Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35v sinkkumiehellä nykyään kysyntää ollenkaan?

Vierailija
14.12.2017 |

Olen eronnut noin vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Ei lapsia. Vain koira löytyy josta huolehtia.

Viimeksi ollut sinkkuna joskus reilu parikymppisenä. Baareissa on tullut jonkun verran nyt käytyä vaan tuntuu ettei oman ikäisiä vapaita naisia juurikaan ole.

Pitääkö uskaltautua Tinderiin vai mikä avuksi. Onko peli jo menetetty? En etsi mitään yhden yön juttuja.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa ei kyllä tule naisille juteltua. Kalastus esim sellalainen ettei siellä naisia pahemmin pyöri ja kuntosalilla jokainen keskittyy treenaaminen niinkuin itsekin. Eli harrastusten kautta melko hankalaa.

Ap

Vierailija
22/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mies parhaassa iässä. Varmasti on kysyntää niin omanikäistesi kuin nuorempienkin keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksissa ei kyllä tule naisille juteltua. Kalastus esim sellalainen ettei siellä naisia pahemmin pyöri ja kuntosalilla jokainen keskittyy treenaaminen niinkuin itsekin. Eli harrastusten kautta melko hankalaa.

Ap

Teet profiilin e-kontakti tai treffit24. Pääset heti ainakin juttelemaan naisten kanssa, ilman mitään outoja pelejä.

Vierailija
24/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukaville 30-40v. hyvin toimeentuleville miehille on vielä hyvin kysyntää. :) Mä ottaisin fiksun 35v. miehen kiljuen. Tuntuu vaan, että useimmat etsivät tuossa iässä paljon nuorempia naisia. Itse siis 36v. ihan kivan näköinen, työssäkäyvä, lapseton nainen.

Mukaville 30-40v. hoikkavartaloisille naisille on vielä hyvin kysyntää. :) Mä ottaisin fiksun 35v. naisen kiljuen. Tuntuu vaan, että useimmat etsivät tuossa iässä vain hyvin tienaavia miehiä. Itse siis 36v. ihan kivan näköinen, salilla käyvä, lapseton mies.

No minähän olen hoikkavartaloinen liikkuva nainen. Olen myöskin hyvin tienaava... Etsin miestä omasta ikäryhmästäni 32-40v. joka olisi myöskin lapseton. En siis vaadi mitään sellaista mitä en itse pysty tarjoamaan.

T: tuo jolle vittuilit

Vierailija
25/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen 35-vuotiaasta rakastajasta. Olen kymmenen vuotta vanhempi eronnut tiimissä kunnossa oleva lapseton nainen. Mistähän löytyisi kova treenikaveri?

Välillä näkee sellaisia +40-vuotiaita naisia jotka ovat todella hyvännäköisiä. Kyllä sellaiset kovasti kiinnostaa, mutta en ole puhunut heille mitään, ovat todennäköisesti varattuja. M35

Vierailija
26/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mies parhaassa iässä. Varmasti on kysyntää niin omanikäistesi kuin nuorempienkin keskuudessa.

Kertokaas miksi nuorempi nainen haluaisi vanhemman miehen, ellei tämä mies pystyisi tarjoamaan korkeampaa elintasoa? Vai onko nämä nyt niitä kaksinaismoraalisia juttuja... Että mies saa kyllä vaatia naiselta nuoruutta ja kauneutta, mutta nainen ei saa vaatia mieheltä oikeastaan yhtään mitään (tai muuten nainen on pinnallinen kusipää joka ei omaa sisäistäkauneutta). Ainiin, vanhemmat miehethän ovat niin paljon "kypsempiä" ja "hyvinsäilyneitä". Sori, unohdin. :D

Vierailija
27/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen 35-vuotiaasta rakastajasta. Olen kymmenen vuotta vanhempi eronnut tiimissä kunnossa oleva lapseton nainen. Mistähän löytyisi kova treenikaveri?

Välillä näkee sellaisia +40-vuotiaita naisia jotka ovat todella hyvännäköisiä. Kyllä sellaiset kovasti kiinnostaa, mutta en ole puhunut heille mitään, ovat todennäköisesti varattuja. M35

Voit häipyä, mä näin hänet ensiksi! :D

Mutta mihin hän katosi?

Vierailija
28/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisinpäin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukaville 30-40v. hyvin toimeentuleville miehille on vielä hyvin kysyntää. :) Mä ottaisin fiksun 35v. miehen kiljuen. Tuntuu vaan, että useimmat etsivät tuossa iässä paljon nuorempia naisia. Itse siis 36v. ihan kivan näköinen, työssäkäyvä, lapseton nainen.

Mukaville 30-40v. hoikkavartaloisille naisille on vielä hyvin kysyntää. :) Mä ottaisin fiksun 35v. naisen kiljuen. Tuntuu vaan, että useimmat etsivät tuossa iässä vain hyvin tienaavia miehiä. Itse siis 36v. ihan kivan näköinen, salilla käyvä, lapseton mies.

No minähän olen hoikkavartaloinen liikkuva nainen. Olen myöskin hyvin tienaava... Etsin miestä omasta ikäryhmästäni 32-40v. joka olisi myöskin lapseton. En siis vaadi mitään sellaista mitä en itse pysty tarjoamaan.

Hyvin tienaava nainen haluaa yleensä hyvin tienaavan miehen, mieluiten paremmin tienaavan. Jos poikkeat trendistä, niin pisteet sinulle.

-eri

Vierailija
29/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisinpäin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet? Itse asustelen larussa.

T kolmas(?) m35

Vierailija
30/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 on just hyvänikäinen. Oman kokemuksen mukaan siinä iässä monet ovat juuri eronneita ja alkaa se uus sekoiluaika, joten sen ennakkoluulon takia en jaksa sekaantua miehiin oikein ollenkaan enää

Vierailija
31/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon on jos on asiat kunnossa edes joten kuten. Kohtaamiset tosin tapahtuukin sitten ihan luonnostaan, ei tarvitse baareihin/tindereihin mennä vonkaavan eronneen/varatun mainetta hankkimaan vaan epätoivoiset kolmekymppiset sinkkunaiset kyllä löytää sut missä sitten ikinä oletkin, kunhan et vain kotona.

Vierailija
32/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas miksi nuorempi nainen haluaisi vanhemman miehen, ellei tämä mies pystyisi tarjoamaan korkeampaa elintasoa? Vai onko nämä nyt niitä kaksinaismoraalisia juttuja... Että mies saa kyllä vaatia naiselta nuoruutta ja kauneutta, mutta nainen ei saa vaatia mieheltä oikeastaan yhtään mitään (tai muuten nainen on pinnallinen kusipää joka ei omaa sisäistäkauneutta). Ainiin, vanhemmat miehethän ovat niin paljon "kypsempiä" ja "hyvinsäilyneitä". Sori, unohdin. :D

En mä nyt tiedä, että miten nuoria naisia sinä tässä ajattelit. Mutta jos lähdetään siitä, että kymmenen vuotta nuoremmalle vielä varmasti kelpaa ja oikein hyvin säilynyt nuoremmallekin.

Vierailija
33/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on toivoa. Itse olen muutaman vuoden päälle kolmekymppinen nainen ja aloimme juuri tapailemaan vakavammissa merkeissä 39vee miehen kanssa. Lapsettomia ja koirattomia molemmat, mutta itselleni ei koirakaan olisi este.

Vierailija
34/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaksinaismoraalia siinä on, jos 35v mies kelpaa vielä joillekin nuorille naisille? Pitäisikö niitä naisia kieltää seurustelemasta vanhempien miesten kanssa?

Vierailija
35/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä oo itsekin suhteessa ja varattu? No joka tapauksessa, tällaiselle 29-vuotiaalle vanhallepiialle 35v mies ois erittäin varteenotettava, ja koiristakin pidän.

Vierailija
36/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaksinaismoraalia siinä on, jos 35v mies kelpaa vielä joillekin nuorille naisille? Pitäisikö niitä naisia kieltää seurustelemasta vanhempien miesten kanssa?

Ketään ei voi kieltää ja kaikki valitkoon sellaisen kumppanin kuin haluaa, ei siinä mitään. Toivoisin vain, että naiset hieman kyseenalaistaisivat miksi sen miehen pitäisi olla vanhempi? Koska nuorempi osapuoli on kuitenkin hieman paremmassa asemassa. Nuorella on nuoruuden hehku, energia, terveys + todennäköisesti enemmän elinvuosia jäljellä jne. En siis tippaakaan ihmettele miksi miehet haluavat nuoremman, eli itseään paremman kumppanin. Jos mies saa naisen nuoruuden ja kauneuden, niin mitä nainen saa vaihtokaupassa? Rahaa, vaikutusvaltaa...? Tai ehkäpä nuori nainen saa kokea vallantunnetta suhteessa vanhempaan mieheen... nainen saa helpommin tahtonsaläpi, mies ei viitsi jättää häntä, koska on nuori ja kaunis, mies tuskin saisi mitään parempaa jne? Noh, itse en tajua mikä niissä vanhemmissa miehissä joitakin viehättää. Ois kiva jos joku perustelis. Ihania, kypsiä ja tarpeeksi elämänkokemusta omaavia miehiä löytyy myös omasta ikäluokastani. Etsin tasavertaista kumppania, en isää.

Vierailija
37/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi kieltää ja kaikki valitkoon sellaisen kumppanin kuin haluaa, ei siinä mitään. Toivoisin vain, että naiset hieman kyseenalaistaisivat miksi sen miehen pitäisi olla vanhempi? Koska nuorempi osapuoli on kuitenkin hieman paremmassa asemassa. Nuorella on nuoruuden hehku, energia, terveys + todennäköisesti enemmän elinvuosia jäljellä jne. En siis tippaakaan ihmettele miksi miehet haluavat nuoremman, eli itseään paremman kumppanin. Jos mies saa naisen nuoruuden ja kauneuden, niin mitä nainen saa vaihtokaupassa? Rahaa, vaikutusvaltaa...? Tai ehkäpä nuori nainen saa kokea vallantunnetta suhteessa vanhempaan mieheen... nainen saa helpommin tahtonsaläpi, mies ei viitsi jättää häntä, koska on nuori ja kaunis, mies tuskin saisi mitään parempaa jne? Noh, itse en tajua mikä niissä vanhemmissa miehissä joitakin viehättää. Ois kiva jos joku perustelis. Ihania, kypsiä ja tarpeeksi elämänkokemusta omaavia miehiä löytyy myös omasta ikäluokastani. Etsin tasavertaista kumppania, en isää.

Todellisuudessa ihmiset löytävät kumppanin suunnilleen saman ikäisistä ihmisistä. Jos katsoo tilastoja, ymmärtää heti, ettei nuoremman naisen löytäminen ole kovin helppoa, sillä naisia on nuorissa ikäluokissa niin paljon vähemmän. Ulkomaille muuttaa joka vuosi paljon nuorehkoja suomalaisia, joista 70 % on naisia eli sitäkin kautta tulee naiskatoa. Sen sijaan tilastollisesti noin 45-vuotias nainen voisi helposti löytää nuoremman kumppanin. Monet miehet vain vuodesta toiseen etsivät sitä nuorempaa naista ymmärtämättä, että pitää olla todellakin tasokas mies monella tapaa, jos aikoo nuoremman löytää.

Vierailija
38/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta sanon, että 35v on parasta aikaa miehelle seuranhakuun. Jos teknisesti asiaa mitataan, niin osut esim Tinderissä todella monen naisen "hakuhaarukkaan". SItten jos olet ihan fiksu ja peili ei sula siihen vilkaistessa, niin rohkeasti vaan mukaan. Teet asiat omilla ehdoillasi ja mieluummin ilmoitat rehellisesti mitä haet.

Joku kehotti suosimaan treffipalstoja ennen Tinderiä. Itse olin molemmissa aktiivinen aikoinaan, niin en voi suositella treffipalstojen yleistä laatua. Mieluummin Tinder noista ja heti se ikähaarukka isoksi. Muistat sen, että jos siellä tulee vastaan vaikka 25v kortti, niin hän on omiin hakuehtoihinsa laittanut että 35 on ok. Ne kelle et iän puolesta kelpaa, eivät siis tule vastaankaan. 

Vierailija
39/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse en tajua mikä niissä vanhemmissa miehissä joitakin viehättää. Ois kiva jos joku perustelis.

No Tinderissä ainakin pinnallisista syistä yksi on parempi seksi ja kokeilut sen saralla. Omasta kokemuksesta tosi moni ~25v on eronnut ekasta pitkästä suhteesta, joka on päätynyt kaverisuhteeksi ja haluaa sinkkuillessa kokeilla erilaisia juttuja makuuhuoneessa. Jos esim haluaa kokeilla BDSM-puolen juttuja, niin osaavia, mutta luotettavia kumppaneita löytyy takuuvarmasti enemmän 10v vanhemmista kuin oman ikäisistä. 

Vierailija
40/111 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos on vähän yli 40v kannattaa valehdella ikä 39 niin mahtuu suurempaan haarukkaan.