Lempparisuklaa/karkki jouluna?
Mikä on teidän lempparinamu jouluna? Mua tylsistyttää omat lempparit jo niin paljon että haluan kuulla muiden lemppareita, jos löytyis joku sellainen jota en ole hoksannut hyllystä vilkaistakaan. Ehkä oma "pakko olla jouluna" suklaa on Toblerone.
Kommentit (480)
Juhlapöydän Konvehtien ananaalla täytetty konvehti!!
Vierailija kirjoitti:
Tulen saamaan alapeukkua, mutta vastaan budapest.
Höpsistä! Ei kai toisen lempparille voi alapeukuttaa? :)
Eikö muutama vuosi sitten Tobleronesta löydetty jotain eläimen luita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö muutama vuosi sitten Tobleronesta löydetty jotain eläimen luita?
Ai siksikö se onkin niin hyvää?!
Maraboun Noblesset (erityisesti minttu) ja piparminttu-karkkikepit
Julia. Tai Fazermint. Ei pysty sanomaan vain toista.
Tykkään mm. After Eightistä, Juliasta, Enkeli-suklaapatukasta, piparkakku-Dumlesta, sinisestä Mariannesta, kaikenlaisesta pähkinäsuklaasta, piparminttukepeistä..
En tykkää mm. vihreistä kuulista ja muista marmeladeista, liköörikonvehteista, marsipaanisuklaasta, punssinapeista, Fazerin parhaista (paitsi Jääkarhukarkit on herkkua, myös kiss-kiss ok, muut yök).
Julia ja Jim. Lisäksi Fazerina ja Geisha. Ja kaikenlaiset suklaalevyt, joissa hassel-, pistaasi- tai cashew-pähkinöitä.
Fazerin sininen ja geisha konvehdit. Panda lakut.
Lindt:in suklaat. Viime aikoina olen nautiskellut Fazerin Travel Rio de Janeiro Min & Choco Drops suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään mm. After Eightistä, Juliasta, Enkeli-suklaapatukasta, piparkakku-Dumlesta, sinisestä Mariannesta, kaikenlaisesta pähkinäsuklaasta, piparminttukepeistä..
En tykkää mm. vihreistä kuulista ja muista marmeladeista, liköörikonvehteista, marsipaanisuklaasta, punssinapeista, Fazerin parhaista (paitsi Jääkarhukarkit on herkkua, myös kiss-kiss ok, muut yök).
Ihan kuin itse olisin kirjoittanut tuon inokki-listan! :D Kaikki nuo ovat itsellekin sellaisia etteivät mene millään alas, ja sitten taas poikaystävä on kaikkien noiden suuri fani. Meiltä sitten löytyykin jos minkälaista karkkia ja suklaata kun kummatkin tykkää ihan eri jutuista. :D
No vaikka Fazeriin olen muuten vähän pettynyt ja moni heidän suklaistaan ei maistu enää yhtään samalta kuin ennen, niin silti löytyy muutama lemppari sieltä. Yksi on se Fazerin piparisuklaa ja toinen tämä https://www.ideakeittio.fi/sites/default/files/comments/1447640581790.j… . Geisha, Julia ja Fazerina hyviä kanssa.
Juhlapöydän konvehdeista se suklaatryffeli on nam.
Pitäisi näin joulun alla uskaltautua ostamaan jotain vähän erikoisempia suklaalajitelmia, kun niitä on kaikki kaupat pullollaan. Juuri ihastelin Stockmannilla kaikkia ihanuuksia, mutta kovin kalliita ovat. :D Saattaisi hyvin löytyä jotain uusia suosikkeja, sellaisia mitä ei sitten muulloin kuin jouluna mistään saakaan.
Tykkään Fazerin joulusuklaasta vaikka sekin on palmuöljyllä pilattu. Liköörikarkeista tykkään myös.
Lidlin Deluxe-merkin fudget (vaahterasiirappi)
Vihreät kuulat
After Eight
Valmiista Vihreät kuulat ja edesmennyt joulusuklaa, muuten itse tehdyt kolat, fudget ja snickersit! Nam!
Tulen saamaan alapeukkua, mutta vastaan budapest.