Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskonnolla ahdistelu

Vierailija
14.12.2017 |

Me too-kampanjan hengessä voisi aloittaa kampanjan uskonnolla ahdistelevia uskovaisia vastaan. Työpaikallani on uskovainen, vanhempi naimisissa oleva mies, joka ahdistelee seksuaalisesti meitä työkavereitaan ja samalla tuputtaa mielenvikaisesti uskontoaan meille
uskonnottomille. Ovella käy Jehovat lyömässä satukirjalla päähän ja väkisin jankkaamassa täysin pimeitä juttujaan, mikä on täysin käsittämätöntä vuonna 2017 tietämämme tiedon perusteella. Kun yrittää väliin esittää tieteeseen perustuvia argumentteja, he katsovat hoomoilasina pääkallellaan ja lausahtavat:"Miten sinusta on tuollainen tullut?". He uskovat yhteen ihmisten keksimistä n 3000 jumalasta ja kieltävät loput. Itsensä asettaminen jalustalle, vaikka oma moraali on ihan hanurista, on kestämätöntä itsekkyyttä. Järkipuhe ei tuntemieni uskovaisten hullujen kanssa ole mahdollista. Seksuaalinen ahdistelijakin vain naurahtaa, kun pyytää lopettamaan hipelöinnin ja uskonnon tuputtamisen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sua uskossa oleva mies ahdistelee niin epäilyttää kyllä uskon laatu. On paljon uskonnollisia ihmisiä joka on eri asia kuin oikeasti uskoa. Tee nyt joku valitus tästä ukosta. Ja voin sanoa että eivät kaikki uskovat todellakaan ole mitään tuputtajia ja ihan järki-ihmisiä suurin osa. Aina sekaan mahtuu joku "hihhuli".

Jehovan todistajat eivät ole mulle tuputtaneet onneksi mitään, kun sanon että kiitos ei niin lähtevät ovelta ihan suosiolla pois. Ainakin tähän asti ovat lähteneet. Itse koen olevani ihan tavis tyyppi vaikka uskossa olenkin. Koskaan en tuputa kenellekään mitään, koska se on rasittavaa ja täysin hyödytöntä. Ja mun kanssa voi jutella ihan järkevästi kaikesta, niin uskosta kuin tieteestäkin sekä ihan mistä vaan. Mun ajatusmaailma ei ole ns. mustavalkoinen. Tai tietenkin uskon siihen mihin uskon mutta kuuntelen ja kunnioitan toisenkin näkemyksiä. Raamatulla päähän lyöminen on noloa eikä johda mihinkään, paitsi ärsytykseen  :)

Vierailija
2/2 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää uskontokin tähän ihan hyvään kampanjaan tuotiin mukaan. Kai niitä ahdistelijoita on kaikissa ihmisryhmissä ja yhteiskuntaluokissa. Tee nyt ilmoitus tuosta ukkelista mahdollisimman monelle taholle. Jopa sinne hänen uskonyhteisöönsä, voit testata erottaako ne hänet ryhmästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän