Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35v sinkkumiehellä nykyään kysyntää ollenkaan?

Vierailija
14.12.2017 |

Olen eronnut noin vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Ei lapsia. Vain koira löytyy josta huolehtia.

Viimeksi ollut sinkkuna joskus reilu parikymppisenä. Baareissa on tullut jonkun verran nyt käytyä vaan tuntuu ettei oman ikäisiä vapaita naisia juurikaan ole.

Pitääkö uskaltautua Tinderiin vai mikä avuksi. Onko peli jo menetetty? En etsi mitään yhden yön juttuja.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellet ole todella komea, Tinderistä saat vain turhautumista ja pahaa mieltä. Itsetunto ropisee jos kuuluu siihen 80% enemmistöön, jota naiset eivät valitse. Kaikki naiset yrittävät niitä samoja.

Miehetkin yrittävät aina niitä samoja naisia. Yleensä liian nuoria + omaan tasoonsa nähden liian nättejä. Jos omaa realistiset käsitykset siitä minkä ikäisen ja näköisen naisen voi saada, mahdollisuudet löytää sopiva nainen ovat paaaaaljon paremmat. Jos taas ihan välttämättä haluaa saada tasokkaan naisen, on myös omaan tasoonsa nähtävä töitä. Kohenna ulkonäköäsi, ala käymään salilla, pukeudu siististi, hanki työpaikka, käytöstavat kuntoon jne... kaikkensa on yritettävä.

Yleensä se epärealismi on liian nuorten naisten tavoittelua. Realistisesti liikkeellä oleva ei ole kauaa vapailla markkinoilla.

Miehillä on vain siitä ikävä tilanne että useimmat tavismiehet saavat olla täysin naisettomia siihen +30v ikään asti ja sitten pitäisi mukamas tyytyä siihen +30v naiseen. Ei kovin houkutteleva tilanne.

Tyytyä? Eikös se ole ihan normaalia, että ihmiset haluavat pariutua ihan oman ikäistensä kanssa? Joo, no itse olen 25v. nainen enkä kelvannut sille 35v. miehelle, kun olin muka liian nuori!? Miten tämän selität?

Niin, tyytyä.

Moni mies haluaa ikäisensä naisen 16-25v ikäisenä mutta ei saa koska nuoret naiset valitsevat vain pinnallisesti niitä komeimpia pelimiehiä. Sitten kun mies on +30v niin ei hän ensisijassa halua niitä ikäisiään vaan niitä 16-25v naisia joita ei koskaan päässyt kokemaan kun ei heille kelvannut.

Jos sä et ole kelvannut ikäisillesi naisille nuorena, niin miksi sä kelpaisit niille vanhempanakaan? Vai ootko jotenkin mysteerisesti onnistunut kasvattamaan markkina-arvoasi, kenties komistunut, tai mikä vielä parempi: rikastunut? Jos sulla on markkina-arvo kohdillaan, niin pystyt ihan helposti nappaamaan sen sun niin suuresti ihailemasi 16-25v. naisen. Toisin sanoen: sun ei tarvitse "tyytyä" ikäiseesi naiseen. Problem solved. Jos taas markkina-arvosi on edelleenkin pohjamudissa, niin kerropa miksi edes ikäisesi nainen tyytyisi sinuun?

Isolla osalla "nörttipojista" se markkina-arvo todellakin nousee hurjasti. Monesta ujosta laihasta rillipäästä on vahvistunut ihan normaalia ja itsestään huolta pitävä mies. Työelämästä on tullut itseluottamusta myös siviilielämään ja järkeähän heillä on aina ollut. 

Niin ja sen verran vielä lisätään, että ei kaikkia kolmikymppisiä miehiä kiinnosta se nuorempi nainen. Oli tämä sitten vaikka kuinka vaikea joillakin käsittää. 

Vierailija
102/111 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena kymmenen vuotta vanhempi mies ihan sattumalta, kun sellaiseen tutustuin baarissa. Aluksi ei tuntunut vanhalta, vaan ihailun hänen "viisaita" puheitaan. Kun alettiin asumaan yhdessä niin paljastui kovaksi menijäksi, kaverit ja bileet ym.

Sen jälkeen olin pitkässä avoliitossa itseäni 5 vuotta vanhemman kanssa.

Täytin 40 ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Huomasin, että omanikäiset miehet etsivät nuorempia. Vähän pakon sanelemana otin sitten itsekin nuoremman, 31-vuotiaan. Lapsiakin tehtiin, mutta kyllä mä olen ollut tyytyväisin siihen suhteeseen, jossa ikäero oli 5 vuotta. Olen tän nuoremman kanssa vielä, mutta joku sisäinen tunne ei niin hyvä.

Sanotaan ettei iällä ole väliä rakkaudessa. Kyllä sillä vähän on.

Hiukan tuntuu siltä, että vanhemmat miehet jäävät ikuisiksi ajoiksi etsimään sitä nuorempaa. Nuoret miehet nappaavat sitten ne kypsemmät naiset. Minullekin kävi näin, mutta olen erittäin tyytyväinen suhteeseen nuoremman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu että vapaat kolmekymppuset ei kohtaa tuolla ihmisten Ilmoilla?

Vierailija
104/111 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä heikkoa oli kuin ennenkin. Itseä reilusti nuorempia, reilusti vanhempia tai varattuja liikenteessä.

En tietenkään joka baaria kolunnut mutta tuollainen yleiskuva jäi itselle.

Ap

Vierailija
105/111 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellet ole todella komea, Tinderistä saat vain turhautumista ja pahaa mieltä. Itsetunto ropisee jos kuuluu siihen 80% enemmistöön, jota naiset eivät valitse. Kaikki naiset yrittävät niitä samoja.

Miehetkin yrittävät aina niitä samoja naisia. Yleensä liian nuoria + omaan tasoonsa nähden liian nättejä. Jos omaa realistiset käsitykset siitä minkä ikäisen ja näköisen naisen voi saada, mahdollisuudet löytää sopiva nainen ovat paaaaaljon paremmat. Jos taas ihan välttämättä haluaa saada tasokkaan naisen, on myös omaan tasoonsa nähtävä töitä. Kohenna ulkonäköäsi, ala käymään salilla, pukeudu siististi, hanki työpaikka, käytöstavat kuntoon jne... kaikkensa on yritettävä.

Mutta tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että miehen pitää silti olla pykälää tai paria naista tasokkaampi. Itseensä erikoisemmin panostamaton nainenkin saa kaikenlaisten häntäheikkien tykkäykset ja täten kuvittelee, että mahikset on vaikka millaiseen mieheen.

Millainen on itseensä erikoisemmin panostamaton nainen?

Pullea liikkumaton telkkarinvahtaaja/kännykännyplääjä, joka ei näe erikoisempia syitä panostaa itseensä koska miehiä tulee muutenkin.

Vierailija
106/111 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 35-vuotias voi hyvin deittailla myös niitä "kymmenen vuotta nuorempia" naisia. Viimeisimmissä tapailusuhteissani naiset olivat 4, 8 ja 7 vuotta minua nuorempia. Elämäntapa ja kiinnostuksenkohteet ratkaisevat.

Vierailija
107/111 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 35-vuotias voi hyvin deittailla myös niitä "kymmenen vuotta nuorempia" naisia. Viimeisimmissä tapailusuhteissani naiset olivat 4, 8 ja 7 vuotta minua nuorempia. Elämäntapa ja kiinnostuksenkohteet ratkaisevat.

4 vuotta on melko pitkästi vielä 10v. Ihan normaali ikäero tuo 4v.

Vierailija
108/111 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi testattu ja noh.. Miten tuon nyt sanoisi kauniisti. Kysyntää ei näytä olevan kyllä sitäkään vähää mitä muuten. Poistoon meni se.

Ilmeisesti pitää asennoitua, että tää elämä varmaan etenee jatkossakin ilman parisuhdetta. Ei kyllä kiinnosta enää baareissakaan ravata.

Ap

Vierailija
109/111 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ei kannata etsiä vakituista naista yhtään mistään. Itse olen naimisissa oleva samanikäinen mies ja jos "joutuisin" sinkuksi niin kyllä jäisinkin ihan siitä syystä, että elämä olisi niin paljon helpompaa ja parempaa! Jos ihan hirveä läheisyyden tai seksin tarve on niin jonkun menevän, mutta ei takertuvan tyttöystävän voi sitten ottaa. Tosin todennäköisesti elämä olisi parempaa ilman mitään seksisuhteita. Keskity hyvä mies itseesi ja elä elämääsi. Tämä viisaus sinulle ilmaiseksi veliseni...

Vierailija
110/111 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin elää nykyään ihan yleisesti sinkkuina ja tekevät mitä tykkäävät. Miksi miehen pitäisi aina pariutua jos on ns.normaali ja sellainen mies joka naisille kelpaa. Parempi olla sinkkuna ja nauttia aivan täysin itsenäisestä elämästä jossa saa tehdä ihan mitä huvittaa.

Vierailija
111/111 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltahan se tuntui itsestäkin silloin alussa ja tuota kuulee monesti parisuhteessa elävältä, että ollaan jopa kateellisia sinkulle. Ei se sitten pidemmän päälle niin herkkua aina olekkaan.

Ap