Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyttää miehen laihis! En saisi enää herkutella omassa kodissani tuon takia

Vierailija
14.12.2017 |

Mies ei edes ole kovin ylipainoinen, pikkasen mahakas. Silti sen täytyy vetää ihan yli tuo laihiksensa. Nykyään ei muuta syökään kuin noita laihduttajien ruokia eli pelkkää lihaa ja kasviksia, kananmunia ja rahkaa. Eipä vissiin muuta. Suuttuu jos me minä syön normaalia ruokaa. Saati jos kehtaan ottaa jotain jälkkäriksi, niin vetää hirveät kilarit ja lähtee ovat paukkuen salille.

Pitäisikö minun muka alkaa hyppimään miehen pillin mukaan ja syödä juuri kuten hänkin? Alkaa herkutella salassa? Syömishäiriöhän sellaisesta vaan tulisi. Mies on myös ilkeä, koska alkaa aukomaan päätään siinä syödessäni, ettei pahaa tekisi laihis minullekaan. Aha, etsiköön vaikka sieltä salilta sitten jonkun treenipepun, minä olen normaalipainoinen eikä minua laihdutus kiinnosta. Äsken taas lähti ovet paukkuen pois kun kehtasin syödä nuudeleita hänen nähden.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uus kiikarissa...ei miehet muuten laihduta. Tekosyy päästä pois kotoo..

Vierailija
2/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lähtisit mukaan laihdutukseen ja kuntoiluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jätä se prinsessa :D Itse harrastan fitnessiä ja ihan normaalisti ostan muille karkkipäiväkarkit ja muut herkut vaikka itse olisinkin dieetillä. Kokkaan myös makaronilaatikot, nakkikastikkeet ja muut peruskotiruuat. Nuudelit ovat ihan jees välipala, joten älä lähde mukaan tuohon hullutukseen, kun kerran olet normaalipainoinenkin.

Vierailija
4/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä sanotaan miehen olevan pettäjä tekipä se ihan mitä tahansa.

No toivottavasti mahdollinen uusi nainen ottaa sitten tuon äkäpussin luokseen asumaan, kun minä kyllästyn tuohon käytökseen. ap

Vierailija
5/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, jätä se prinsessa :D Itse harrastan fitnessiä ja ihan normaalisti ostan muille karkkipäiväkarkit ja muut herkut vaikka itse olisinkin dieetillä. Kokkaan myös makaronilaatikot, nakkikastikkeet ja muut peruskotiruuat. Nuudelit ovat ihan jees välipala, joten älä lähde mukaan tuohon hullutukseen, kun kerran olet normaalipainoinenkin.

AIka monella miehellä alkaa nuppia kiristämään, kun on laihiksella :)

Vierailija
6/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies kaipaisi sinulta hieman tukea ruokavalionsa suhteen. Sitä on kai miehen turha kuvitella naiselta saavansa.

Vierailija
7/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miestäsi. Itse aloitin myös vähentämään painoa, lisäsin kuntoilua (en mitään salijuttuja, ihoan hikoilla tuntemattomassa porukassa) kävelyin, lenkkien ja painojen & kuntopyörän kanssa kotona. Nainen lähtee miellellään mukaan uloilemaan ja kivaa on yhdessä liikkua. Jostain syystä minulta lähtee kilot helpommin kuin rouvalta, mutta ei me mitään riitaa tuosta saada. Mä en mun naistani vaihda, lähti kiloja tai ei. Herkut on sallittu, mitä noista nipottaan. Ja hei, vaikka kiloja ei lähtiskään niin ainakin kunto kasvaa!

Vierailija
8/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! Minä sanoin juuri miehelle, että minulla alkaa elämäntaparemontti eikä meillä syödä enää mitään makeita herkkuja. Jos niitä haluaa, niin syö jossain muualla. Mahtoiko se nyt pahastua? Täytyypä käydä kysymässä.

Vierailija
9/9 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts! Minä sanoin juuri miehelle, että minulla alkaa elämäntaparemontti eikä meillä syödä enää mitään makeita herkkuja. Jos niitä haluaa, niin syö jossain muualla. Mahtoiko se nyt pahastua? Täytyypä käydä kysymässä.

Miksi kukaan muukaan ei saa syödä herkkuja, jos SINULLA alkaa elämäntaparemontti? Et voi määrätä mitä puolisosi saa kotonaan syödä ja mitä ei. Kuulostat pirttihirmulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän