Lempparisuklaa/karkki jouluna?
Mikä on teidän lempparinamu jouluna? Mua tylsistyttää omat lempparit jo niin paljon että haluan kuulla muiden lemppareita, jos löytyis joku sellainen jota en ole hoksannut hyllystä vilkaistakaan. Ehkä oma "pakko olla jouluna" suklaa on Toblerone.
Kommentit (480)
Vierailija kirjoitti:
niitä yksiä belgialaisia... En kuollaksenikaan muista nimeä. Äiti kuitenkin tietää mitä tarkoitan toivoessani "niitä kotiloita ja merihevosia".:D.
Maailmankuulut GuyLian Sea Shells-suklaasimpukat. Simpukkakonvehdeissa on kaunis marmoroitu pinta ja sisällä rikas hasselpähkinäpralinetäyte.
Aineososat: sokeri, hasselpähkinä, täysmaitojauhe, kaakaovoi, kaakaomassa, emulgointiaine (soijalesitiini), luontainen vanilja-aromi.
EI PALMUÖLJYÄ.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin joulusuklaa,niitä paperi päällysteisiä.Nyt sai kolme rasiaa kympillä niin ostin kaksi niitä 😋
Kaksi....?! Fiksu veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin joulusuklaa,niitä paperi päällysteisiä.Nyt sai kolme rasiaa kympillä niin ostin kaksi niitä 😋
Kaksi....?! Fiksu veto.
Arvaan että se kolmas rasia oli jotain muuta Fazerin suklaata, kuin Joulusuklaata. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi....?! Fiksu veto.
No kaksi kun se kolmas ol DaCapo rasia. Saahan sitä vielä lisää jos haluaa kun se tarjous on jouluun asti ja ylikin.
T.minä joka ostin kaksi rasiaa
Ruohonjuuresta Nirvana-suklaalevyt, tumma ja vaalea.
Aion ostaa tasan niitä makeita, joista eniten tykkään. Listalla korkealla on mm. Lidlin salmiakkisuklaa 😂 ja tavallinen Fazerin sininen. Ostan myös jotain konvehteja ja irtokarkkeja siksi, että niissä on vaihtelua. Ja taateleita. Täällä siis sellainen av-mamma, jota ketjussa kammottiin, eli vaatimaton maku.
En niin hirveästi edes ole makean perään, vaan suurinta herkkuani on sinihomejuusto :)
Vierailija kirjoitti:
Valmiista Vihreät kuulat ja edesmennyt joulusuklaa, muuten itse tehdyt kolat, fudget ja snickersit! Nam!
Joulusuklaa on tullut tänä vuonna takaisin valikoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mitään Lindt syöpää. Eikä niitä palleroita ainakaan viitsi syödä. Haisevatkin jotkut Lindorit ihan kalmalle ja kalanperkuujätteelle. Maku samaa tasoa. Oksennus tulee halvemmallakin.
Tätähän tässä kysyttiin. Eiku... Ei kysyttykään vaan sitä, että mistä tykkäät.
Royal -maitosuklaa on mun lemppari :)
Brunbergin suklaatryffelit. Niissä on kaunis sinivalkoinen kääre ja tryffeli on koostumukseltaan silkinsileää ja juuri sopivan voimakkaan makuista, ei liian makeaa. Lisäksi ne ovat nostalgisia, meillä oli aina niitä jouluna ollessani lapsi.
Pandan juhlapöydän konvehdit, after eight, budapest...
Vierailija kirjoitti:
Juhlapöydän Konvehtien ananaalla täytetty konvehti!!
Taivuttaako joku oikeasti sanan "ananaksella" muotoon "ananaalla"? Eikai? Pakko olla provo.
Ilman Toffifeeta ei tule joulua.
Tykkäisin mahdollisimman vähän makeasta konvehdista, esimerkiksi tummaa kitkerää suklaata päällä ja täyte jotain hapahkoa, ehkä vadelmaa, lakka tms,
Vihjeitä ottaisin vastaan, jos tiedätte sellaisia olevan.
Joskus olen saanut pienen rasian käsintehtyjä konvehteja ja söin ne kaikki itse.
Ferreron valkosuklaakookospallot (Raffaello)
Lapsena ostin itselleni jouluksi 50 salmiakkipommia, niitä oli mukava syödä joululahjakirjoja lukiessa