Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ja naisen välistä ystävyyttä kannattavat, kertokaa mitä sellaista tällainen ystävyys voi tarjota jota

Vierailija
14.12.2017 |

ystävyys samaa sukupuolta olevien välillä ei voi?

Ja unohdetaan nyt teidän mieliksi tällä kertaa se tieteellisesti todistettu fakta, ettei miehen ja naisen välinen "ystävyys" ole edes mahdollista.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ilman sitoumuksia.

Vierailija
2/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä koko ajatusmallia. Mä valitsen ystävikseni ihmisiä joiden kanssa haluan viettää aikaa, sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ystävyys tarjoaa riippuu yksilöistä, ei sukupuolesta.

Vierailija
4/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ystävyys noin yleensä tuo elämään? Jos ei koe läheisten ihmissuhteiden antavan mitään, niin voi olla aika vaikea ymmärtää miksi me muut ylipäänsä haluamme ystäviä.

Vierailija
5/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla todella hyvää ja syvää ystävyyttä! Minulla on tälläinen ystävä, todella rakas mies, hän on minun tanssikaveri. Ikinä ei ole ollut näin syvää ystävyyttä kenenkään naisen kanssa! Ja olen siis jo keski-ikäinen nainen. Ja ilman mitään seksi juttuja voi todellakin olla mies ja nainen hyviä ystäviä keskenään.  Laulun sanoin "tää ystävyys on paljon muutakin kuin tulla syleilyyn" .

Vierailija
6/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta kavereideni sukupuoli. Mulle on kertynyt enemmän naispuolisia kuin miespuolisia ystäviä, eikä siinä ole mitään erikoista ainakaan mulle. Yksi on noin 90v mummo. Sitä paitsi biseksuaalina mulla ei joidenkin logiikan mukaan voisi olla kavereita lainkaan.

M30

Vierailija
7/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Nainen ja mies ei voi olla ystäviä -hullu ei olekaan muutamaan viikkoon postaillut mitään. Kiva huomata, ettei edelleenkään mitään uutta länsi rintamalla.

Vierailija
8/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoahan sellaisessa miehessä on jonka ystäviä naiset haluavat olla. Ehkä naiset haistavat teston vähyyden tms.

Vierailija
9/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ajanviettoa, kuten muidenkin ystävien kanssa. Miksi sukupuoli olisi tälle este?

Mä puolestani en ymmärrä tällaista että eristetään miehet ja naiset tiukasti omiin poteroihinsa ja kanssakäyminen on pelkkää pariutumista. Sitten jauhetaan kaikkea miehet marsista - naiset venuksesta paskaa kun ei ymmärretä toista sukupuolta. Ei kai, jos niiden kanssa ei ole tekemisissä kuin yhdessä mielessä. 

Vierailija
10/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jaksa, tieteellinen tutkimusaineisto tukee hypoteesia, että miehet ovat keskimäärin kiinnostuneempia seksuaalisesti naispuolisista ystävistään kuin toisinpäin, mutta tästä ei ole mitään syytä vetää johtopäätöstä että miehen ja naisen välinen ystävyys ilman seksuaalista jännitettä olisi mahdottomuus. Ja vaikka jännite jollain tasolla olisi aina olemassa, sekään ei vielä automaattisesti tekisi ystävyydestä mahdotonta tai edes vaikeaa.

Vierailija
11/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuoliset ystävyyssuhteet on olleet homoseksuaalien kanssa. Ne ovat tarjonneet samaa kuin naispuolistenkin ystävien kanssa niin hyvässä kuin pahassa. Mehevästi homomiehen kanssa voi juoruilla yms.

Heteromiehen kanssa en uskoisi näin käyvän, koska ainakin minun miessuhteissani miehet ovat aina olleet sillä tavalla jäyhiä, että eivät koskaan puhu pahaa toisista tai juoruile.

Vierailija
12/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Eikai välttämättä mitään, kysehän on lähinnä siitä luonteesta kuin sukupuolesta. En minä lähtökohtaisesti ole etsinyt poikia/miehiä kavereikseni mutta mielenkiinnonkohteiden ja tekemisten kautta niin on käynyt.

Mieskavereiden kanssa olemme roplanneet autoja kuntoon, käyneet automiiteissä, kuntosalilla, tehneet lumilinnaa, shoppailemassa (olen ollut makutuomarina vaikkapa verhojen ja huonekasvien suhteen tai miehet kantoapuna), katsoneet leffoja, juoneet kännejä, puhuneet syvällisiä taloudesta ja politiikasta. Mitä nyt milloinkin.

Naiskavereiden kanssa se tekeminen on ollut klubbailua, shoppailua (vaatteita ja meikkejä lisää ilman tarvetta), romanttisten leffojen katselua suklaata ja jäätelöä mättäen, lapsista höpöttelyä, miehistä höpöttelyä, syvällisiä keskusteluja siitä mitä joku julkkis tai bloggari on tehnyt.

En ole vielä löytänyt naiskavereita pelaamaan esim dotaa tai gran turismoa, en lähtemään nesteralliin, en avuksi moottoriremppaan...

Vierailija
13/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa, tieteellinen tutkimusaineisto tukee hypoteesia, että miehet ovat keskimäärin kiinnostuneempia seksuaalisesti naispuolisista ystävistään kuin toisinpäin, mutta tästä ei ole mitään syytä vetää johtopäätöstä että miehen ja naisen välinen ystävyys ilman seksuaalista jännitettä olisi mahdottomuus. Ja vaikka jännite jollain tasolla olisi aina olemassa, sekään ei vielä automaattisesti tekisi ystävyydestä mahdotonta tai edes vaikeaa.

Missä sanottiin, että ystävyyteen ei voi kuulua seksi? Ei ap ainakaan sellaista ehtoa asettanut. 

Vierailija
14/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Nainen ja mies ei voi olla ystäviä -hullu ei olekaan muutamaan viikkoon postaillut mitään. Kiva huomata, ettei edelleenkään mitään uutta länsi rintamalla.

Fakta = hulluus?

Liberalismi tosiaan on mielisairautta.

Vierailija
15/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin, että ystävyyteen ei voi kuulua seksi? Ei ap ainakaan sellaista ehtoa asettanut. 

Ei asettanut ei. Ap esitti väitteen, että miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdotonta. Tein oletuksen, että tämä johtuisi hänen mukaansa seksuaalisesta jännitteestä. Ap:n ajattelu tämän aiheen suhteen nyt ei ole millään tasolla koherenttia.

Vierailija
16/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miehen ja naisen välinen ystävyys on sellainen asia, että sitä joko kannatetaan tai vastustetaan, samalla tavalla kuin vaikka EU-jäsenyyttä? Tällä palstalla kyllä oppii aina jotain uutta!

Vierailija
17/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoahan sellaisessa miehessä on jonka ystäviä naiset haluavat olla. Ehkä naiset haistavat teston vähyyden tms.

Minä olen nainen, ja miehen ja naisen välinen suhde minulle voi olla syvää ystävyyttä ja kiintymystä, aivan kuin kahden samaa sukupuolta olevan kanssa.

Jos mies-nainen ajattelu johtaa automaattisesti p.illu-k,rpä-ajatteluun, pitää kyllä ihmisen olla todella TODELLA rajoittunut ja keskenkasvuinen! Kauheaa, jos ihminen on pelkkä sukupuolielin! 

Vierailija
18/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maailman typerin kysymys. Vähän sama kuin kysyisi "mitä sellaista ystävyys sinisilmäisten kanssa voi tarjota, mitä ei olisi mahdollista saada ystävyydestä vihreäsilmäisten kanssa".

Jokainen ihminen on yksilö ja ystävyys rakentuu ihmisten ainutkertaisten persoonallisuuksien varaan. Mutta ilmeisesti kysyjällä ei ole joko ystäviä tai persoonallisuutta, mahdollisesti molempia. Surullista.

Ystävyys ei ole myöskään jotain, mitä "kannatetaan" tai ei. Ystävyys syntyy ihmisten välille jos on syntyäkseen.

Vierailija
19/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verikokeiden perusteella on ainakin omat hormonitasot kunnossa. Silti on sekä miehiä että naisia ystävinä.

Vierailija
20/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika nuoria te joiden mielestä mies ja nainen voi olla ystäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan