Onko 35v sinkkumiehellä nykyään kysyntää ollenkaan?
Olen eronnut noin vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Ei lapsia. Vain koira löytyy josta huolehtia.
Viimeksi ollut sinkkuna joskus reilu parikymppisenä. Baareissa on tullut jonkun verran nyt käytyä vaan tuntuu ettei oman ikäisiä vapaita naisia juurikaan ole.
Pitääkö uskaltautua Tinderiin vai mikä avuksi. Onko peli jo menetetty? En etsi mitään yhden yön juttuja.
Kommentit (111)
Apuaa mistä tuo aivopesu tänne nyt pompsahti!
Itse oon ~30 nainen ja mun edellinen poikkis oli kuusi vuotta mua nuorempi. Kovasti yhä menossa joka ilta ja viikonloppu ja kaverit ehdottomasti tärkeimpiä just nyt. Siinä kun biologinen kello alkoi tikittää mulla, niin selvää oli, ettei tuollaisen menijän kanssa siitä mitään tule.
Ei muuta kuin uutta etsimään. Jotenkin vaan se melkein kymmenen vuotta vanhempi mies vaikutti paljon sopivammalta isäksi ja siltä itseltään löytyi myös haluja kyseiseen hommaan.
En koe että mut aivopestiin valitsemaan vanhempi mies, hän vain sattui haluamaan samoja asioita minun kanssani juuri nyt, eikä "ehkä sit joskus vanhempana."
Vierailija kirjoitti:
No on kysyntää, täällä olisi sulle 37-v nainen :)
Mistä päin?
Vierailija kirjoitti:
Itse oon ~30 nainen ja mun edellinen poikkis oli kuusi vuotta mua nuorempi. Kovasti yhä menossa joka ilta ja viikonloppu ja kaverit ehdottomasti tärkeimpiä just nyt. Siinä kun biologinen kello alkoi tikittää mulla, niin selvää oli, ettei tuollaisen menijän kanssa siitä mitään tule.
Ei muuta kuin uutta etsimään. Jotenkin vaan se melkein kymmenen vuotta vanhempi mies vaikutti paljon sopivammalta isäksi ja siltä itseltään löytyi myös haluja kyseiseen hommaan.
En koe että mut aivopestiin valitsemaan vanhempi mies, hän vain sattui haluamaan samoja asioita minun kanssani juuri nyt, eikä "ehkä sit joskus vanhempana."
Eli olosuhteiden pakosta valitsit vanhemman miehen. No se on sun valintasi. Onneksi suurin osa naisista onnistuu kuitenkin löytämään ikäisensä miehen jonka kanssa tehdä lapsia.
Ytmillä on vientiä hautaan asti, ätmeillä ei milloinkaan. Ikä on aivan merkityksetön tekijä miehen markkina-arvoa määritellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että mut aivopestiin valitsemaan vanhempi mies, hän vain sattui haluamaan samoja asioita minun kanssani juuri nyt, eikä "ehkä sit joskus vanhempana."Eli olosuhteiden pakosta valitsit vanhemman miehen. No se on sun valintasi. Onneksi suurin osa naisista onnistuu kuitenkin löytämään ikäisensä miehen jonka kanssa tehdä lapsia.
Onhan mulla myös IKÄISIÄNI kavereita, mutta heistä kanssa huokuu nykyajan itsekäs henki ja omistautuminen työhön ja matkusteluun. Miehet, joilla biologia ei tule vastaan, eivät tahdo lapsia "liian aikaisin", kun "elämä jää kokematta". Yhden miehen jätin parikymppisenä, kun hän haaveili lapsista vasta kymmenen vuoden päästä. Häneltä kysyin, että mitä jos mä en enää kykenekään saamaan lapsia niin vanhana, johon hän totesi vaihtavansa sit vain nuorempaan. Siihen loppui se viisi vuotta kestänyt suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että mut aivopestiin valitsemaan vanhempi mies, hän vain sattui haluamaan samoja asioita minun kanssani juuri nyt, eikä "ehkä sit joskus vanhempana."Eli olosuhteiden pakosta valitsit vanhemman miehen. No se on sun valintasi. Onneksi suurin osa naisista onnistuu kuitenkin löytämään ikäisensä miehen jonka kanssa tehdä lapsia.
Onhan mulla myös IKÄISIÄNI kavereita, mutta heistä kanssa huokuu nykyajan itsekäs henki ja omistautuminen työhön ja matkusteluun. Miehet, joilla biologia ei tule vastaan, eivät tahdo lapsia "liian aikaisin", kun "elämä jää kokematta". Yhden miehen jätin parikymppisenä, kun hän haaveili lapsista vasta kymmenen vuoden päästä. Häneltä kysyin, että mitä jos mä en enää kykenekään saamaan lapsia niin vanhana, johon hän totesi vaihtavansa sit vain nuorempaan. Siihen loppui se viisi vuotta kestänyt suhde.
Jostain se käsitys sinulle on tullut, että vanhempi mies on turvallisempi vaihtoehto isäksi. Monet miehet kuvittelevat, että heillä on ikuisesti aikaa saada lapsia. Todellisuudessa, jos mies ei ole 40-vuotiaana isä, hän jää suurella todennäköisyydellä lapsettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti edelleenkin suurin osa naisista pariutuu ja tekee lapset suurinpiirtein ikäisensä (+/- 5) miehen kanssa. Sulla on vaan selkeesti ollut vähemmän vaihtoehtoja, kun olet joutunut tyytymään vanhempaan mieheen. Tai voihan tietty olla, ettei sun ole tarvinnut tyytyä jos erityisesti pidät vanhemmista miehistä. Useimmat naiset eivät kuitenkaan erityisemmin viehäty vanhemmista miehistä. Ja esim. urahenkisyys on ominaisuus mikä ei ole kytköksissä ikään. Perhekeskeisiä miehiä löytyy joka ikäryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Ytmillä on vientiä hautaan asti, ätmeillä ei milloinkaan. Ikä on aivan merkityksetön tekijä miehen markkina-arvoa määritellessä.
Mikä on ytmi ja ätmi?
Ap
"Joutunut tyytymään" vanhempaan mieheen :D Ei sillä iällä ole oikeesti mitään väliä, jos elämäntilanne, huumori ja tulevaisuuden haaveet natsaa. Mistä ihmeestä kumpuaa tämä eri-ikäisten yhteensopimattomuus fiilis?
Ei todellakaan minnekään Tinderiin. Työstä tai harrastuksesta sen on löydyttävä, muutenhan ei ole mitään karsintaa. Noin kymmenen vuotta nuorempi on se oikea ikä.
Todellakin olisi kysyntää. Oon 35v lapseton sinkkunainen ja omanikäinen lapseton sinkku olis ihan löytö :)
Vierailija kirjoitti:
"Joutunut tyytymään" vanhempaan mieheen :D Ei sillä iällä ole oikeesti mitään väliä, jos elämäntilanne, huumori ja tulevaisuuden haaveet natsaa. Mistä ihmeestä kumpuaa tämä eri-ikäisten yhteensopimattomuus fiilis?
Jos sinulle ikä ei merkitse mitään, niin älä nyt kuitenkaan vedä sellaisia johtopäätöksiä, että muillekaan ihmisille se ei merkitse mitään. Ei se ole sattumus, että suurin osa ihmisistä päätyy suurinpiirtein ikäistensä kanssa yhteen. Eikä sekään ole sattumus, että miehet preferoivat nuorempia naisia (se ei silti tarkoita sitä että onnistuisivat saamaan niitä). Jos iällä ei olisi väliä, näkyisi ympärillämme paljon enemmän esim. nuori mies - vanha nainen pareja... eipä taida kuitenkaan hirveesti heitä olla. Et varmaankaan ole niin tyhmä, että sulle pitäis selittää millä kaikilla tavoin ikäero alkaa näkymään ja tuntumaan parisuhteessa pitkällä tähtäimellä... (varsinkin kun esim. miehet raihnaantuvat, sairastuvat ja kuolevat keskimääräisesti naisia hieman nuorempina)
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut noin vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Ei lapsia. Vain koira löytyy josta huolehtia.
Viimeksi ollut sinkkuna joskus reilu parikymppisenä. Baareissa on tullut jonkun verran nyt käytyä vaan tuntuu ettei oman ikäisiä vapaita naisia juurikaan ole.
Pitääkö uskaltautua Tinderiin vai mikä avuksi. Onko peli jo menetetty? En etsi mitään yhden yön juttuja.
Älä hyvä mies sotkeennu enää parisuhteeseen. Siitä ei seuraa muuta kuin ongelmia. Halvemmallakin pääset
Ellet ole todella komea, Tinderistä saat vain turhautumista ja pahaa mieltä. Itsetunto ropisee jos kuuluu siihen 80% enemmistöön, jota naiset eivät valitse. Kaikki naiset yrittävät niitä samoja.
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole todella komea, Tinderistä saat vain turhautumista ja pahaa mieltä. Itsetunto ropisee jos kuuluu siihen 80% enemmistöön, jota naiset eivät valitse. Kaikki naiset yrittävät niitä samoja.
Miehetkin yrittävät aina niitä samoja naisia. Yleensä liian nuoria + omaan tasoonsa nähden liian nättejä. Jos omaa realistiset käsitykset siitä minkä ikäisen ja näköisen naisen voi saada, mahdollisuudet löytää sopiva nainen ovat paaaaaljon paremmat. Jos taas ihan välttämättä haluaa saada tasokkaan naisen, on myös omaan tasoonsa nähtävä töitä. Kohenna ulkonäköäsi, ala käymään salilla, pukeudu siististi, hanki työpaikka, käytöstavat kuntoon jne... kaikkensa on yritettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin yrittävät aina niitä samoja naisia. Yleensä liian nuoria + omaan tasoonsa nähden liian nättejä. Jos omaa realistiset käsitykset siitä minkä ikäisen ja näköisen naisen voi saada, mahdollisuudet löytää sopiva nainen ovat paaaaaljon paremmat. Jos taas ihan välttämättä haluaa saada tasokkaan naisen, on myös omaan tasoonsa nähtävä töitä. Kohenna ulkonäköäsi, ala käymään salilla, pukeudu siististi, hanki työpaikka, käytöstavat kuntoon jne... kaikkensa on yritettävä.
Mutta tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että miehen pitää silti olla pykälää tai paria naista tasokkaampi. Itseensä erikoisemmin panostamaton nainenkin saa kaikenlaisten häntäheikkien tykkäykset ja täten kuvittelee, että mahikset on vaikka millaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että miehen pitää silti olla pykälää tai paria naista tasokkaampi. Itseensä erikoisemmin panostamaton nainenkin saa kaikenlaisten häntäheikkien tykkäykset ja täten kuvittelee, että mahikset on vaikka millaiseen mieheen.
No aika tyhmä tapaus pitää olla jos vielä lukuisten pettymystenkin jälkeen uskoo kaikenmaailman pelimiesten valheisiin. Trust me, kaikki naiset eivät ole niin pihalla. Yleensä sellaiset maanläheiset tavalliset naiset haluavat ihan tavallisen, fiksusti käyttäytyvän miehen. Ne naiset eivät vaan yleensä ole niitä kaikkein kauneimpia, vaan jäävät helposti nätimpien kilpasiskosten varjoon. Avaa silmät, löydät heitä koulusta, työpaikoilta, harrastepiireistä, treffipalstoilta... Tinderistä et heitä löydä, koska eivät pärjää kilpailussa nättejä naisia vastaan.
Minulle ainakin kelpaisi :) Vähän turhauttaa omakin tilanne, kun baareissa ja katukuvassa kaikki tuntuvat olevan varattuja eikä Tinderiäkään aina jaksaisi.
t. 32-vuotias lapseton sinkkunainen, joka erosi keväällä pitkästä parisuhteesta ja on ollut edellisen kerran sinkku parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
ikuisesti 29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos on vähän yli 40v kannattaa valehdella ikä 39 niin mahtuu suurempaan haarukkaan.
Onko naistenkin ok valehdella ikänsä?
Joo profiiliin voi laittaa 39 ja tekstissä sanoo että on 40 vuotias, niin ei ole valehtelua. Moni vaan hakee tasakymmenissa, niin saattaa sen takia jäädä pois hausta..
Tinderissä tulee vastaan välillä yksi nainen joka on asettanut iäkseen 27 mutta profiilissa lukee "33 years of age". Eli huijaa tarkoituksella ihan vain päästäkseen miesten hakukriteereihin.
Eipä ole niitä epätoivoisia kolmekymppisiä sinkkunaisia kyllä näkynyt :)
Ap