Mistä syystä olet nyt allapäin?
Kommentit (62)
Olen kadottanut miehen joka olin. Se vähän vetää apeaksi.
Koska kukaan ei halua järjestää projektia jääkarhujen pelastamiseksi. Ideoita kehiin!
koska olen ns. kielletty hedelmä, enkä siksi voi koskaan olla yhdessä rakastamani miehen kanssa, vaikka hänkin rakastaa minua.
Rahattomuus. Sen takia ei ole varaa ostaa lahjoja. En halua viettää joulua tänä vuonna kun en vaan jaksa /huvita miettiä mitään ruokia ja lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Rahattomuus. Sen takia ei ole varaa ostaa lahjoja. En halua viettää joulua tänä vuonna kun en vaan jaksa /huvita miettiä mitään ruokia ja lahjoja.
Enkä voi edes kenenkään kanssa puhua. Ainoa ihminen joka mua ymmärtäis juuri nyt ois äitini, mutta hän kuoli reilu vuosi sitten.
-6
Vierailija kirjoitti:
koska olen ns. kielletty hedelmä, enkä siksi voi koskaan olla yhdessä rakastamani miehen kanssa, vaikka hänkin rakastaa minua.
🤣
Faija tekee kuolemaa, ja duunissa mua ollaan siirtämässä takaisin surkeaan ripulihommaan josta mun piti päästä jo lopullisesti eroon. Siinäpä sitä. Vähän on joulufiilis hukassa.
Mulla on päällä fleecetakki, rakkain kotitakkini.
Vierailija kirjoitti:
Faija tekee kuolemaa, ja duunissa mua ollaan siirtämässä takaisin surkeaan ripulihommaan josta mun piti päästä jo lopullisesti eroon. Siinäpä sitä. Vähän on joulufiilis hukassa.
Otan osaa. Tsemppiä.
Oma olemus masentaa ja se ettei mies, jonka olisin halunnut, lopulta halunnutkaan minua.
Provoni eivät ole menestyneet tänään.
Vierailija kirjoitti:
Provoni eivät ole menestyneet tänään.
Otan osaa.
Suren eroa vaikka päätös oli oikea. Suren sitä etten saa kunnolla nukuttua yöllä.
Suren sitä että isoveljeni käytti minua seksuaalisesti hyväksi kun olin 7v. Siitä alkoi ikävien tapahtumien sarja joka on jatkunut aikuisikääni asti.
Pelkään etten koskaan löydä hyvää ystävää
Olen liian erilainen tähän maailmaan
Mies ei halua seksiä kanssani.