta miestä joilla naiset kyllä on, mutta fb profiilin mukaan (sekä käytöksen siellä) voisi hyvinkin vaikuttaa sinkuilta.
Joo facetilin tietojen varaan ei kannata laskea.
Mullakaan ei facessa ole muuta viitettä mieheeni kuin että hän on kaverilistallani. 10v oltu yhdessä. Miehen facetilillä sama mun suhteen. Ei me olla taidettu edes tykkäillä toistemme kuvista saati mitään kämäisiä synttärionnitteluja laittaa. :D
Kiitos kaikista vastauksista! Siis en ole itkemässä miehen perään, itsekin olin miettinyt tapailun lopettamista, koska "se jokin" puuttui, tuntui lähinnä kaverilta. Hän on siirtymässä töihin toiselle paikkakunnalle ainakin puoleksi vuodeksi, ja olisi helposti voinut käyttää tätä syynä tapailun lopettamiseen, jos ei ihan suoraan uskalla sanoa ettei kiinnosta.