Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet nyt allapäin?

Vierailija
14.12.2017 |

Mikä surettaa?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ stressaa. Tämä pimeä vuodenaika on aika rankkaa ja en jaksa yhtään mitään. Tuntuu kuin koko maailma vihaisi minua. 

Vierailija
22/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, rahaton, korttini polttanut alkoholisti. Kärsin persoonallisuushäiriöstä ja vakavasta masennuksesta. Melkein kaikki läheiset on kuollut. Siinä sitä alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa munaa ja panettaa ,se vituttaa

Vierailija
24/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin fyysisesti vakavasti, ja saatan olla vammautunut loppuelämäni. Olen alle 30-vuotias, joten tulevat vuosikymmenet "puoliteholla" elettävää elämää ei houkuttele. Olen miettinyt myös itseni tappamista.

Vierailija
25/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät läheiset ärsyttää omalla toiminnallaan. Olen aina se jonka oletetaan sopeutuvan ja joustavan.

Vierailija
26/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa munaa ja panettaa ,se vituttaa

Voi Piru. Mulla ois muna ja panettaskin.

Vierailija
27/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ahdistaa

Vierailija
28/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä täysillä vaikka voisin.

Vierailija
29/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä täysillä vaikka voisin.

Tämä.

Jonkun pitäisi potkaista mulle vähän vauhtia!!!

Vierailija
30/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pettymys harmittaa muakin. Oltiin aiottu leipoa tänään ja lapsi ootti intona, mutta mä kaaduin aamulla ja on käsi kantositeessä nyt, että en minä mitään kauli yksikätisenä. Pitää toivoa, että mies ei joutuis jäämään ylitöihin vaan tulis kohta kotiin, niin lapsi sais ees pari pellillistä tehdä pipareita ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
31/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo niin varma et tässä kierrossa plussaan, mutta vielä mitä. Menkat alkoi päivällä:(

Vierailija
32/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg painon nousu

Tissittömyys

Kaverittomuus

Pienipalkkainen ja vihaamani työ+työkaverit joilla ei minkäänlaista työmoraalia

Miehettömyys/rakkauden puute elämässäni

Mahamakkarani

Ruma naamani

Se, että en ole saanut seksiä kuukauteen enkä tiedä millon seuraavan kerran saan

Vierailija
33/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen. Ei ole poikaystävää eikä ystäviä muutenkaan. Työtönkin olen ollut nyt puoli vuotta niin ei näe edes mitään työkavereita. Yritin pyytää yhtä kaveriani (jos näin voi sanoa, oltiin koulukavereita mutta yhteydenpito ei nykyään ole säännöllistä, ehkä kerran vuodessa nähdään) että voisiko tämä tavata joku päivä, mutta aina hänellä on muuta menoa.

N25

Vierailija
34/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalaatuisia muutoksia papakokeessa, tammikuun alussa lisätutkimukset.

Vierailija
35/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen vuoden aikana todella tajunut kuinka surkeasti olen ihmisiä kohdellut nuorempana.. Painostava tunne vaan pahenee pääkopassa. Samalla linjalla en tosiaan jatkossa jatka, sen olen vakaasti päättänyt. Aion kohdella ihmisiä tästedes hyvin. Piste. Olen todella koko sydämestäni pahoillani millainen pissipää olen ollut, hävettää :( Toivottavasti en ole aiheuttanut kenellekään pidempi aikaista tuskaa ja kaikki nämä ihmiset voivat nykyään hyvin. Että sitä on typerä ja sokea omalle käytökselleen *hakkaa päätä seinään*

Vierailija
36/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit tulos, en tiedä mitä tarjoaisin, en tiedä vieraiden määrää tai ketä ne on, ekaa kertaa ikääntyminen ahdistaa. Hävettää vähän näin pienestä alakulo, kun toisilla vakavampia ja surullisempia asioita, mutta näin tänään.

Vierailija
37/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Sainkin eilen masennusdiagnoosin.

Vierailija
38/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulainen hammaslääkärilutka nussi mun miestä monta vuotta. Masentaa, että en keksi tarpeeksi hyvää kostoa. Sen miehelle kertominen ei mulle riittänyt. Haluan isomman koston.

Vierailija
39/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. ystävä lähetti kaksi ikävää ja painostavaa tekstiviestiä, kun en ilmeisesti anna hänelle tarpeeksi huomiota. Odotin juuri kaksi viikkoa tulosta rinnan neulanäytteestä, enkä varmaan ilmoittanut hänelle tarpeeksi nopeasti että tulos oli hyvänlaatuinen kasvain.  Olen toki helpottunut tuloksesta, mutta en jaksa tuollaista lapsellista käytöstä just nyt.

Vierailija
40/62 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta star wars elokuvasta jäi paskamaku suuhun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi